Příspěvek
od Eidž » 12.12.2010 20:24
Nemám vyzkoušeno, ale v manuálu pro mou klimu (automatická) se píše, že pod plus 4C je chod zablokovaný (i když se pustí rozmrazování). (Neboť mrazivý vzduch na vstupu plus mráz na výparníku můžou způsobit námrazu, který ucpe průchod vzduchu. Mrazivý vzduch již není třeba dál ochlazovat a zbavovat jej vlhkosti, mrazivý vzduch je sám o sobě "suchý". Jiná situace je, když je víc jak plus 4, typicky podzim, jaro, prší a mokří vlezete do auta a začnete topit. Pak snížení vlhkosti u nasávaného vzduchu má smysl.)
To, že A/C svítí ještě neznamená, že spojka sepne kompresor klimy... U automatické klimy! Jen dáte automatu možnost, že když vyhodnotí teplotní poměry a nastavená teplota/skutečná jsou tak, že je třeba chladit, vypne přívod do topení, klapku nastaví na venkovní vzduch. Pokud je A/C povoleno, sepne si kompresor a ochladí si přívodní vzduch.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno