Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
George V.
Junior
Junior
Příspěvky: 406
Registrován: 29.03.2010 07:02
Bydliště: Kadaň

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od George V. » 18.11.2010 12:13

..jehne.. píše:Podle http://www.fordoriginalnidily.cz a finis 1351716 je cena termostatu 1770,- s DPH + nejaka ta prace. Pokud jsem to dobre nasel.
....to se mění včetně "skříňky" a teplotního čidla? :mrgreen: V Escortu stál do 500,- i s těsněním a člověk ho byl schopen vyměnit sám...

Velmi solidní náhražka zde:

http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100095

...akorát není jasné jestli pásne do i 1.6 Ti-VCT ve Focusu. Ale do stejného motoru v novým Mondeu pasuje :(
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Obrázek

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Uživatelský avatar
..jehne..
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05.11.2009 21:45
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ..jehne.. » 20.11.2010 12:12

Dival jsem se do Microcatu a na 1,6 Ti je to pouze jako komplet i s tim pouzdrem, u klasicke 1,6 ma ciste termostat svuj finis a pouzdro je zvlast. Mozna jde vymenit jenom termostat, ale byl bych rad, kdyby mi to potvrdil treba Foki nebo nekdo, kdo to na tomto motoru takto menil.
Ford Focus II GHIA 1,6 Ti-VCT 2005

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 26.11.2010 10:14

Jak rychle se vám to ohřeje při teplotách kolem nuly? Mě se to teda začíná zvedat až po cca 5 km/5min jízdy a na provozní teplotu se to dostane tak po 8 km...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 26.11.2010 12:47

neper :
Hmmm, to je nejake podivne, v mojom pripade (2.0TDCI) sa rucicka teplomera odlepuje od 60 po cca 3 km jazdy rychlostou 50 km/h na trojke - pri 2000 rpm. Viac to za studena netocim.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 26.11.2010 13:05

Je teda pravda, že jsem měl teplotu topení naplno a větrák na dvojku, což určitě malému okruhu chlazení odebralo dost energie, to bude ono.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 26.11.2010 17:52

Ja myslim, ze to je tak +/- ok, pokud k tomu vsemu zatapis v kabine.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 26.11.2010 18:16

Ahaaa, tak to potom ano. Malo by to byt OK, kurenie silne predlzuje zohriatie motora.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Gromik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 930
Registrován: 22.07.2008 08:46
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Gromik » 26.11.2010 18:38

No, dneska ráno byla 0°, nastartoval jsem, pustil ofuk čelního skla na "trojku" a šel škrábat, po oškrábaní nasednu, sjedu dolů z kopce, pak je rovinka a ručička se pomalu zveda (ujetá vzdálenost tak 1,5km), po dalším 1,5km jízdě po rovince už mi Fofík topí naplno.
Ford Focus II 1.6 (74kW) Trend, 5dv.hatchback, 03/2007, Fotogalerie.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
el_Barto
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 17.01.2010 19:21

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od el_Barto » 27.11.2010 11:00

zatim jsem nikdy nenajel vic nez 2km ... vzdycky je to tak +- kilometr, at foukam jak foukam ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik

Uživatelský avatar
Kaizer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 173
Registrován: 20.01.2010 00:38
Bydliště: Česká Třebová

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Kaizer » 27.11.2010 18:27

Spodní lastový kryt motoru by mohl trochu pomoci.Já ho na autě neměl a koupil jsem ho primárně kvůli ochraně motoru po instalaci Eibach pružin.Přišlo mě to jako dobrý nápad za 1150k od Kellyho.No a teď v zimě taky určitě neuškodí.Vnitřek se tolik nezasere od soli a ohřev na provozní teplotu je taky dozajista rychlejší.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
ObrázekMinulost

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 27.11.2010 21:21

Ten kryt pod motorem mám také.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24807
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ZaQik » 04.01.2011 15:12

Anduril píše:Taky chci dekl 8O V Microcatu jsem to ani u Fusionu nenasel.
... vcera jsem po tme lil vodu do ostriku a pribehl souseduv pes velky jako ponik a skocil na me (ma to dovolene). Samozrejme jsem vodu rozlil kam se dalo ... i na teplej motor. :evil:
Tak jsem dnes na internetu hledal dekl na motor a mam reseni od Volva:
1 x kryt 30650468
4 x sroub 988482
Podle vyrobniho listu by mel zcela pasovat. Kdo to zkusi prvni? :)
Přílohy
volvo_motor_16_kryt.jpg
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 04.01.2011 16:05

Hmm, pekne. Volvo mam cestou do prace, zkusim se tam stavit a poptat se.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24807
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ZaQik » 06.01.2011 13:06

... jaks ve Volvo dopad? Zatim jsem zkousel najit internetoveho prodejce v CR a nic.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 06.01.2011 13:16

Bohuzel jsem jeste nemel cas tam zajit. To bych musel jet do prace MHDckem :mrgreen:
Takze to vidim az tak na pristi tyden, pondeli mozna.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti