
1. teče olej kolem všech vstřiků (olej, možná trochu naředěnej naftou)
2. občas smrdí v kabině štiplavě spaliny
3. motor jezdil 50tis km na jeden olej
4. má spojku hodně ke konci života, zabírá na posledním cenťáku, nicméně neklouže, necuká
5. auto dotaženo známým z D, podle všeho autoškola
Tak proč se vůbec rozhoduju je cena 110-115tis Kč a to, že uvedené závady se tu na foru jeví jako běžné a ne zrovna zásadní. Kddyž do toho nacpu 20-30k, budu mít Focuse za slušnou cenu. Vnitřek a venej je opravdu moc hezkej, žádný poškození, podvozkově bez problému.
Mám známýho majitele autoškoly, o jeho auta se lidi vždycky perou - perfektní servis, málo najeto, netýraný, provozovaný vždy zatepla, jen spojka se musí měnit. Z toho strach nemám.
Šli byste do toho? Díky.





 
  
 










 Jeste je mozny ze jak tece olej kolem vstriku a on neustale dolival novy ze vlastne ho prubezne vymenoval
 Jeste je mozny ze jak tece olej kolem vstriku a on neustale dolival novy ze vlastne ho prubezne vymenoval  

 Motor a spojka a setrvak mrtvy... Ty km mi nejak nesedi... Denne se v tom aute vystridaji cca 4 - 5 ridicu (nepocitam majitele) kazdy z nich najezdi cca 50 km ( 200 - 250 km denne) jezdi se dejme tomu 5 dnu v tydnu to mas cca 4 - 5 tis km mesicne, coz je 50 - 60 tis km rocne no a ma to 5 let => cca 300tis km
 Motor a spojka a setrvak mrtvy... Ty km mi nejak nesedi... Denne se v tom aute vystridaji cca 4 - 5 ridicu (nepocitam majitele) kazdy z nich najezdi cca 50 km ( 200 - 250 km denne) jezdi se dejme tomu 5 dnu v tydnu to mas cca 4 - 5 tis km mesicne, coz je 50 - 60 tis km rocne no a ma to 5 let => cca 300tis km