Pridam malo vody do mlyna... pokud jses setrilek a tesis se z kazde usetrene stokoruny - tak jdi do 2litra... ale pokud jses ochoten na pumpe podrzet pistoli o par vterin dele, protoze ti udela radost samotna jizda, sametovy chod motoru, pruznost a zvuk, ktery te bude doprovazet kazdou jednu jizdu, tak nevahej a jdi do V6... je to rozhodnuti min racionalni ale o to radostnejsi, kdyz uz te auto musi v zivote doprovazet, proc si to o neco malo neokorenit

a takovej ten sobeckej pocit, zes udelal neco proto, aby ses citil dobre za to taky nekdy stoji

penize vzdy byly a budou - ale nektere male zazitky bez nich nezazijes a proto pokud ta moznost je, to stoji za to obetovat.
V tom, co vybiras je hrozne maly rozdil, spokojen budes v obou pripadech - nevybiras mezi 4valcem a V8kou

...ale rozhodnuti srdcem ti v tomhle pripade prinese jeste jednu drobnost - pocit, ze si zkusil o neco vic a litovat rozhodne nebudes. U te jednodussi/mensi varianty te jak je tady jiz psano, bude zrat otazka - a jake by to bylo...?

...udelej si radost 6ti valcem, na nespokojeneho majitele nenarazis
