Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 21.07.2010 09:23

a pravdepodobne aj vyssi vykon
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od georgi » 21.07.2010 10:00

Samozrejme - proste ak ides konkretnou rychlostou a potrebujes pre maximalne zrychlenie, musis zaradit rychlostny stupen, na ktorom sa pri danej rychlosti dostane motor do pasma s najvacsim vykonom (v porovnani s ostatnymi rychlostnymi stupnami). Takze je jasne, ze ked ides 180, tak to zrejme bude 6ka (u mna 5ka), ale ked ides 70... ;).
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od TripleJay » 21.07.2010 10:06

btw pozrel by som si georgi to nase maximalne zrychlenie pri 180km/h na 5° :mrgreen:

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od georgi » 21.07.2010 11:17

TJ - v porovnani s ostatnymi kvaltmi... je maximalne ;-).
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
ThePuk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 05.07.2010 16:29
Bydliště: Senec

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ThePuk » 21.07.2010 11:18

Caute chalani...neviem ci sa to tu uz niekde rozoberalo, ALE...precital som asi prvych 10 stran a poslednych a bud som si to nevsimol alebo co..ale je tu takato vec...ked nastartujem studeny motor...tak v case ako tocim klucom a motor nabehne...asi 1-2sekundy maximalne ma motor strasny zvuk...ako TDCI...klepanie a chrochtanie...a potom sa to zrovna...je to len velmi velmi kratky okamih...auticko ide ako oci...jazdi, nikde nic ziaden problem...zaujimave je, ze sa mi to nestava vzdy...napriklad vcera ano ked som siel z prace, ale dnes ked som startoval rano do prace tak nie...ale s pracou to asi nic spolocne nema :D Nestava sa to niekomu z vas co mate VCT? niekde som zahliadol, ale neviem uz kde...ze to moze byt sposobene tym, ze nie je v aute origo olejovy filter, ktory ma nejaky jazicek a zabranuje odtoku uleja z okola VCT...kedze tam je neoriginal tak asi olej vytecie a presne mam ten pocit ako keby tu sekundu islo auto nasucho a potom je uz vsetko OK...co mi poradite? som same oko...a ucho...
2016 Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium Powershift
ex: 2011 Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S
ex: 2005 Ford Fiesta ST150

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 21.07.2010 12:32

Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
ThePuk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 05.07.2010 16:29
Bydliště: Senec

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ThePuk » 21.07.2010 13:19

Dakujem ti velmi pekne presne toto je moj problem...ja to budem zatial riesit tak, ze tam pojdem nahodit origo olejovy filter...a uvidim
2016 Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium Powershift
ex: 2011 Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S
ex: 2005 Ford Fiesta ST150

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 21.07.2010 13:54

Kedze akademicka debata na temu zrychlovania, krutiaku vs vykonu sa prestala tykat TiVCT / klasika 1.6 74kW, dovolujem si upozornit na vysledky matematickeho experimentu, ktory som spominal vyssie. Kto ma zaujem, nech pozrie http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =9&t=22078
ThePuk píše:Caute chalani...neviem ci sa to tu uz niekde rozoberalo, ALE...precital som asi prvych 10 stran a poslednych a bud som si to nevsimol alebo co..ale je tu takato vec...ked nastartujem studeny motor...tak v case ako tocim klucom a motor nabehne...asi 1-2sekundy maximalne ma motor strasny zvuk...ako TDCI...klepanie a chrochtanie...a potom sa to zrovna...je to len velmi velmi kratky okamih...auticko ide ako oci...jazdi, nikde nic ziaden problem...zaujimave je, ze sa mi to nestava vzdy...napriklad vcera ano ked som siel z prace, ale dnes ked som startoval rano do prace tak nie...ale s pracou to asi nic spolocne nema :D Nestava sa to niekomu z vas co mate VCT? niekde som zahliadol, ale neviem uz kde...ze to moze byt sposobene tym, ze nie je v aute origo olejovy filter, ktory ma nejaky jazicek a zabranuje odtoku uleja z okola VCT...kedze tam je neoriginal tak asi olej vytecie a presne mam ten pocit ako keby tu sekundu islo auto nasucho a potom je uz vsetko OK...co mi poradite? som same oko...a ucho...
Dalsi TiVCT po smrti... Kolko mas nalietane ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
ThePuk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 05.07.2010 16:29
Bydliště: Senec

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ThePuk » 21.07.2010 14:15

neviem preco by mal byt po smrti... :roll: robi to len obcas...podla mna staci vymenit origo filter...pred mesiacom bol robeny servis a nedali tam origo ale tusim mann alebo SCT...vymenim a uvidim
2016 Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium Powershift
ex: 2011 Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S
ex: 2005 Ford Fiesta ST150

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 21.07.2010 14:30

Dufam, ze to je naozaj iba v tom filtri.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 21.07.2010 15:51

Dej vědět, jak to dopadlo, já moc nevěřím, že by tomu měla jiná značka filtru vadit (Mann považuji za kvalitní náhradu).
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
ThePuk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 05.07.2010 16:29
Bydliště: Senec

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od ThePuk » 21.07.2010 20:25

dnes mi to napriklad vobec neurobilo...a to som startoval niekolkokrat na studeno... :nixw:
2016 Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium Powershift
ex: 2011 Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S
ex: 2005 Ford Fiesta ST150

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 21.07.2010 22:45

Já pozoruji jasnou souvislost s okolní teplotou. Poprvé jsem si toho všiml poté, co to stálo dva dny na sluníčku. Ale tohle pojďme řešit do druhého tématu...
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 4&start=45
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 24.08.2010 14:16

Kamarád má Peugeot 308 s 1,6 VVT (120 koní). Jeli jsme přes celé německo a zpět. Motory jsme zrovna nešetřili, 170 km/h byla běžná rychlost. Moje spotřeba 9,4l, jeho o 1,5l méně!!!

Stejně jako spotřeba mě štve i to, že jeho auto je znatelně výkonější, mělo by nás dělit 5 koňkých sil, ale mě to přišlo jako 10 možná 15 (a to jsem navíc natankoval Shell 98 a on jen 95).

Snažil jsem se ten velký rozdíl nějak odvodit, ale i váha automobilu nahrávala jemu, 308ka je o 100 kg težší než Focus. Snad jediný rozdíl byl v pneu, on měl 15ky a já 17ky.

Snad jediné čím se uklidňuji je, že jeho motor je novinka roku 2007, kdežto ten můj je tu už od roku 2004, možná dříve...

Ale kurňa, štve mě to, ten motor mají fakt dost dobrej. Nebýt 308ka takovej megahnusnej blivajs, tak bych o něm i tenkrát uvažoval.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od maxo111 » 24.08.2010 15:53

Aka bola sirka tych pneu ? Okrem vykonu a homotnosti je pocit pruznosti (zrychlenia) zavisly aj od prevodovych pomerov (jednotlive stupne, staly prevod).
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host