Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 09.12.2008 23:12
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
http://magazin.auto.cz/testy/ford-fusio ... dobry.html
Tady objektivně popsali 1,6 74kW. Ikdyž v jiné káře, tak to odpovídá, i spotřeba.
Dokonce mají dekl nad motorem
Tady objektivně popsali 1,6 74kW. Ikdyž v jiné káře, tak to odpovídá, i spotřeba.
Dokonce mají dekl nad motorem
FF II 1,6 benzín kombi Trend
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Taky chci dekl
V Microcatu jsem to ani u Fusionu nenasel.

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
To je dekl společně se vzduchovým filtrem
U Focusu je za levým předním světlometem, ale u Fusionu se tam nevlezl tak umístili filtr nad motor...

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ahaa, rikal jsem si, ze v tom prostoru neco chybi 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Estli chceš kryt na motor tak našel jsem tu
Engine Cover Duratec 1.25/ 1.4/ 1.6 16V
Dokonce i karbonový mají

Dokonce i karbonový mají

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07.02.2010 13:15
Ti-VCT 1,6 Focus II
Chtěl bych se zeptat, v jakém pásmu otáček řadit jednotlivé rychlostní stupně?
Děkuji za případné informace.
Edit zirafakZlucil som to sem do jedneho prispevku,pretoze so to aj tak vypytujes kade-tade
Děkuji za případné informace.
Edit zirafakZlucil som to sem do jedneho prispevku,pretoze so to aj tak vypytujes kade-tade


-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Ti-VCT 1,6 Focus II
Asi by bylo vhodné tento dotaz přesunout
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=585
Kdy řadit? No v podstatě kdy jen chceš
Určitě motor nemá rád otáčky pod 2000. Pak už záleží jen na tom jakou chceš mít spotřebu benzinu. Přikládám graf a s toho je vidět že přes 5500 už to nemá moc smysl točit 

Kdy řadit? No v podstatě kdy jen chceš


2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7239
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: Ti-VCT 1,6 Focus II
toto je velmi relatívna otázka
je rozdiel ci je motor studený alebo mierne zahriaty alebo ma za sebou uz niekolko kilometrov.. v kazdom tomto prípade treba radit inak... pri studenom nevytáčať motor.. pri teplom motore uz jak je libo.. tiež nie je dobre jazdiť na nizke otáčky.. kym neboli otáčkomery, ludia sa učili "počuvať" motor a podla toho jazdiť.. niekto sa naučil, niekto nie
je rozdiel ci je motor studený alebo mierne zahriaty alebo ma za sebou uz niekolko kilometrov.. v kazdom tomto prípade treba radit inak... pri studenom nevytáčať motor.. pri teplom motore uz jak je libo.. tiež nie je dobre jazdiť na nizke otáčky.. kym neboli otáčkomery, ludia sa učili "počuvať" motor a podla toho jazdiť.. niekto sa naučil, niekto nie

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Ti-VCT 1,6 Focus II
ja som na 1.6 ti-vct radil az uplne uplne hore (6000 ot) 

-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07.02.2010 13:15
Re: Ti-VCT 1,6 Focus II
Díky. Motor poslouchám a řadím podle něj. Fofo II zatím nemám, ale chystám se ho koupit. V jaké průměrné rychlosti řadíte 2,3,4,5 ? Při normální úsporné jízdě.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07.02.2010 13:15
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Chtěl bych poradit, v jakých otáčkách je nejoptimálnější řadit, když chci mít co nejnižší spotřebu?
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Ti-VCT 1,6 Focus II
web6...........já řadím asi tak mezi 3000 - 3500 ot/min , při předjíždění třeba i v 5000 .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Ti-VCT 1,6 Focus II
Ono to má dost krátkou převodovku, na pětku při 130 kmph je tam už 4000rpm. Obvykle přeřazuji na další kvalt někde mezi 3500-4500 rpm. Pod 2000rpm je to mrtvý (viz graf) ale nahoře je to docela pila. A žere to tak 8,5 no... po okreskách stylem 60/100 se dá jet pod 7, na dálnici to při rychlostech nad 120 kmph letí nad 8 litrů a po praze pod 9 l/100km.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7239
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
Re: Ti-VCT 1,6 Focus II
dá sa jazdiť rýchlo a hospodárne a naopak pomaly a nehospodárne.. ako som písal vyššie... na tuto otázku je podla mna velmi ťažke odpovedať... je rozdiel radit 2345 v rovinatom teréne a 2345 v hornatom teréne.. vždy to radenie závisí od danej situácie v premávke..web6 píše:Fofo II zatím nemám, ale chystám se ho koupit. V jaké průměrné rychlosti řadíte 2,3,4,5 ? Při normální úsporné jízdě.
neber to v zlom, ale kto dá na tvoju otázku jednoznačnu odpoved je podla mna genius

- Luky2380
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 29.03.2010 09:00
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Měnil už někdo rozvodový řemen na motoru 1,6Ti VCT? V kolika je dobré ho vyměnit a případně jaká je cena za výměnu ve značkovém servisu
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R




Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host