Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od PetrAT » 11.12.2009 15:22

http://magazin.auto.cz/testy/ford-fusio ... dobry.html
Tady objektivně popsali 1,6 74kW. Ikdyž v jiné káře, tak to odpovídá, i spotřeba.
Dokonce mají dekl nad motorem
FF II 1,6 benzín kombi Trend

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 11.12.2009 15:35

Taky chci dekl 8O V Microcatu jsem to ani u Fusionu nenasel.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 11.12.2009 15:50

To je dekl společně se vzduchovým filtrem :idea: U Focusu je za levým předním světlometem, ale u Fusionu se tam nevlezl tak umístili filtr nad motor...
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 11.12.2009 15:53

Ahaa, rikal jsem si, ze v tom prostoru neco chybi :mrgreen:
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 28.12.2009 12:31

Estli chceš kryt na motor tak našel jsem tu :arrow: Engine Cover Duratec 1.25/ 1.4/ 1.6 16V
Dokonce i karbonový mají :D
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

web6
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 07.02.2010 13:15

Ti-VCT 1,6 Focus II

Příspěvek od web6 » 21.02.2010 14:35

Chtěl bych se zeptat, v jakém pásmu otáček řadit jednotlivé rychlostní stupně?
Děkuji za případné informace.
Edit zirafakZlucil som to sem do jedneho prispevku,pretoze so to aj tak vypytujes kade-tade :roll: :wink:

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Příspěvek od MK2 » 21.02.2010 14:47

Asi by bylo vhodné tento dotaz přesunout :arrow: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=585

Kdy řadit? No v podstatě kdy jen chceš :wink: Určitě motor nemá rád otáčky pod 2000. Pak už záleží jen na tom jakou chceš mít spotřebu benzinu. Přikládám graf a s toho je vidět že přes 5500 už to nemá moc smysl točit :D
Přílohy
TiVCT.JPG
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7239
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Příspěvek od Quickie » 21.02.2010 14:52

toto je velmi relatívna otázka
je rozdiel ci je motor studený alebo mierne zahriaty alebo ma za sebou uz niekolko kilometrov.. v kazdom tomto prípade treba radit inak... pri studenom nevytáčať motor.. pri teplom motore uz jak je libo.. tiež nie je dobre jazdiť na nizke otáčky.. kym neboli otáčkomery, ludia sa učili "počuvať" motor a podla toho jazdiť.. niekto sa naučil, niekto nie :wink:

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Příspěvek od killerhammer » 21.02.2010 15:15

ja som na 1.6 ti-vct radil az uplne uplne hore (6000 ot) :twisted:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

web6
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 07.02.2010 13:15

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Příspěvek od web6 » 21.02.2010 18:15

Díky. Motor poslouchám a řadím podle něj. Fofo II zatím nemám, ale chystám se ho koupit. V jaké průměrné rychlosti řadíte 2,3,4,5 ? Při normální úsporné jízdě.

web6
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 07.02.2010 13:15

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od web6 » 21.02.2010 18:24

Chtěl bych poradit, v jakých otáčkách je nejoptimálnější řadit, když chci mít co nejnižší spotřebu?

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Příspěvek od matys » 21.02.2010 20:46

web6...........já řadím asi tak mezi 3000 - 3500 ot/min , při předjíždění třeba i v 5000 .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Příspěvek od Nepér » 21.02.2010 21:03

Ono to má dost krátkou převodovku, na pětku při 130 kmph je tam už 4000rpm. Obvykle přeřazuji na další kvalt někde mezi 3500-4500 rpm. Pod 2000rpm je to mrtvý (viz graf) ale nahoře je to docela pila. A žere to tak 8,5 no... po okreskách stylem 60/100 se dá jet pod 7, na dálnici to při rychlostech nad 120 kmph letí nad 8 litrů a po praze pod 9 l/100km.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Quickie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7239
Registrován: 10.03.2008 21:18
Bydliště: Revúca, Trnava

Re: Ti-VCT 1,6 Focus II

Příspěvek od Quickie » 21.02.2010 21:44

web6 píše:Fofo II zatím nemám, ale chystám se ho koupit. V jaké průměrné rychlosti řadíte 2,3,4,5 ? Při normální úsporné jízdě.
dá sa jazdiť rýchlo a hospodárne a naopak pomaly a nehospodárne.. ako som písal vyššie... na tuto otázku je podla mna velmi ťažke odpovedať... je rozdiel radit 2345 v rovinatom teréne a 2345 v hornatom teréne.. vždy to radenie závisí od danej situácie v premávke..
neber to v zlom, ale kto dá na tvoju otázku jednoznačnu odpoved je podla mna genius :wink:

Uživatelský avatar
Luky2380
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 29.03.2010 09:00
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Luky2380 » 29.03.2010 09:36

Měnil už někdo rozvodový řemen na motoru 1,6Ti VCT? V kolika je dobré ho vyměnit a případně jaká je cena za výměnu ve značkovém servisu
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R
ObrázekObrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host