

ja si skorej myslim, ze dizle boli preto tak v oblube lebo mali turbo (viac moderneho vyvoja na nich, cize boli efektivnejsie) a hospodarska politika v krajinach EU ich roky dotovala (nizsou spotrebnou danou na naftu)stand píše:Já jsem si na naftu přivykl u předešlé Astry, a když sem pak vybíral jiné auto, svezl sem se s kde čím v benzínu i naftě, ale k naftě sem přirostl s nafťáky mam cca 200tis, naučil sem se sní správně jezdit a tak sem u ní zůstal. Ale ne vždy sem naftu měl, s 1,8benzín mam 100tis.
Spíš si myslim že je to otom se naučit využívat výkon a správně řadit.
A presne o tom to je. Kazive su aj benziny. Vsetko to je o tom, aky kus mas, t.j. o stastikillerhammer píše:...a ak trafis nekazivy jazdeny dizel...
ano, ale objektivne musis priznat, kedze dizel voci atmosferickemu benzinu je ovela modernejsia a zlozitejsia konstrukcia (vysokotlakove vstreky, cerpadlo, turbina, elektronicky plyn atd atd.), tak porucha na dizly znamena vacsinou vacsi problem ako na benzinerichisan píše:A presne o tom to je. Kazive su aj benziny. Vsetko to je o tom, aky kus mas, t.j. o stastikillerhammer píše:...a ak trafis nekazivy jazdeny dizel...![]()
neska podla mna, musi aj slepy vidiet nastup preplnanych benzinov (tzv. downsizing)richisan píše:Otazka je, kedy sa to prejavi u nas v praxi, t.j. na cestach, ono myslim, ze s tou podporou tychto alt.pohonov by sa dalo este mnoho spravit a SR je v tomto uplne za opicami, takze myslim ze tych 7-10 rokov moze byt taky vychodiskovy horizont, ked sa to zacne nejako badatelne prejavovat.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů