
focus RS
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
FOFO RS - 5-ti válec
...a hadam aj cenovo pristupna
Sak preto ju aj uprednostnili pred Brembom.

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: FOFO RS - 5-ti válec
jj, ved preto som to aj pisal, ze to zhanam, lebo by to bolo riesenie ala Team RS, tzn vela muziky za malo penazi. Ked to funguje na RS, musi to fungovat aj na nasich masinach. Len keby to bolo take easy, zobrat, namontovat a finito. Urcite tam budu zadrhely (upevnenie, mozno iny posilovac brzd s vyssim tlakom, tie kolesa, to je dalsia vec a pod)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
njn, treba nejakeho pioniera co na to hodi ocko 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: FOFO RS - 5-ti válec
ked brzdy, tak poriadne 
Co ja viem, tak brzdy s STcka su dost tazke, Brembo su dost lahsie. Otazne je, ake takze su brzdy z toho Vovla, ale kedze ich dali na RS tak to bude celkom fajn vaha.

Co ja viem, tak brzdy s STcka su dost tazke, Brembo su dost lahsie. Otazne je, ake takze su brzdy z toho Vovla, ale kedze ich dali na RS tak to bude celkom fajn vaha.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Můžete zahlasovat, který design se vám najvíc líbí
http://www.newfordfocusrs.ch/
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9f8T1Ekp02U[/youtube]
http://www.newfordfocusrs.ch/
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9f8T1Ekp02U[/youtube]
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Zdar, FofíciTripleJay píše:tie lichobezniky sa tam nepacia ani mne, ale myslim ze su tam kvoli funkcnosti = usmernuju vzduch na brzdy
jen pro Vaše info - lichoběžníky po obou stranách spodního grilu u RSka jsou plně funkční součástí spojleru - dají se z vnitřní strany "vylomit" a následně vytvořené otvory se využívají pro zvýšení množství vzduchu, proudícího k intercooleru, a to zejména při "nadstandardní" zátěži - např. při ježdění po okruhu.
Pokud intercooler u RSka nedostane "své" dostatečné množství náporového vzduchu, jeho funkčnost je snížená, neuchladí procházející plyny od turba na tepelné hodnoty, na které je systém nastaven - a to v konečném důsledku způsobí snížení kroutícího momentu a z toho odvozeného výkonu motoru.
Já řeším u svého upraveného STčka aktuálně právě tento problém - i když mám intercooler ještě větší než RSko, díky menšímu grilu mám např. na standardní brzdě, kde jsou jen kruhové ventilátory, problém dostat na IC dostatečné množství směrovaného vzduchu tak, aby chladil tak, jak má..... takže musím na jinou brzdu, která má výkonné spodní fukary mířící přímo na IC....
Grafy pro srovnání dám na fórum, protože je to zajímavé téma a obecně silné benzínové motory s přeplňováním jsou tak trošku alchymie oproti atmosférám pokud jde o dosažení a udržení požadovaného krouťáku.
Bob Wolf
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Skvele info Bob... Ale k tej brzde co ti bude zospodu fukat na IC; namerias urco viac, ale v reali ti kedy fuka do IC spod auta? Vzdy ti to ide len spredu cez gril, nie? Teda aspon 90% urcite...
- madbugie
- Zkušený
- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: FOFO RS - 5-ti válec
tripleJ on to mysli tak ze tym fukarom simuluje realne podmienky... predsa ked ti auto stojí a pár krát mu predupnes plyn tak ti vystrelí rucicka teplomera do neba... proste chýba náporový vzduch...
a fukat odspodu mu nepomoze, a vobec nie ked tam ma kryt motora mozno to myslel obrazne nakolko auto na brzde je trosku vyvysene ze fukat "odspoda"
a fukat odspodu mu nepomoze, a vobec nie ked tam ma kryt motora mozno to myslel obrazne nakolko auto na brzde je trosku vyvysene ze fukat "odspoda"
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta


- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: FOFO RS - 5-ti válec
TripleJay píše:Skvele info Bob... Ale k tej brzde co ti bude zospodu fukat na IC; namerias urco viac, ale v reali ti kedy fuka do IC spod auta? Vzdy ti to ide len spredu cez gril, nie? Teda aspon 90% urcite...
Omlouvám se za nepřesnou informaci - myslel jsem to tak, že vzduch by u STčka při měření na brzdě měl jít především na IC - samozřejmě zpředu, skrz mřížku spodního "grilu", nikoliv "odspoda" - prostě rovně, přímo, tak, jako když jedeš po silnici a chytáš napřímo - náporově - vzduch do chladiče a do intercooleru pod ním...
A přímý fukar (v podstatě modrá bedna s "hubicí" přímo naproti intercooleru) má nyní např. německý systém MAHA LPS 2000 nebo LPS 3000. Je to současná evropská špička (nádherné grafy, měření výkonu zvlášť na klice u motoru a zvlášť na kolech

http://www.maha-cz.cz/produkty4-4.php
Mrkněte třeba sem:
http://www.maha-cz.cz/refDaimler.php
tam je to hezky na těch fotkách vidět. Já tam jedu příští týden v pátek - bude to ranec ale chci to absolvovat - chci mít objektivní čísla

Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mMmzsMkqQaw[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gXZt4po5W3c[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gXZt4po5W3c[/youtube]
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: FOFO RS - 5-ti válec
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0Qc5d9hYjuc[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7gAw3eczlR0[/youtube]
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y3x8W8S_p_4[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q4qCGgIdMlw[/youtube]
to je zvouček uááá

je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host