Příspěvek
od Bob Wolf » 10.09.2009 10:25
vitut píše:Ja jsem si pozdeji rikal, ze to asi byl nekdo jiny, protoze na tom byly jiny kola ... Kazdopadne jsem rad, ze jsem zase jednou vychytal klubaka. Musim rict, ze takhle v centru mesta je ta oranzova dost vyzyvava

- par lidi se otacelo a zpusobilo tim docela slusny chaos na prechodu

Já vím, viděl jsem je..... dokonce když jsem se na té křižovatce u Tesca otáčel, tak mně z pravé strany, z ulice Na Perštýně pouštěl i taxikář ( !!! ), který zatáčel taky na Národní a koukal a usmíval se
Za cca 3 týdny mně z Anglie ještě dojde od Pumaspeed.uk komplet Milltek laděný výfuk na ST 225, který doporučují na upravené motory o cca 300 PS (downpipe o průměru 76 mm, sportovní katalyzátor a nová koncovka s rezonační trubkou - vše nerez materiál z letecké oceli), tak potom už to bude kompletní - a měl by tam být i dost radikální zvuk

- tak potom budou ty zmatky na přechodech možná ještě větší

Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888