
pri DRL svitit za neznizenej viditelnosti iba prednymi a pri stretavackach aj zadnymi svetlami.Viete mi teda pani spekulanti vysvetlit,preco to je takto potrebne?Aky to ma v pripade stretavaciek vyznam,vyhodu,opodstatnenie atd a preco u DRL nie?Osobne mi v tom totiz unika vyznam a rozdiel.To akoze auto s DRL nemusim byt videni zo zadu?Podla mna potom....bud musime svietit vsetci aj vzadu/co je podla mna kravina/,alebo nemusime a pochopime filozofiu denneho svietenia,ako bola povodne planovana.Zoberte si,ze teraz zacinaju letne,vacsinou slnecne dni s neznizenou viditelnostou.Vacsinou mam problem/a upozornujem,ze zrak mam ako orol/ rozoznat za slencneho dna,ci ma vobec auto zadne svatla zapnute,alebo nie.Aj keby ich nemal zapnute,slnko sa v nich odraza a vypada,ako keby svietil,aj ked nesvieti.
Za dalsie...tato tama sa rozoberala aj na roznych forach a odbornici z dobravy sa tam vyjadrovali,ze je lepsie,ked pri celodennom svieteni zadne svetla nesvietia,pretoze nevzbudzuju dojem,akoby sofer pred nimi brzdil.V pripade ze svietia,privadzaju do omylu opät jazdiacich za nimi,ze iba svietia a mozu spôsobit,ze vodic za nimi jazdiaci prehliadne,ze brzdia.
Janse...su to len debaty.
Cely system denneho svietenia je zalozeny a vznikol na zviditelnenie aut iducich oproti nam.Pociatky tohoto predpisu siahaju do USA,kde sa v urcitych statoch pouziva uz cele roky.
Priamo u nas vyrabame pre tieto staty Q7,TOUAREG a CAYENNE a v minulosti,pokial nemali osadene separatne DRL,boli na to vyuzivane stretavacie svetla bez svietenia zadnych svetiel.Technika vsak ide vpred a kvoli roznym normam a predpisom,setreniu paliva,energii a ekologii sa zacali na tento ucel pouzivat separatne svetla zalozene na led technologii.
No a teraz by som rad nejake rozumne vysvetlenie k mojim otazkam.
