

Podle mne to právě vysvětluje ta jiná kostra pneu pro různý rychlostní indexTonda-B píše:
Proč tytéž pneumatiky s různým rychlostním indexem různě fungují na mokru?
Ty s vyšším rychlostním indexem fungují samozřejmě hůř a vysvětlení nesmí být tvrdost směsi.
Tak co to vysvětluje?
Tvrdší kostra znamená menší pohyby v bocích a tedy vyrobí míň tepla?
Proto je guma za stejných podmínek (ochlazování dešťem zvenčí) chladnější a hůře drží?!
Tak proč je dává Ford na Focuse do prvovýroby. Taky jsem se docela divil, ale viděl jsem to na vlastní oči. Zajimavé je třeba tohle http://www.auto.auto-news.cz/ford-focus ... 30503.html .Takže češi umějí vyrobit kvalitní pneumatiky a možná by jsme se divili, kde se třeba vyrábějí Turanzy a všechny nej pneumatiky. Taky by mě zajímal test, o kterém píše Ballu na str.19. Ono se testům věhlasných časopisů nedá moc věřit. Kdyby byly 100% pravdivé, tak by všechny testy musely dopadnout stejně. Takhle je to co test, to jiné pořadí.chmelko píše:tak hankook je u mna asi tak ako debica, taka 3 trieda...
BF Goodrich patří pod Michelin.costas99 píše:...Jinak můžu ještě doporučit BF Goodrich to jsou zase Bridgestouny...
Ano omlouvám se patří Michelinu.Konik píše:BF Goodrich patří pod Michelin.costas99 píše:...Jinak můžu ještě doporučit BF Goodrich to jsou zase Bridgestouny...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host