cat-back sekcia vyfuku nie je uz o vykone.. pokial nekupis totalny smejd, ktory ma totalne zle navrhnuty tlmic a robi privelky odpor prudeniu plynov, co u znaciek ktore si menoval zjavne nehrozi...
Uprvou tejto sekcie dosiahnes upravu zvuku, nerataj s upravou vykonu (nahor), ak redsa tak v cislach na pomedzi statistickej chyby merania..
Ak chces upravit vykon a nie zvuk (pripadne pripravit si "podu" pre dalsie upravy s cielom zvysenia vykonu), jednoznacna volba su ladene zvody, tzv. header a sport-cat (de-cat je nelegalny, ale najlepsi = najmensi odpor).
U mensich-slabsich motorov moze byt tovarensky system naladeny na urcity spetny tlak/odpor a pri uvolneni (ine zvody a cat) dojde k znizeniu krutiaku v nizkych otackach (osobna skusenost)

a co hodim vam to priamo sem, ved je to ON topic:
moje grafy z brzdy su ucebnicovy priklad otvorenia prudenia na strane vyfuku, ladenymi zvodmi a sport-catom: dole trochu stratim ale HORE ziskam a mozem sa vytesovat

o tom je N/A benzin, pritom motor zostal vcelku pruzny aj dole, ziadna katastrofa aj ked aj to sa nevhodnou upravou moze stat
Pamätám si, aj poniektorí clenovia

ze som bol z dosiahnutych cisiel sklamany, ale to len dovtedy, kym som to pochopil: ide totiz o zmenu charakteru, potencial, nie priamo cisla z jednej upravy.. holt babka k babce, resp konika tu, konika tam...
