
Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
- Marcelus
- Pokročilý
- Příspěvky: 721
- Registrován: 27.02.2008 22:46
- Bydliště: Doksy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
hergot tak to bych chtěl taky vědět, aspoň budem chytřejší co Zewlíku 

Ford Focus Combi 1.8 TDDI Diamond White


- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
jj, chci se dozvedet, proc ten muj startuje, jak startuje (napoprve i v -15) 

- Forny
- Nováček
- Příspěvky: 131
- Registrován: 15.10.2008 15:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
to focusik: po kolika km si myslis, ze jiz neni motor v dobrem stavu ??? myslis ze bratr s novou 1.6 HDi ma 10k km a startuje za 3s a po ujeti 100k km jiz nebude startovat za 3s ??? a pokud ano tak proc me, kdy mam najeto 74k km to tak nestartuje, ze by motor byl jiz starej ???
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
zewl: protože tdci možná potřebuje více natlakovat systém
u tdci vždycky byla důležitá baterka, pak to chytalo líp
Forny: protože to tvoje auto je 4 roky staré a bůh ví, v jakém stavu jsou trysky, žhavící svíčky, baterka a palivový filtr.


Forny: protože to tvoje auto je 4 roky staré a bůh ví, v jakém stavu jsou trysky, žhavící svíčky, baterka a palivový filtr.
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Mechanicka tryska v TDDI strieka hned ako kaze cerpadlo, teda odpaluje okamzite ak je teplota. TDCI je vysokotlakovy system a teda vsetko je elektronika a ta najskor preveri system ci je mozne nastartovat a potom startuje.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- _djproces
- Zkušený
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 18.04.2008 00:05
- Bydliště: POcity :) SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
skoro jak jajofo27 píše:mne to chytilo do -5 na prvy max druhy krat,ale tie zvuky pri tom.musel som drzat klucik aj 10-15sekund.pri -15 to bolo horsie som sa natrapil aj na 4krat, potom sleha z vyfuku a auto som mal zahalene v bielom mraku.som sa niekedy hanbil startovat pred barakompelen píše:Jofo27:
Mi to startovalo bez zhavicu az do -17°C, ale az na popate az poseste.

- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Měl jsem to samé - po výmněně žhavících svíček startuju bez dýmu a prakticky okamžitě i v -10°C.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
jamaka: diky za vysvetleni 

- Marcelus
- Pokročilý
- Příspěvky: 721
- Registrován: 27.02.2008 22:46
- Bydliště: Doksy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
a jaký žhavičky tam po výměně máte? zase origo Motorcraft od FoMoCo?
Ford Focus Combi 1.8 TDDI Diamond White


- martyG
- Pokročilý
- Příspěvky: 812
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
dával som orginál motorcraft, výrobca beru 

Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS
- Robertilos
- Pokročilý
- Příspěvky: 965
- Registrován: 10.02.2008 21:38
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Já jsem dával bosch 450/ks, ale jak to tady čtu, tak je to asi zbytečná investice a stačí levnější.
Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
- marek3008
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Tak jsem vyměnil všechny čtyři žhavící svíčky a startuji napoprví. Dal jsem tam svíčky champion , kus za cca 380kč.
FORD FOCUS COMBI 1,8 TDDI , 66kw , 12/2003
- richisan
- Zkušený
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Mnohi tu pisete o vselijakych aditivach do nafty. Ja davam pozor na to, aby som na 99% tankoval kvalitnu naftu (rozpoznam niekedy aj podla zvuku) a ziadne aditiva som nikdy nedaval. Myslim, ze aj v manuali je to vyslovne zakazane. Kto dolieva predsa, riskuje "vsakovake" chovanie, mozne opravy a p. Ja mavam tiez taky problem, najma ked je pod -5 ale auto naskoci vzdy na 2-krat a nenechavam ho tocit dlhsie ako 2-3 s. Hoci vynimocne musim dat aj 3*, ked sa mi zda, ze druhe startovanie je kostrbate, radsej ho netrapim a potom nabehne ovela lahsie. Pritom mam najazdenych 128k a co citam, tak niektori z nas maju ovela horsie problemy po menej km. Prvy mechanik mi vravel, ze v aute nie je nizkotlakove palivove cerpadlo, ktore zabezpecuje "predvstrek" a nachadza sa niekde pri nadrzi ak si dobre pamatam. Vravel, ze vo vacsine aut su dve - vysokotlakove (vstrekovacie) a nizkotlakove. V niektorych autach pocut pri otoceni klucika do I-ky take asi sekundove bzucanie a to sa vraj ozyva to nizkotlakove cerpadlo. A to sa mi zda, pocujem aj v oktavke II so starym 1,9 tdi 105ksystemom cerpadlo-dyza a startuje vzdy na prvy krat, hoci potom rachoti ovela horsie ako ford. A to sa oktavka na ford ako taka nechyta...Preto, ked som menil palivovy filter, tak bol problem s nastartovanim, hoci to bolo niekedy v lete-na jesen. Mozno by bolo fajn domontovat ho v ramci tuningu
Asi budem musiet menit skrutku olejovej vane a predne kotuce, tak pojdem do BN, nech sa mi pozru aj na zhavice a starter, ci je vsjo ok.

-
- Junior
- Příspěvky: 250
- Registrován: 24.08.2008 20:52
- Bydliště: Pardubice
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Zdravím Vás,ač nerad musím i já přispět svojí troškou do tohoto vlákna.
Mám problém s prvním startem po delším stání.Ráno vlezu do auta ,chci nastartovat a nic.Startér točí,ale auto nestartuje.Skusil jsem to ještě několikrét a asi na popátý se to chytlo.Ale jak,auto jako když chce a nechce.Auto se klepalo jak starej traktor.myslel jsem že ten start nepřežije.Poté jízda po městě,vše OK.
Druhý den ráno bylo zase všechno jako dřiv.Tak jsem to hodil za hlavu.ale dnes ráno zase špatnej start.
Bohužel to bylo v práci,takže ostuda.
Podotýkám že v těch nejhorších mrazech startoval vždy napoprvé.Poprvé se to stalo když polevily mrazy.Ještě dodám že mám benzín.
Má někdo nějaky nápad čím to může být.
Mám problém s prvním startem po delším stání.Ráno vlezu do auta ,chci nastartovat a nic.Startér točí,ale auto nestartuje.Skusil jsem to ještě několikrét a asi na popátý se to chytlo.Ale jak,auto jako když chce a nechce.Auto se klepalo jak starej traktor.myslel jsem že ten start nepřežije.Poté jízda po městě,vše OK.
Druhý den ráno bylo zase všechno jako dřiv.Tak jsem to hodil za hlavu.ale dnes ráno zase špatnej start.
Bohužel to bylo v práci,takže ostuda.
Podotýkám že v těch nejhorších mrazech startoval vždy napoprvé.Poprvé se to stalo když polevily mrazy.Ještě dodám že mám benzín.
Má někdo nějaky nápad čím to může být.
Ford Focus ll 1.8 16V 92 kw Duratec Combi r.v. 2006
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
Ford Ka 1.3 51 kw Duratec 2002
Ford Focus 1.6 16V Combi r.v.2003 - po smrti
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
richisan: myslím si, že u fofo nafťáku není podávací čerpadlo v nádrží, mají to jenom benzíny
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů