Jsem přesvědčen, že benzínové fokusy EGR nemají. Pouze diesel.Radek_18_16V píše:......Jestli je u focuse to nevímfoki píše:... a mam pocit jen u dieselů





Tomu ventilu jsi odpojil elektriku? Je to ten co se odmontovava zespodu motoru?..ten mi pri diagnostice cistili a porad to samy..corsar píše:suhlasim, že aj problémy s hadicami a podtlakom možu spôsobovať zvýšenie otáčok, mne však po odpojení ventilu volnobehu, otáčky klesajú absolutne perfektne, žiadne problémy pri radení ani pri dobiehaní do križovatky na neutrál. Takže problém bude naozaj v tom ventile a nie v prasknutej hadičke. Jazdím tak už asi dva týždne a zatiaľ v pohode /dokedy, to uvidím..../ Jediný háčik je v tom že kým sa trochu nezohreje motor tak to trochu ako keby " chcípalo" ale dá sa to podchytit plynom a je to v pohode. Určite to nie je trvalé riešenie a chce to výmenu ventilu.


Kde se nachazi podtlakovy ventil? (je to neco jineho nez volnobezny ventil??)mnemonicrh píše:Nazdra chlapi,existuje jedna věc,která ovlivňuje volnoběžné otáčky,a to je odvětrání klikové skříně,sestava ventilu s hadicí,Zkontrolujte všechny podtlakové hadice a podtlakový ventil


čus, mám stejný problém, už si to vyřešil?strasnyde píše:Taky jsem si ted vsiml, ze mi nepadaji otacky, ale dela to az po nejake dobe co s autem jedu. Drzi se tak na 1500-1700:-( Jel jsem na volnobeh tak pul minuty a porad to drzelo:-( Kdyz vypnu motor a znovu nastartuju, tak pohoda. Az zase za chvili. Vsude ctu, ze to drzi jen benziny, tak by me zajimalo co to muze byt u diesela???




 16v
 16v  130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Mám jsem stejný problém žere a při přeřazování chvilku drží otáčky, ty pak jdou pomalu dolu(při přesedání z fábie mi to dost vadí!)Bery píše:Otáčky mi taky neklesali a taky to hrozně žralo. Počítač(v rychloměru) mi hlásil jednu chybu tak jsem to ddal do forda a hlásilo mi to špatnej potenciometr,tak ho vymenili cca 2200i s prací a ted je spotřeba O.k. i ty otáčky zatím držej,tak zkuste mrknout na tohle!!!
 . Při dojíždění na neutrál či vyšlápnuté spojce drží otáčky na cca 1200-1500 a teprve při úplném zastavení klesnou na cca 800ot/min. Jinak není  problém, žádná závada, volnoběh drží, nehoupe, ani s klimou.
 . Při dojíždění na neutrál či vyšlápnuté spojce drží otáčky na cca 1200-1500 a teprve při úplném zastavení klesnou na cca 800ot/min. Jinak není  problém, žádná závada, volnoběh drží, nehoupe, ani s klimou.
 Ten svinskej motor se chová ůplně stejně, jak před opravou. 4litry vylítly oknem! Zlatej Favorit. Vypozoroval jsem, že otáčky jdou rychle dolu jen když auto stojí. Pokud se točí kola, klesají dost neochotně, resp. chvilku trvá, než začnou klesat. Mě už to připadá, jestli to není vlastnost těchto motorů. Potřeboval bych to porovnat.
  Ten svinskej motor se chová ůplně stejně, jak před opravou. 4litry vylítly oknem! Zlatej Favorit. Vypozoroval jsem, že otáčky jdou rychle dolu jen když auto stojí. Pokud se točí kola, klesají dost neochotně, resp. chvilku trvá, než začnou klesat. Mě už to připadá, jestli to není vlastnost těchto motorů. Potřeboval bych to porovnat.


Dělá mi to stejně a neřeším to. Spotřeba je OKBeri píše:to zderem:
Takhle jak popisuješ se to chová i mě (i kámošovi) oba to nijak neřešíme. Někde jsem četl že pokud je v auto v pohybu min. 5km/h tak ty otáčky nespadnou na volnoběh a drží se tak okolo 1000-1100. Já to beru jako vlastnost. Je pravda že když sešlápnu spojku, tak spadnou jak mají, ale pokud ještě dojíždím ke křížovatce, tak se stejně vyšplhají trochu nahoru a až zastavím tak spadnou na volnoběh.
Jestli se jedná o závadu, tak bych ji měl asi taky řešit, ale jak jsem četl tak jde prej o vlastnost, tak to moc neřeším.

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti