1,8 92kw

Odpovědět
chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od chmelko » 15.07.2008 11:19

teplota oleja ma na hustotu velky vliv (aj ked moderne su omnoho resistnejsie)

Uživatelský avatar
Forfoc
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 771
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Forfoc » 15.07.2008 11:20

A já prosím o konec diskriminace tohoto motoru a o zařazení mezi ostatní motory v hořejší tabulce. Název Motor -> 2004 > - 1,8 i 16V (92kW). Předem děkuji všem kompetentním osobám.
Ford Focus Kombi Titanium-X 1.8 92kW Duratec HE , FL 2008, Silver Moondust
Měl jsem: Ford Focus 1.6 74kW r.2006 Aquarius Blue
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od silverwolf » 15.07.2008 11:26

Ještě trochu OT : Malý příklad chování kapalin při různých teplotách:
"Stalo se vám někdy, že jste měli lahev vína a chyběl vám otvírák? Ano? Pak jste jistě zvolili cestu vmáčknutí zátky dovnitř. Ale co když to nejde a zátka zůstane někde napůl cesty dovnitř a dál to prostě nejde? Rozbít lahev, přijít částečně o víno a pořezat se o střepy? Ne! Každý jistě v hodinách fyziky slýchával o tom, že vlivem rostoucí teploty zvětšují látky svůj objem. Kapaliny víc, plyny méně. Pokud se tedy zátka vmáčkne dovnitř tak aby kolem ní unikl ven všechen vzduch, máme ideální podmínky pro náš experiment. Takto připravenou lahev vložíme např. do umyvadla s horkou vodou a postupem času pozorujeme rovnoměrné vylézání zátky se zvyšující se teplou uvnitř lahve.Pokud budeme dále a dále přilévat horkou vodu zátka přibližně do 20 minut sama vyskočí a může se pít. Nejenom, že tedy máme otevřenou lahev vína bez pomoci vývrtky a svařené víno, ale dokonce toho vína máme i více. "
Podle Zirafakovo teorie, kdyby tu flašku dal do mrazáku, tak se ten špunt fcucne do flašky :idea: :wink: Ne samozřejmě pokud by byla plná ( nestlačitelnost kapalin), ale kdyby byla poloprázdná. Srry Zirafaku, musel jsem :lol:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 15.07.2008 11:28

Forfoc píše:A já prosím o konec diskriminace tohoto motoru a o zařazení mezi ostatní motory v hořejší tabulce. Název Motor -> 2004 > - 1,8 i 16V (92kW). Předem děkuji všem kompetentním osobám.
jo, to by slo a pri tej prilezitosti by niekto dalsi mohol vyskusat maximalku s tymto motorom :-)

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od zirafak » 15.07.2008 11:57

silverwolf píše:Ještě trochu OT : Malý příklad chování kapalin při různých teplotách:
"Stalo se vám někdy, že jste měli lahev vína a chyběl vám otvírák? Ano? Pak jste jistě zvolili cestu vmáčknutí zátky dovnitř. Ale co když to nejde a zátka zůstane někde napůl cesty dovnitř a dál to prostě nejde? Rozbít lahev, přijít částečně o víno a pořezat se o střepy? Ne! Každý jistě v hodinách fyziky slýchával o tom, že vlivem rostoucí teploty zvětšují látky svůj objem. Kapaliny víc, plyny méně. Pokud se tedy zátka vmáčkne dovnitř tak aby kolem ní unikl ven všechen vzduch, máme ideální podmínky pro náš experiment. Takto připravenou lahev vložíme např. do umyvadla s horkou vodou a postupem času pozorujeme rovnoměrné vylézání zátky se zvyšující se teplou uvnitř lahve.Pokud budeme dále a dále přilévat horkou vodu zátka přibližně do 20 minut sama vyskočí a může se pít. Nejenom, že tedy máme otevřenou lahev vína bez pomoci vývrtky a svařené víno, ale dokonce toho vína máme i více. "
Podle Zirafakovo teorie, kdyby tu flašku dal do mrazáku, tak se ten špunt fcucne do flašky :idea: :wink: Ne samozřejmě pokud by byla plná ( nestlačitelnost kapalin), ale kdyby byla poloprázdná. Srry Zirafaku, musel jsem :lol:
O nicom takom som nepisal,lebo fyzika nieje moj obor.....proste po lopatisticky....ked meriam aj v zime aj v lete,moje auto,aj predchadzajuce auta,mali na mierke vzdy rovnake/dostatocne/ mnozstvo oleja.Takze v tom nevidim ziadny rozdiel.Bud tam je 4,25 l /v mojom 1,6 Ti-VCT/oleja,ale nie.

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od vcedula » 15.07.2008 12:33

ci problem nie je v tom, ze voda ma inu zmenu hustoty pri roznych teplotach ako olej. Chcem tym povedat, ze voda ma min teplotu 0 stupnov, max 100 stupnov. Olej presne neviem, ale povedzme len tak z brucha min -60 a max +400. Cize pri rozdieli teplot 20 stupnov moze byt zmena objemu vody meratelna, ale u oleja nie. Koniec laickeho vykladu :)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od chmelko » 15.07.2008 12:46

kto mate litrovku oleja doma, dajte ju tak na den do mrazaku :wink:

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od silverwolf » 15.07.2008 13:02

:lol: jj, pak přelít - změřit, potom dát do kastrolu s vroucí vodou - přelít, změřit. :lol: :lol: A bude po debatě :mrgreen:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od chmelko » 15.07.2008 13:04

ne ne nic netreba prelievat, na nadobe je mierka :wink:

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 18.07.2008 00:23

Dnes som zalozil K&N filter a vsimol som si ze na dvojke v ovela nizsich otackach a miernejsej zakrute na mna zablikalo zlte auticko v smyku... ze by to zdvihlo krutiak v nizsich otackach? predtym som sa musel fest snazit aby sa ESP ozvalo... a nie vzdy to vyslo (na vyjazde z kruhaca) a dnes na obyc. 90 st. odbocke ...hmm...ani so na to poriadne nedupol.. chcelo by to vylet na brzdu... :D ...ale az ked budu vyfuk zvody ;-)

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od zirafak » 18.07.2008 06:09

na 16" to poblikava bezne....skôr to bude absenciou tych 18" a GY-ok :idea: :wink:

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 18.07.2008 09:30

zirafak píše:na 16" to poblikava bezne....skôr to bude absenciou tych 18" a GY-ok :idea: :wink:
Nie nie, to bude urcite tým, že mi pribudlo 10 koní a 50 Nm... :mrgreen:

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od zirafak » 18.07.2008 09:56

Co si bol cipovat s jednym nemenovanym "typkom" z BA :?: :wink:

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od misoka » 18.07.2008 10:00

zirafak píše:Co si bol cipovat s jednym nemenovanym "typkom" z BA :?: :wink:
Dalsia tragikomedia sa crta ? :D Ci fraska ? :D
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od misoka » 18.07.2008 10:06

Mam tu nieco pre Vas :D CHIPER-ov Turbo na 12V
Přílohy
SuperCharger1.jpg
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti