Pri pridani plynu nad 100km/h se rozvibruje?

Nápravy, řízení ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 25.10.2007 09:05

foki píše:to akumulator: v kely koupis vnejsi kloub ale jemu mlati vnitrni .

to brko : nechapu jak muzes tvrdit ze jsi pod tim lezel a poloosy maji vuli . to mozna maji ale to trepani je zpusobene necim jíným nez vulí . delas tady chytrého , tak jiste vis proc odchazeji vahy vzduchu na VW . proc kdyz se ti posere elektronika na PD tak musis menit celou hlavu , proc u peugeotu odchazi cerpadla v nadrzi . atd atd . kazda znacka ma nejakou vadu ktera se projevi dobou . a propo - proc ma WAG kdejakej skolak v notasu a forda nikdo neumi . a to same s treba s programovanim klicu ? v cem je koncern dokonalejsi nez ford . proto by bylo dobre nez budes neco hanit zamyslet se ze to co chvalis je opravdu tak dokonale jaksi myslis .
Tak, tie vnutorne klby tak akurat original.

A niekto drazdi hada bosou nohou :) Inac pekne napisane.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
brko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od brko » 25.10.2007 23:10

foki píše:to akumulator: v kely koupis vnejsi kloub ale jemu mlati vnitrni .

to brko : nechapu jak muzes tvrdit ze jsi pod tim lezel a poloosy maji vuli . to mozna maji ale to trepani je zpusobene necim jíným nez vulí . delas tady chytrého , tak jiste vis proc odchazeji vahy vzduchu na VW . proc kdyz se ti posere elektronika na PD tak musis menit celou hlavu , proc u peugeotu odchazi cerpadla v nadrzi . atd atd . kazda znacka ma nejakou vadu ktera se projevi dobou . a propo - proc ma WAG kdejakej skolak v notasu a forda nikdo neumi . a to same s treba s programovanim klicu ? v cem je koncern dokonalejsi nez ford . proto by bylo dobre nez budes neco hanit zamyslet se ze to co chvalis je opravdu tak dokonale jaksi myslis .
vim proc to dela,je tam vule a vznika odstrediva sila a pokud nas to dobre na VS ucili,tak cim vyssi rychlost tim rapidnejsi vzrusta (od 100km to dela dost 120km mega) ,nevim proc odchazi vahy ale meni se po cca 100tkm a stoji 2000KC!!!!!!!!Nevim proc to vseci vubec beru do huby,je to zanedbatelna castka.O PD nemluvim,to je jina kapitola,u peugeotu odchazi protoze lidi nemeni filtry.Z toho plyne co?Ze u koncernu mimo PD odchazi pouze a jen vaha vzduchu (myslim tim vseobecne).U forda?Casto cerpadla repase 27tkc,cele poloosy 12tkc,to sou dobre castky,a to nemluve ze to hnije jak potvora (7 let stare auto v dobe kdy existuje zinek)

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 27.10.2007 13:21

predpokladam ze mas na mysli vuli kdyz s ní tahas od prevodovky do kola a zpet

ale vratim se k vw , jiste mi das za pravdu ze galaxy je v podstate VW ( pochybuju ze by tak dokonala znacka toto prevzala od forda) tak mi rekni proc mi v 34t km zacali klepat tycky stabilaku , ve 42t km mi odesla vaha , toto bylo u PD , a mezitim u stareho galaxy se mi v 85t km rozthnul diferak . kdyz jsem pak shanel prevodovku a obvolaval vrakoviste tak mi rekli ze kazdej 3tí sharan , galax alhambra to ma stejne ..

psal jsi ze u peugeota lidi nemeni filtry , ono to ale odchazi v nadrzi ( filtr je mam pocit za ) a odcahzi to vlivem vady materialu .

a jeste se te zeptam v cem je horsi audi nez VW ? kdyz treba u A6 odchazi cerpadla jak na bezicim pase ? nebo to ti uniklo ? a myslis ze to bude levna zalezitost ?

a nakonec proc nemluvis o PD ? proc je to jina kapitola ? to by mohl rict kazdej o cerpadlech u fofo ze je to jina kapitola .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
brko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od brko » 27.10.2007 19:02

takze u peugeota to odchazi protoze se to nemenia cerpadlo musi tlacit pres ucpany filtr,proto odejde,nevim jestli galaxi je uplne stejne,kazdopadne o galaxi sem slysel ze je to jak rikas hruza des,u alhambry a shanarana jen jednou a to znam vic lidi co to ma (melo) nebo opravovalo,nez forda,o PD se nebavim,protoze s nima nemam zatim zkusenost,audi si myslim ze je to same akorat A6 maji hodne drahy podvozek (udrzba) a jak je to 2,5tdi tak to mas pravdu hruza des a utrpeni

Uživatelský avatar
chaluha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chaluha » 05.11.2007 09:00

foki píše:predpokladam ze mas na mysli vuli kdyz s ní tahas od prevodovky do kola a zpet

ale vratim se k vw , jiste mi das za pravdu ze galaxy je v podstate VW ( pochybuju ze by tak dokonala znacka toto prevzala od forda) tak mi rekni proc mi v 34t km zacali klepat tycky stabilaku , ve 42t km mi odesla vaha , toto bylo u PD , a mezitim u stareho galaxy se mi v 85t km rozthnul diferak . kdyz jsem pak shanel prevodovku a obvolaval vrakoviste tak mi rekli ze kazdej 3tí sharan , galax alhambra to ma stejne ..

psal jsi ze u peugeota lidi nemeni filtry , ono to ale odchazi v nadrzi ( filtr je mam pocit za ) a odcahzi to vlivem vady materialu .

a jeste se te zeptam v cem je horsi audi nez VW ? kdyz treba u A6 odchazi cerpadla jak na bezicim pase ? nebo to ti uniklo ? a myslis ze to bude levna zalezitost ?

a nakonec proc nemluvis o PD ? proc je to jina kapitola ? to by mohl rict kazdej o cerpadlech u fofo ze je to jina kapitola .



Vyser se na něho at si koupí třeba Hundaje,já potřebuju zjistit proč mi to klepe :!: :!:
Ford Focus combi II 1,6 16v duratec

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 05.11.2007 09:17

:lol: :lol: :lol:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
chaluha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chaluha » 26.11.2007 12:22

Jak zjistim jaká poloosa je v čudu,věděl by někdo.dík
Ford Focus combi II 1,6 16v duratec

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 26.11.2007 14:25

rozebrat vycistit a pak uvidis ktera je vydrena
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
chaluha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od chaluha » 26.11.2007 19:32

myslíš vydřená v kloubu?
Ford Focus combi II 1,6 16v duratec

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 26.11.2007 20:20

vnejsi kloub se vydre
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
fogl
Příspěvky: 1
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od fogl » 29.01.2008 20:10

Všude ve značkovým servise Ford mě říkali že to vnitřní klouby nemůžou být můj názor byl že je to levej vnitřní ,tak sem vymněnil poloosu protože kloub jsem nesehnal a bylo to vyřešený.

fiksa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Mor.Budějovice

Re: Pri pridani plynu nad 100km/h se rozvibruje?

Příspěvek od fiksa » 20.03.2008 21:10

to je jasny že jsou to poloosy taky mi to vibrovalo 4 5 při tahu tak jsem vyměnil levou tak se to zlepšilo ale čeká mě ještě ta pravá v meteoru nová za 4100 kč to de ne

Uživatelský avatar
Frost
Junior
Junior
Příspěvky: 271
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Pri pridani plynu nad 100km/h se rozvibruje?

Příspěvek od Frost » 25.05.2008 11:36

Koukám že toto téma dlouho nebylo diskutováno a já mám momentálně přesně ten problém co se tu řešil. Když jedu nad 100km/h auto se mi rozvybruje....myslel jsem že jsou to kola, ale dal sem je vyvážit a jsou OK.
Včera jsem si dal autí na hever a prohlížel co to asi může být...poloosy vypadaj dobře....žádná vůle....nechrastí v nich při zatáčení ani vazelína nikde neteče...jsou suché.
Takže jsem logicky postupoval k motoru a ouva...kloub který kouká z převodovky na levé straně se mi zdá nějak volný....poloosa samozřejmě má vůli ve směru od motoru ke kolu, ale to myslím je normální. Ale tenhle kloub se hejbe i nahoru a dolů což by dle mého neměl. Uměl by mi někdo zodpovědět zda je to normální že se cca 5mm hejbe mimo osu? Přikládám foto kde je zobrazeno jak se asi hejbe.
Obrázek
Ford Focus 5dv 1.6 Ghia 00 Eibach+OZ Racing+Rieger+Brembo+K&N+MOMO
Frost Focus

Uživatelský avatar
Metla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice

Re: Pri pridani plynu nad 100km/h se rozvibruje?

Příspěvek od Metla » 20.06.2008 21:56

Měl jsem stejný problém. Podezření bylo na poloosy. Jak mně sdělili v neznačkovém servisu, auto na zvedáku roztočili na pětku, při 2000 otáčkách začal vibrovat vnitřní kloub levé poloosy. Vyměnili levou poloosu. Když jsem v tom potom odjížděl, změna byla okamžitě patrná. Je to nádhera, když můžeš přidat bez vibrací. :D
Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 07/2000, černá met.

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Pri pridani plynu nad 100km/h se rozvibruje?

Příspěvek od hihi » 27.06.2008 21:43

A od včerejška mám i já novou pravou poloosu. Fakt, že se auto ve 120 (80-140, ve 120 hrůza) nerozklepe jako sulc je zpět. A jsem dost rád, že to vypadá jen na tu jednu.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host