1,8 92kw

Odpovědět
Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od misoo » 22.05.2008 19:23

bee píše:
vcedula píše:jupi, konecne niekto s 2.0 8O :D :D :D
Hod rychlo nejake fotky a popis hlavne, ako ten motor vnimas.

Inak ten 1.8 Duratec HE je to iste ako 2.0 Duratec HE, len ma mensie vrtanie (83.0 vs 87.5) a inu prevodovku (taku istu, ako maju 1.6). Oproti 1.6 Ti-VCT je tych rozdielov viacej. Takze je to mensi 2.0 Duratec.
Urcite ma 1.8 prvodovku z 1.6 TiVCT? CO TO ZNAMENA v praxi?
1,8 a 2,0 musia mat silnejsiu prevodovku, spojku atd... aby sa to casom nedajboze neodpalilo... :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od zirafak » 23.05.2008 06:03

Nemaju.spojka je rovnaka,ako v nasej 1,6 :idea:

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od vcedula » 23.05.2008 07:47

nie je to pravda, spojku a prevodovku mame inu. Pozri si to napriklad na elit.sk, najdi si Focus 2.0, spojku a pozri sa, kde vsade je pouzita. Len na 1.8 a 2.0 u Fordu a Volva.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od zirafak » 23.05.2008 07:52

Ked ti menili spojku vo Forde v TT,tak som sa spytal,ci mas nejaku inu/zosilenu spojku/.Odpoved od veduceho servisu znele:"Nie.Je tam presne taka spojka,aku mate Vy vo vasom aute...a teraz kde je pravda.. :idea: :arrow: :|

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od chmelko » 23.05.2008 07:57

v microcate a v čislu nahradneho dielu :wink:

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od vcedula » 23.05.2008 08:59

raz som niekde stiahol tieto technicke udaje. Je to tam zasa len inak, vraj 1.6 a 1.8 ma rovnaku spojku, ale 2.0 uz nie (podla priemeru)
Přílohy
Focus_technicke_udaje.pdf
(713.26 KiB) Staženo 763 x
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 23.05.2008 09:30

to vcedula: dobry dokument

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 23.05.2008 16:02

z dokumentu od vcedulu:
dvouhmotový setrvacník (neplatí pro 1,6 l Duratec, 1,6 l Duratec Ti-VCT & 1.8 Duratec HE)

cize 1.8 nema dvojhmotovy zotrvacnik a mozem teoreticky jazdit v nizkych otackach bez obav?

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od misoka » 25.05.2008 14:46

Inak ked vravi zirafak pravdu , tak to vysvetluje , preco je spojka rovnako "makka" na 1.6 (napr. misoo) a 2.0(vlado) , sedel som v oboch a ta spojka je oproti dieslu velmi makka, tak potom sa necudujem , ze odisla
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od misoo » 26.05.2008 11:50

je makka v porovnani s tebou, ale odo mna je o cosi tuhsia

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 30.05.2008 21:12

to vcedula: dik za to pdf, konecne mam priebeh krutiaku a vykonovu krivku 1.8ičky.
Inak, celkom som happy, priebeh krutiaku je dost vyrovnany a priebeh vykonu pekne linearny, bez vyrazneho poklesu za maximom 8)

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 21.06.2008 23:24

Ahoj. No moj netrpezlivo ocakavany foki je uz v mojich rukach, preto napisem reku nejake prve dojmy, najazdil som uz par sto km. Motor je prijemny, uplne hladky chod, prijemne zivy od 3000 ot. Nevyrazny zatah pod touto hranicou, ale pekne a lahucko ide do otacok. Okolo 4000 otacok uz zvysuje dB, preto je to pre man zatial psychologicka hranica na preradenie. Nechcem to zatial hnat vyssie, az neskor. Predajca mi tvrdil, ze motor je zabehnuty z fabriky, ale predsa... V normalnej premavke aj tak netreba viac ako 4000 ot. Bezne jazdim vacsinou okolo 3000, ked je motor a jeho chod prijemny. K hlucnosti... cakal som tichsi prejav, najmä pri volnobehu (exterier)... samotny motor je ako-tak OK, ale stve ma hluk z akehosi remena (neviem na co to sluzi zatial, asi pohon serva alebo kompresora klimy), kt. je vidiet ze furt ide a da sa obzriet za pravym prednym kolesom, hned vedla ramena napravy. DOPRCIC, fakt neprijemna vecicka. Dalej, neviem ci to suvisi s tymto remenom (teda asi nie ak je reme pre kompresom aircon-u), ale v interieri pocut pri nizkej hladine okolneho hluku (pojazd pri nizkej rychlosti) vyrazne a nepekne "piskanie" s premenlivym tonom, nieco ako cerpadlo alebo co... (udajne servo posilovaca), ako keby to menilo otacky... dokonca to pocut este chvilocku po zhasnuti motora, ako to "dobieha" a je to posledny hluk pred uplnym zastavenim vsetkych pohyblivych casti... no hned v pondelok idem k predjacovi sa na to spytat, lebo je to fakt odporne (akusticky) a zatial to nikto nespominal. Pozeral som aj za lave koleso, tam je to prazdne, ziadne rozvody (ako inak :)) ani ine ftakoviny. v pondelok planujem ist na zdvihak, tak urobim fotky. Este jeden zvuk ma rusi, a to akesi pohvizdavanie, kratucke vysoke tony, synchronne (casovo) s perovanim, pracou tlmicov (akoby to subjektivne pohvizdavali tlmice) ale mohla by to byt aj mreza (N1), nejaky pant alebo co... musim to zistit, nechcem jazdit ako piskajuci cirkus... Inak auto ako take je fantasticke :D
Naposledy upravil(a) bee dne 23.06.2008 07:34, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 22.06.2008 06:40

to bee:
Ten zvuk, co spominas po vypnuti motora, akesi dobiehanie niecoho, robi aj mne. Ale pocujem to len pri vypnuti motora a mozem povedat, ze sa mi to paci :roll: lebo to vyzera, ako keby si vypinal lietadlo :-)
Pri jazde, alebo na neutral som si nic nevsimol. Inak 5.jula ideme do Zvolena, tak keby si mal zaujem, mozeme to porovnat. V info o bydlisku mas ZV, tak preto to spominam...

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od vcedula » 22.06.2008 10:12

bee, neviem, co zatial riesis. Kazdy, hlavne moderny motor vydava rozne zvuky, mam tam kopu roznych mechanizmov, ktore su zlozite. Takze vydavaju neocakavane zvuky. Dokonca tvoje auto je este v zabehu, teda motor uz moze byt akoze zabehnuty, ale vsetky ostatne veci musia este sadnut a ukludnit sa, takze mozno nieco este prestane.
Teraz k tym zvukom. To, co pocujes pri pravom prednom kolese, to nie je ziadny remen, to je elektro-hydraulicke servo. Ja ho nazyvam vysavac, lebo ma taky zvuk. Ked pohnes volantom, tak zmeni zvuk, mozes si to vyskusat.
Ked vypinas motor, tak ten zvuk, co dobieha, bude podla mna tiez servo. Ventilacia to tusim nie je, zda sa mi, ze som to skusal.
Vonkajsia hlucnost je u mojho auta uplne super. Ked vedla mna nastartoval diesel, tak som ano nevedel, ze moje auto je nastartovane.
Jedine neidentifikovatelne zvuky su tie tvoje posledne popisovane. Teoreticky, moze to byt nieco z prednej napravy, oprety tlmic nalebo struna.
Podla mna, nechaj tomu este cas a a ked najzdis tych zabehovych 1500 km tak sa pripadne chod stazovat. Ale podla toho co pises, tak tvoje auto je v dobrom stave. Tak sa z neho tes. Kupil si si spicku v nozsej strednej triede, nekupil si si spicku v luxusnej triede, takze nejaky ten ako nedostatok (nieco pocut) je v pohode. Hlavne, aby drzalo v zakrutach :D
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 22.06.2008 12:57

vcedula píše:bee, neviem, co zatial riesis. Kazdy, hlavne moderny motor vydava rozne zvuky, mam tam kopu roznych mechanizmov, ktore su zlozite. Takze vydavaju neocakavane zvuky. Dokonca tvoje auto je este v zabehu, teda motor uz moze byt akoze zabehnuty, ale vsetky ostatne veci musia este sadnut a ukludnit sa, takze mozno nieco este prestane.
Teraz k tym zvukom. To, co pocujes pri pravom prednom kolese, to nie je ziadny remen, to je elektro-hydraulicke servo. Ja ho nazyvam vysavac, lebo ma taky zvuk. Ked pohnes volantom, tak zmeni zvuk, mozes si to vyskusat.
Ked vypinas motor, tak ten zvuk, co dobieha, bude podla mna tiez servo. Ventilacia to tusim nie je, zda sa mi, ze som to skusal.
Vonkajsia hlucnost je u mojho auta uplne super. Ked vedla mna nastartoval diesel, tak som ano nevedel, ze moje auto je nastartovane.
Jedine neidentifikovatelne zvuky su tie tvoje posledne popisovane. Teoreticky, moze to byt nieco z prednej napravy, oprety tlmic nalebo struna.
Podla mna, nechaj tomu este cas a a ked najzdis tych zabehovych 1500 km tak sa pripadne chod stazovat. Ale podla toho co pises, tak tvoje auto je v dobrom stave. Tak sa z neho tes. Kupil si si spicku v nozsej strednej triede, nekupil si si spicku v luxusnej triede, takze nejaky ten ako nedostatok (nieco pocut) je v pohode. Hlavne, aby drzalo v zakrutach :D
... ale ved jasne, len to servo mohlo byt tichsie. :idea: Asi to bude servo, lebo sa ten zvuk meni pri toceni volantom. :arrow:
Ok, to neni tak dolezite ako spravne mazanie, hlavne noveho motora. Preto som si povedal, ze eknem ako som na tom s olejom :idea: :?: (lebo ked som vcera kukal poza tie kolesa, na soferovej strane som si vsimol zaprskanu manzetu na poloosi).

A uduj sa svete... olej je dnes rano na minime 8O :!: , kontrolujem ten priestor okolo manety na poloosi... a cele to tam je zaprskane od oleja :evil:
Zhora vidno nejaky otvor (na tele prevodovky? - prve 2 fotky) ale neviem ci to strieka odtial...(pod hlavou je sucho) :?
No úas!!! Tak zadre motor (alebo okovek
Naposledy upravil(a) bee dne 23.06.2008 07:38, celkem upraveno 2 x.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti