Pozor na Ford AutoIn Pardubice

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
Jasio
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5805
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jince, Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jasio » 06.08.2006 21:11

leov píše:Koupil jsem tu opěrku v auto in Pardubice. Při dotazu na provedení montáže v jejich servisu mi bylo řečeno, že práce je to na hodinu a musím se objednat. Po přečtení noávodu jsem doma před garáží opěrku namontoval během 15 ti minut.
kalimoco píše:Začátkem roku jsem byl na servisní prohlidce(dovoz).Chtěl jsem se ubespečit,že je auto v cajku.Měnili vzduchový filtr,olej,přední brzdy.Zaplatil a odjel.Včera mě doplňovali v servisu(ne u FORDA)klimu.Při dezinfekci zjistili,že tam není vz.filtr!!To bylo ale překvapení!Toť ma skušenost se značkovým servisem
(Pozn. AutoIn Chrudim)
Májí taky zkušenost.
Je Ford Kuga 1.6EB, 110kW Titanium 11/12
Je Ford Focus C-Max 2.0i, 107kW Ghia 02/05
byl Ford Focus Combi 1.6i, 74kW Ghia 02/99
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jasio
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5805
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jince, Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jasio » 07.08.2006 21:12

Poslal jsem link na toto forum zástupcům AutoIn Pardubice, aby viděli odraz své práce očima zákazníka a reakce byla skoro okamžitá. Jelikož jsem byl požádán o zveřejnění jejich e-mailu, učiním tak, pač jsem hodnej kluk, ale k obsahu se vyjadřovat nebudu. Jsem rád, že vůbec reagováli (i když v některých pasážích né zrovna moc obratně), že je to mrzí a že máme nového čtenáře. Jen doufám, že se zamyslí a do budoucna poučí.
-----Original Message-----
From: janpan@centrum.cz [mailto:janpan@centrum.cz]
Sent: Sunday, August 06, 2006 8:44 PM
To: servis@autoin.cz
Recenze Vašeho servisu
Stačí se podívat na:
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... a491#18136

a není třeba nic dodávat. S přáním rychlého probuzeni spokojený majitel
Fordu Focus.

alias Jasio

*************************************************************

Dobrý den pane .....Jasio,
Děkuji Vám za upozornění, samozřejmě mě to mrzí a štve, že se taková věc
stane. Není jednoduché všechno vykonávat na 100% a tady evidentně pochybila
výstupní kontrola.
Spínače jsou dodávány ověřeným výrobcem pod záštitou Ford Motor Comp. - což
je pro nás nadřízená spol. jak se tam někdo odkazuje na to, aby nám vzali
licenci, provedli kontroly shora, atd.
Se spínačem sbíráme zkušenosti, protože je univerzální a chová se na každém
modelu trochu jinak. Vyzkoušeli jsme za vás všechny řadu spínačů na vlastní
náklady a od různých dodavatelů tento pracuje skutečně nejlépe a poměrně se
i snadno montuje.
Spínač musí pokrýt "klasiku" v el. schématech zapojení až po světla na
Mondeu ovládané automatem podle jasu vnějšího okolí. Úkolem
mechanika-elektrikáře je zapojení improvizovat. Stalo se, že elektrikář asi
nebyl pozorný nebo mu to při jiné kombinaci vypínání pracovalo správně
(zatím nevím a zkusím to zjistit, aby si na to dával pozor).
Návod na použití k tomu skutečně není, obdrželi jsme pouze návod k montáži.
Bohužel i samotný výrobek se vyvíjí a existuje už více verzí v zapojení.
Také musím přiznat špatnou dostupnost a po urgencích se daří vybojovat kolem
15-ti ks týdně - z toho možná pramení ten přesun termínů a navenek
vypadající neochota.

Co se týká toho "přezaměstnání" pracovníky, myslím si, že tento dojem je
tvořen tím, že všichni prodejci nových a ojetých vozů jakož i pracovnice na
informacích a v oblasti finančních služeb a pojišťovnictví sdílejí jedno
pracoviště se zákazníky - a to je showroom.

Z mé pozice v oblasti poprodejních služeb bych na příjmu v servise a
oddělení ND rád viděl pracovníků více, aby se o to déle mohli věnovat vám -
našim zákazníkům. Jak tak čtu jednotlivé příspěvky, musím dodat "vám
loajálním zákazníkům".
Všichni ti, co si na fórech léčí své nervy, často neví v čem vězí podstata
věci, ale píší hlavně aby si "přihřáli polívčičku" a neumí se ani podepsat
celým jménem, s těmi polemizovat nechci. Naopak všem těm, kteří s rozumem
chtějí své vozy udržovat, opravovat a zdokonalovat vyjdeme rádi vstříc a to
i přesto, že naše prodejce nových vozů nikdy nezaměstnali.

Nevím přesně, jakou roli v této cause hrajete Vy, ale tím, že jste našel
čas napsat a poslat tento mail, tak Vám nejsou naše služby lhostejné a ještě
jednou díky za to. Prosím Vás, jestli je to možné, zveřejněte tuto reakci
k diskusi do fóra. Rád bych udělal dnes něco prospěšnějšího a námětům clubu
se musím věnovat po večerech.

S přáním pěkného odpoledne a bezporuchového provozu Focusu


AUTO IN s.r.o.
Ing.Marek Šimík
Poděbradská 292
530 09 Pardubice
Tel./fax 466 412 681-3 / 643
http://www.autoin.cz

Naposledy upravil(a) Jasio dne 07.08.2006 23:47, celkem upraveno 2 x.
Je Ford Kuga 1.6EB, 110kW Titanium 11/12
Je Ford Focus C-Max 2.0i, 107kW Ghia 02/05
byl Ford Focus Combi 1.6i, 74kW Ghia 02/99
Obrázek
Obrázek

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 07.08.2006 22:04

Hmmm, co k tomu dodat:
1.) kolik těch modelů vozu Ford tak asi servisují??? kdejakej bastler v garáži to připojí bez následků, které jsem popsal a zakusil u svého FoFO, na vozy od opel astra až po kia sorento - jejich "elektrikáři" mají problém s pár modely od Fordu, které navíc mají XX% dílů společných
2.) pán píše, že spínače jim dodává výrobce ověřený Ford Motor Comp., zároveň však píše, že odzkoušeli na své náklady všechny řady spínačů - ?????
Takže ověřený výrobce vyrábí mnoho řad spínačů?? Ford Motor Comp. doporučuje mnoho řad spínačů??? A jednotlivá zastoupení je pak pečlivě testují na vlastní náklady??? Co teda Ford Motor Comp. vlastně ověřuje??
3.) s improvizací u mechanika souhlasím, bohužel to zřejmě platí o celém personálu. Když improvizují u zapojení světel, co asi dělají, kdž dojde na elektroniku motoru - auauau

Jo a když jste tak pečlivě testovali spínač, zapomněli jste otestovat, jestli jdou za chodu motoru světla přepnout na parkovací, popř. vypnout - pečlivě jsem to za vás otestoval (byť jen u jedné řady spínačů) - "NEJDOU"
...umí to i fabie...
4.) dojem "přezaměstnání" neplyne ze sdílení jednoho showroom, ale z toho, že krom přijímacího technika a paní, co luxovala, měli všichni ostatní evidentně "coffeebreak" - ale proč ne, kdyby se mi někdo z nich ozval s tím, že auto ještě není!!!!! :twisted:

- první den (auto jsem dal do AutoIn v 9.00) mi bylo slíbeno, že auto bude hotovo v 15.00, ještě jsem to ověřoval v průběhu dne telelfonem - přijel jsem v 15.30, auto hotové nebylo, čekal jsem na něj 3/4 hodiny, odjížděl jsem po placení apod. v 16.30
Zavolal někdo, že to ještě není??? NEEEEEE

- další den při reklamaci byl ještě lepší. Auto jsem přistavil opět v 9.00. Bylo slíbeno, že ve 14.00 bude hotovo. Po minulé zkušenosti jsem si to chtěl telef. ověřit, slečna mi sdělila, že se mi technik (p. Zelený) ozve, neozval - volal jsem takto 3x, ani jednou se nikdo neráčil zavolat zpět, ač jsem to výslovně požadoval.
V 15.30 jsem potřeboval odjet z práce, v tuto dobu jsem (již pěkně naštván) naposledy volal do AutoIn, že mi narušili mé plány, nedodrželi slovo a ani se neozvali, následně pro mě přijela slečna v jiném FoFO - to mě ale příliš nepomohlo, v 16.15 jsem obdržel své auto

Celé 2 dny práce jsou nutné k instalaci spínače a výměně kroužku airbagu??? Možná se vyjádří někdo, kdo to dělal (Foki??), já se domnívám, že ne...
5.) co se týče léčení svých nervů, ano, to bylo po výše zmíněném na místě, naneštěstí můj psychoterapeut měl plno (myslím že mluvil o návalu klientů z AutoIn Chrudim :P ), proto jsem se odjel léčit sem...
6.) co se týče anonymity na tomto fóru, tak ta vychází z jeho principu, mám zde uveden e-mail, ale hlavně si můžete vše o mě a mém FoFO vyčíst ze svých záznamů - máte tam i telef. číslo, které vaši zaměstnanci přehlídli, můžete mně zavolat
7.) Rád bych dnes večer dělal něco prospěšnějšího, než psal své zkušenosti s FordAutoIn Pardubice
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Uživatelský avatar
Blekota
Junior
Junior
Příspěvky: 263
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno - teda skoro:-))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blekota » 08.08.2006 20:57

Skvělá práce Foqus :!: To jsem zvědavý, co na to pan AutoIn :?:
nyní: FF3 Metal Grey 1,5 TDCI
dříve: FF2 Tango red 1,6
ještě dříve: FF1 Dark blue 1,6

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 08.08.2006 21:20

no jen malickost mimo mísu , jestli by se pan autoin mohl podivat na muj prispevecek :lol:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
MAd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od MAd » 09.08.2006 00:34

foki píše:pridam neco z jineho soudku , jednal jsem s autoin jako s hlavnim sponzorem srazu , ten clovek mi poslal logo , atd ze chteji byt hlavnim sponzorem , tak jsem mu rekl ze jako hlavni sponzor mudi dat aspon 10000kc . asi 3 tydny nic pak mi prisel mail ze mam napsat jaky tam bude program a co se bude dit , kolik tam bude lidi atd , tak jsem mu odpovedel ze program ma na letaku , a lidi predpokladam cca 150-200 . za dalsi tyden prisla odpoved ze nemuzou dat tolik a ze by dali nejake ceny . tak rikam je to hlavne focussraz tak at mi daji 6kanystru 5W30 . a on ze jo ze to ma schvalene a ze mi posle smlouvu . tyden pred srazem jsem mu volal , nedovolal , tak jsem volal na autoin a tam mi bylo receno ze ten clovek s kterým jsem jednal tak jim zajistuje jen www a ze to neni jejich zamestnanec . asi za 10min mi ten clovek volal , ze s tim co jsem mluvil ze o tom nevi
ze mam zavolat jinemu ale ze je zmena , ze pokud budu chtit tak dostanu 10% na dily , ze mi ten olej dat nemuzou ze ho v 5L baleni neberou . tak jsem mu podekoval ze jsem jim udelal zadarmo reklamu na to on mi odpovedel ze jsem to tam dal dobrovolne a ze jsem nemel zadnou smlouvu . na tojsem mel 100 chuti mu rict at jde dopr.... ale nejak jsem se udrzel .

tot moje zkusenost s auto in .
Vazeny Foki, pokud si dobre vzpominate, tak jsem Vas kontaktoval z uplne z jineho duvodu, nez ze by AutoIN chtel sponzorovat Vas sraz. Hned na zacatku jsem Vam sdelil,
ze me zajima jenom otazka internetu a navrhnul pro VAS stejne podminky jako ma http://cfc.fordclubs.org/ (na to jste mi odpovedel, ze na to kaslete a ze chcete hlavne vydelavat, ze nejake slevy pro cleny Vaseho klubu Vas nezajimaji!), tak jsem chtel byt vstricny, a pozadal Vas, ze pokud chcete aby AutoIN sponzoroval Vas sraz, tak ze mate poslat oficialni zadost jak je zvykem. Ne ale na mne, ale adresovanou na zodpovednou osobu z Autoinu, to jste neudelal, a asi ani nepochopil. Logo bylo zaslano jen pro navrh, abych Vam ustadnil cestu s lepsimu Vami vyrobenemu grafickemu navrhu(plakatu) k zadosti o sponzorstvi.

Bohuzel Vase predstava, ze Vam nekdo bez jasne domluvenych oboustrane akcteptovanych podminek da financni hotovost nebo zbozi je najivni a nerealna a cekal jsem, ze podnikatel jako vy to zna.

Vystaveni loga online na uvodni strance Vaseho webu nebylo mnou ani nikym jinym z firmy AutoIN odsouhlaseno.
Tak ze mne prijde Vas narok neopodstatneny.

http://www.autoin.cz/

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 09.08.2006 00:52

hm, jako nestraník neznalý věci si říkám, a teď babo raď :(
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 09.08.2006 07:41

Nemel tady nekdo pripominky k tomu, ze si tu nejaci anonymni luzri leci se sve mindraky ANONYMNE?? Nebo se nekdo skutecne jmenuje http://www.autoin.cz?? Takovy jmeno bych asi nechtel, blbe se s tim podepisuje...
Mimochodem dokazu si zive predstavit, jak se na jakemkoli srazu soutezi o atraktivni slevu 10% na orig. dily Ford...
Navic slovo "tak ze" se pise "takze", slovo "najivni" se pise "naivni", sem tam chybi nejaka carka, no proste ctyrka z diktatu jako vysita 8)
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Uživatelský avatar
Kuba2k
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kuba2k » 09.08.2006 13:03

Foki se ptal, jestli by mu pan Autoin nemohl odpovede - tak mu odpovedel 8)

Jinak podpora srazu ze strany FMC dopadla tak nejak..... Foki vi :-/

Foqus: shodou okolnosti neco o tech spinacich vim, o Fordech taky a muzu ti potvrdit, ze ten samy spinac/rele napr. v jednom Mondeu funguje, ve druhem ne. FMC ty spinace opravdu testovalo, nenapadlo te treba, ze otazka spolehlivosti je i na strane dodavatele? A ten dodavatel fakt nestihal dodavat?

Uživatelský avatar
Kuba2k
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kuba2k » 09.08.2006 13:16

Ahmed píše:
hide píše:Napiš to na zastoupení Fordu do Prahy ať těm kurvám seberou licenci. :evil:
Praha s tim nic neudela, museli by to asi zaridit Nemci. Kdyby s tim neco delat chteli, tak by to uz davno bylo jinak.
Nemci s tim nic neudelaj, jestli nekdo, tak FMC Praha. Ale urcite ne na zaklade anonymniho bla bla bla na netu. Kdyby se vsechno ridilo jenom podle diskuzi na netu..... :roll:

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 09.08.2006 13:56

to Kuba2k:
chapu, ze se muze neco pokazit, ze neco nefunguje, ze se neco nestihne, ale nechapu, proc na me totalne srali.
Kdyz ti nekdo 10x slibi, ze se ti technik ozve a ani jednou se tak nestane, kdyz ti ani nezavolaji, ze auto jeste neni a ty cumis hodinu v showroomu a dalsi den pri reklamaci te nechaji cekat s tim, ze nevis vubec kdy auto bude a jestli vubec bude, nikdo ti nezavola, nechaji te cekat 10 minut u telefonu polozenyho na stole a ty slysis, jak vedle nej nekdo svaci, pak ti slibi, ze se ozvou zpet a zase nic, tak pak je argument spelhlivosti rele uplne mimo misu.
Za celou dobu jsem od nich nemel ani jednu zpravu, kterou bych neziskal svym telefonatem k nim a to vzdy po terminu, ktery slibili.
To je podstata problemu, proste jsem je zakaznik vubec nezajimal.
A tak jsem ostatnim na tomto foru sdelil, aby vedeli, co se jim muze stat.

A opet k anonymite - za nic se neschovavam, zde vystupuju pod prezdivkou, ale v AutoIn delaji pri prejimce vozu takovy vyslech, ze 100% maji i me rodne cislo :evil: natož telefon

Pak te nejaky okecavky o spolehlivosti rele proste nezajimaji.... vis??
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Uživatelský avatar
Jiras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

hm...

Příspěvek od Jiras » 08.02.2007 19:51

Tak jsem dnes byl ve Fordu AutoIn v Pardubicích. Nevím zda mám být spokojen s výsledkem, nebo ne e. Auto jsem tam dovezl v 8h a ve 14:30 bylo hotové. Výměna regulačního ventilu volnoběhu byla OK, dále jsem chtěl seřídit světla, protože se mi zdálo, že špatně svítí. Bohužel po seřízení mi levé svělo osvětluje veverky na stromech a pravé mi svítí jen 4m před auto. Nevyplatí se mi tam jet to reklamovat, tak si to seřídím jinde. S porovnáním s Fordem Detax HK, jsem spokojen. V HK jsem byl 3x na diagnostice a ani jednou mi neřekli, že mám vadný ventil volnoběžných otáček. Pokaždé to bylo něco jiného. Z "profesionálního" přístupu jsem zklamán jak v PCE, tak HK. :roll:

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 08.02.2007 20:50

Tak to se moc nezlepšili. :roll:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Jerryk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Jerryk » 08.02.2007 21:56

8O Milí Forďáci. Rajtuju tuto značku už 10 let, a myslím si, že nejhorší co nás může potkat, je návštěva značkového servisu (kteréhokoliv). Takže jim svěřuji maximálně geometrii náprav a raz sem tam musel kvůli načipování klíče. Dnes mi Ahmed zachránil 6 kilo za naučení nového klíče - značkový servis pravil, že bez jejich kouzelného note-booku budu totálně v pr... :D Nejsem, a trvalo mi to asi 20 vteřin. Tak se vydělávaj chechtáky.
Co se týče automat. rozsvěcení světel :idea: , tak to dělám taky, náklady na materiál jsou do 150,-K a zvládne to každý trochu šikovný kutil. Schéma zapojení na Fokusa Vám můžu poskytnout. Taky si to můžete koupit jako stavebnici v prodejnách elektrosoučástek cca za 3 kila. (Dopředu upozorňuji, že pokud mne zavalíte žádostma, tak to schéma bude až příští týden.) (A až se naučím sem strkat přílohy, bo su novej a eště všecko neznám.) Čus.

Uživatelský avatar
Vlastik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lázně Bohdaneč

Příspěvek od Vlastik » 09.02.2007 06:50

To Romann: Jo jsem taky hledal značkový servis v okolí HK a Pardubic (Detaxu nevěřím od doby, kdy se vyřádili na mém Káčku), nakonec jsem zkusil Báču-Jelínka v Milovicích u Hořic a nemůžu si stěžovat. Přistavil jsem jim po domluvě auto na dezifenkci klimatizace, přitom jsem jim ještě řekl, že mne zlobí čidlo tachometru a ten technik nato, že se na to podívá, ale asi to bude tím čidlem a řekl mi, ať si počkám. Po necelé hodině mi volal, že je to opravdu vadné čidlo, že jej mají ve skladu a jestli ho chci vyměnit. Vyměnil ho a po necelých dvou hodinách bylo hotovo, jak klimatizace, tak to čidlo. Od té doby jezdím k nim.
V AutoInu mi pořád k tomu čidlu jenom říkali, že je to normální, že to tyto auta dělají atd. Navíc, dostat z nich něco, to aby se člověk obrnil trpělivostí a neustále je otravoval. My, např. jsme u nich koupili v bazaru současné auto, v inzerátu bylo, že je to s návodem a serviskou, návod nám nedali a servisku z nich manželka mámila 14 dní, nakonec jim asi došla trpělivost a dali nám úplně čistou, prý proto, že ten člověk, co jim ty auta tahá z Německa, tu servisku nedodal.
Ono nás bude asi dost, co s mini máme podobné zkušenosti a potvrdil mi to i mechanik, co k němu jezdím na drobnější opravy (výměna oleje, brzdy, ...), že podobné zkušenosti má víc lidí.
FF 5D HB, 1.6 16V 74kW, stř. metalíza, GHIA, r.v. 10/1999
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti