Delali mi vsechny vstriky i kdyz auto jezdilo udajne bylo neco rozhadany ohledne kodu vstriku kody co jsou na vstriku ridici jednotka nechtela zchroupnout tak to rozebrali vstriky vyzkouseli na stolici +nova kalibrace pry jim po kalibraci vyjede novy kod kazdeho vstriku,ktery nacpali do jednotky.A to cvakani proste jako kdyz ti cvrlika ventil,v aute sem tenhle zvuk nemohl preslechnout.ale jak rikam auto normalne jezdilo,ale moje problemy jsem tu uz v jinem,podobnem vlakne popisoval.Cena tehle srandy 6118Kč TPservis je to autorizovany servis DELPHI.Lesi píše:Pro Noah. Jo zní to jako ventil, přesnýCo ti s tím cvakájcím vstřikem přesně dělali, kolik to stojí a kde? To už je špatnej? Díkes. Mě to nedělá vždy, ale převážně když to auto dlouho stojí (není pravidlem) a jde to jen od toho jednoho.. Hajzell jeden
Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
-
- Nováček
- Příspěvky: 99
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Krompachy
to Pelen: Prepac, nejak som to prehliadol.
Bratovi na scorpiu 2.5TD zacal robit problemy budik teploty motora (vacsinou ukazoval dobre, no cas od casu za jazdy klesala rucicka aj ked teplota motora bola stala), a pod nulou mu to tiez najprv zabublalo kym naskocil. Nastval sa , kupil obidva senzory teploty ktore su v hlave valcov, vymenil a odvtedy budik nestrajkuje a start na prvy sup.
Mne sa vsak budik tvari normalne a tiez focus ma len jeden snimac teploty motora v hlave takze tam by problem nemal byt. Tak nejak mi vychadzaju uz len dva snimace: snimac vysokeho tlaku paliva a snimac teploty nasavaneho vzduchu niekde za intercoolerom.
Je zaujimave ze problemovy start u mna suvisi s teplotou okolia aj dlzkou odstavky auta. Normalne som startoval do -2 bez problemu. Vcera rano +1, odstavka cca20 hod. starter zatocil, motor odpalil, ja som pustil kluc a ticho. Druhykrat Ok. Dnes -1 , odstavka 12 hod. start OK. Ak by bolo -3 tak by urcite parkrat blafol.
Prave ma napadlo ze aj cidlo teploty moze byt rozhodene pri nizkych teplotach a pri ohriati moze ukazovat ok. Nemate niekto graf teplota-odpor pre cidlo v hlave a cidlo za intercoolerom?
Bratovi na scorpiu 2.5TD zacal robit problemy budik teploty motora (vacsinou ukazoval dobre, no cas od casu za jazdy klesala rucicka aj ked teplota motora bola stala), a pod nulou mu to tiez najprv zabublalo kym naskocil. Nastval sa , kupil obidva senzory teploty ktore su v hlave valcov, vymenil a odvtedy budik nestrajkuje a start na prvy sup.
Mne sa vsak budik tvari normalne a tiez focus ma len jeden snimac teploty motora v hlave takze tam by problem nemal byt. Tak nejak mi vychadzaju uz len dva snimace: snimac vysokeho tlaku paliva a snimac teploty nasavaneho vzduchu niekde za intercoolerom.
Je zaujimave ze problemovy start u mna suvisi s teplotou okolia aj dlzkou odstavky auta. Normalne som startoval do -2 bez problemu. Vcera rano +1, odstavka cca20 hod. starter zatocil, motor odpalil, ja som pustil kluc a ticho. Druhykrat Ok. Dnes -1 , odstavka 12 hod. start OK. Ak by bolo -3 tak by urcite parkrat blafol.
Prave ma napadlo ze aj cidlo teploty moze byt rozhodene pri nizkych teplotach a pri ohriati moze ukazovat ok. Nemate niekto graf teplota-odpor pre cidlo v hlave a cidlo za intercoolerom?
bude
Galaxy 2.0TDCi 2018
je
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW titanium 2013
Bol
Focus combi 1,8TDCi 85kW GHIA 2002
Galaxy 2.0TDCi 2018
je
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW titanium 2013
Bol
Focus combi 1,8TDCi 85kW GHIA 2002
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Tyhle problemy ma plno z nas,nekde tu je napsano ze motor udrzi teplotu az 8 hodin proto asi cim dele auto stoji hure startuje,nevim jak to budu mit ted ale startovalo mi to tak jako tobe a cidla mam v poradku.powermax píše:to Pelen: Prepac, nejak som to prehliadol.
Bratovi na scorpiu 2.5TD zacal robit problemy budik teploty motora (vacsinou ukazoval dobre, no cas od casu za jazdy klesala rucicka aj ked teplota motora bola stala), a pod nulou mu to tiez najprv zabublalo kym naskocil. Nastval sa , kupil obidva senzory teploty ktore su v hlave valcov, vymenil a odvtedy budik nestrajkuje a start na prvy sup.
Mne sa vsak budik tvari normalne a tiez focus ma len jeden snimac teploty motora v hlave takze tam by problem nemal byt. Tak nejak mi vychadzaju uz len dva snimace: snimac vysokeho tlaku paliva a snimac teploty nasavaneho vzduchu niekde za intercoolerom.
Je zaujimave ze problemovy start u mna suvisi s teplotou okolia aj dlzkou odstavky auta. Normalne som startoval do -2 bez problemu. Vcera rano +1, odstavka cca20 hod. starter zatocil, motor odpalil, ja som pustil kluc a ticho. Druhykrat Ok. Dnes -1 , odstavka 12 hod. start OK. Ak by bolo -3 tak by urcite parkrat blafol.
Prave ma napadlo ze aj cidlo teploty moze byt rozhodene pri nizkych teplotach a pri ohriati moze ukazovat ok. Nemate niekto graf teplota-odpor pre cidlo v hlave a cidlo za intercoolerom?
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Tyhle problemy ma plno z nas,nekde tu je napsano ze motor udrzi teplotu az 8 hodin proto asi cim dele auto stoji hure startuje,nevim jak to budu mit ted ale startovalo mi to tak jako tobe a cidla mam v poradku.powermax píše:to Pelen: Prepac, nejak som to prehliadol.
Bratovi na scorpiu 2.5TD zacal robit problemy budik teploty motora (vacsinou ukazoval dobre, no cas od casu za jazdy klesala rucicka aj ked teplota motora bola stala), a pod nulou mu to tiez najprv zabublalo kym naskocil. Nastval sa , kupil obidva senzory teploty ktore su v hlave valcov, vymenil a odvtedy budik nestrajkuje a start na prvy sup.
Mne sa vsak budik tvari normalne a tiez focus ma len jeden snimac teploty motora v hlave takze tam by problem nemal byt. Tak nejak mi vychadzaju uz len dva snimace: snimac vysokeho tlaku paliva a snimac teploty nasavaneho vzduchu niekde za intercoolerom.
Je zaujimave ze problemovy start u mna suvisi s teplotou okolia aj dlzkou odstavky auta. Normalne som startoval do -2 bez problemu. Vcera rano +1, odstavka cca20 hod. starter zatocil, motor odpalil, ja som pustil kluc a ticho. Druhykrat Ok. Dnes -1 , odstavka 12 hod. start OK. Ak by bolo -3 tak by urcite parkrat blafol.
Prave ma napadlo ze aj cidlo teploty moze byt rozhodene pri nizkych teplotach a pri ohriati moze ukazovat ok. Nemate niekto graf teplota-odpor pre cidlo v hlave a cidlo za intercoolerom?
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- Patrick
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
Taky mi ráno špatně FF nastartuje: traktor--->nechám ho minutu běžet a pak jedu. Ještě mi na 50m trochu zacuká a dobrý až na to , když trochu víc přidám plyn slyším cvakání ventilů. No a po asi 150m klídek a pohoda. Tankuju jedině na Shelce a ještě tam leju aditivum. Teď tam ještě chci nalejt od STP na vyčištění trysek. A to jsem zvědav, jestli se něco změní.
FF combi 1,8 TDCI r.v. 2002
FF combi 1,8 TDCI r.v. 2002
- martyG
- Pokročilý
- Příspěvky: 812
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín
Riešil som môj problém so štartovaním s jedným pánom, čo opravuje focusy a ten mi vravel, že to môže robiť aj štartér, že ich na focusoch už dosť vymenil. Pri štartovaní má štartér veľký odber a riadiaca jednotka to môže vyhodnotiť ako chybu a nepustí naftu do valcov. Je to vtedy, keď je na štartéri zlé ukostrenie, alebo je znečistený a ťažko sa pretáča. Skúsim sa na to mrknúť a uvidíme....



Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
No nemám TDCi, ale nedávno jsem měl problem se starterem a někdy se stalo že nejdřív otočil z těžka a potom když se rotočil rychle, tak motor stejně nečapnul. Ale na podruhé ano......starter opravena amechanik mi vysvětlil to samé co psal MartyG. Jednotka to vyhodnotila jako chybu.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
No když se starter hned alespoň převalil tak to chytlo, ale jakmile se starter jen pootočil a pak se rozeběhnul tak už to nechytlo, nechápal jsem to až do vysvětlení mechanika.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Vincenz
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
Zdravím,
mám podobný problém...po ránu startuju tak na 3x když byla v noci velká cima...motor se háda a bud něnaskočí vůbec a nebo po chytnutí hned zhasne. Zkusím sehnat nějaké aditivum zda to pomuže...jinak mě čeká serviska tak se jim tam o tom zmíním aby se na to podivali a třeba něco najdou okolo žhavicích svíček. Ale přesně jak je psáno přes den už je startování v poho. Tankuju u shell a problém je jen ráno ..klepe se a zvuk jak z traktoru...
mám podobný problém...po ránu startuju tak na 3x když byla v noci velká cima...motor se háda a bud něnaskočí vůbec a nebo po chytnutí hned zhasne. Zkusím sehnat nějaké aditivum zda to pomuže...jinak mě čeká serviska tak se jim tam o tom zmíním aby se na to podivali a třeba něco najdou okolo žhavicích svíček. Ale přesně jak je psáno přes den už je startování v poho. Tankuju u shell a problém je jen ráno ..klepe se a zvuk jak z traktoru...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti