 Takze šup šup, začínáme
 Takze šup šup, začínáme 

 Takze šup šup, začínáme
 Takze šup šup, začínáme 






Hele maj pravdu to turbo je strašne obtížný,fakt to nech čipnout a uvidíš,dá se to nechet i za 5000tis,když máš známípbjun píše:A nebo vymenit turbo a vse co k tomu patri a doufat ze se to neposere a nebude treba to servisovat


 
   Nemluve o tom, ze kdyz o hodne zvysis vykon, tak to odnese spojka, pripadne poloosy a bude ti to zrat min. o 2l vice, pak ti odejde i cerpadlo a mas auto na odpis
 Nemluve o tom, ze kdyz o hodne zvysis vykon, tak to odnese spojka, pripadne poloosy a bude ti to zrat min. o 2l vice, pak ti odejde i cerpadlo a mas auto na odpis  

 Takze u TDDi 66kW by to mohlo byt ve vysledku celkovych cca 80kW
 Takze u TDDi 66kW by to mohlo byt ve vysledku celkovych cca 80kW 


 )
 )
 A ano je pravda,ze kompresor stale fuka, lenze....existuje nieco ako prepustaci ventyl, ktory sa zavieraz az po tom co v nasavani uz nie je podtlak=stupi sa poriadne na plyn.Vtedy sa ventil zavrie a kompresor zacne preplnat. Kym je otvoreny zatazuje motor menej ako klimatizacia.....
 A ano je pravda,ze kompresor stale fuka, lenze....existuje nieco ako prepustaci ventyl, ktory sa zavieraz az po tom co v nasavani uz nie je podtlak=stupi sa poriadne na plyn.Vtedy sa ventil zavrie a kompresor zacne preplnat. Kym je otvoreny zatazuje motor menej ako klimatizacia.....
Takych som nenasiel ani v canade, preto som si kupil co mi ten clovek z USA kazal-sirokopasmovu lambdu a J&S safeguard a on ma potom ladil na dialku, trvalo to dlho,ale to ladenie ma stalo len $200 alebo $250 uz nepamatam, co nie je horibilna suma.pbjun píše:No ja si myslim ze tady bude nejvetsi kamen urazu a to ta RJ, nejsou tady lidi kteri by s tim umeli RJ vyladit opravdu poradne a za rozumne penize no...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host