sportovní filtr

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MobyDick » 20.12.2007 23:49

Boban píše:Jestli myslíš průměr na váze vzduchu do air boxu tak já mám 85,5mm, Jinak já sem slyšel o těch filtrech totéž a prý absolutní špička je BMC, ale jde asi to jen vyzkoušet.
Taky po BMC pokukuji http://www.tuningshop.cz/sportovni-filt ... d-ghia.htm , snad v lednu.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

davidk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havlíèkùv Brod (Šlapanov)

z cimbu.cz

Příspěvek od davidk » 05.01.2008 22:18

jen tak pro info...myslim že lidem od mr.cimbu se dá věřit:

14. Doporučujete použití tzv. sportovního vzduchového filtru?

Na základě našich vlastních zkušeností i ze zkušeností získaných při diagnostice motorových systémů nejsou sportovní filtry pro každodenní provoz vhodné. I v případě, že jsou správně aplikovány – je instalována pouze vložka do originálního tělesa vzduchového filtru, nebo je použit tzv. kit sání (řádně odizolovaný od tepla motoru s přívodem studeného vzduchu z okolí), většinou bohužel nebývají řádně ošetřovány a do motoru se potom dostávají mechanické nečistoty, které mají negativní vliv na životnost motoru - viz bod 1. V případě, že jsou naopak často čištěny a pro zvýšení účinnosti filtrace syceny olejem, zanášejí se klapková tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávaného vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Relativně malý nárůst výkonu, je tak draze vykoupen vícenáklady na provoz a údržbu.

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 07.01.2008 18:52

jj a vy si pořád myslíte že tam dostanete bůh ví kolik výkonu
Cimbu má pravdu a ví o čem mluví

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 07.01.2008 19:02

No nevím jak ostatní, ale já nehoním výkon, ale je mi daleko příjemnější když mi motor tahá víc od spoda, teď mám papír v origo vzduchkrabici a oproti filtru je to fakt znát.

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 07.01.2008 19:15

Myslim ze "Cimbu" hovoril o zlom cisteni filtra a problemy s tym.. myslim ze ked je na to bezny clovek upozorneny, ze to treba spravne dodrziavat, tak ked kazdy tyzden prelesti svoje auticko, dokaze ustriehnut aj filter ;)
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 07.01.2008 19:29

Jj je mi to jasný, třeba mě se stalo, že chlapík co prodává sportovní filtry mi říkal, stačí to stříknout obyč silikonovým oleje a pak to prát v techničáku :lol: :lol: , tohle sem si nevymyslel :!: :!: :lol: no já sem ten filtr čistil zhruba po 3t. Samozřejmě spousta rádo sportovních filtrů je pro motor horší než lepší, je mi jasný, že nějaký no name mají jen třeba jednu nebo dvě vrstvy bavlněné tkaniny, nejlevnější green má tři K&N má myslím šest vrstev a BMC devět, ale třeba už nikde neuváděj velikost otvorů či pórů , nemyslím si, že je tak jednoznačné a jednoduché říct sportovní filtr ano či ne, všechno na světě má své plus a mínus. Nemyslím si, že by i ten nejlevnější filtr zkrátil životnost motoru na tolik aby to někdo z tohodle fora poznal, tedy alespoň dřív než nám to všem schnije na kaši.

Fuks
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1476
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Fuks » 08.01.2008 10:35

V prodeji jsou i "neznačkový" sportovní filtry bez nástřiku olejem - suchý, který se mají před instalací nastříkat ochranným olejem (k tomu určeným). To když někdo neudělá, tak to jistě motoru škodí, protože projdou částečky, který by se do motoru dostat neměly. Potom je to i o počtu vrstev a kvalitě tkaniny.
Jinak si myslím, že málokdo tady filtrem honí nějaký stádo koníků, jde spíš jak píše Boban o to, že motor líp tahne odspodu a nejvíc o příjemnější zvuk motoru. Alespoň tohle jsem čekal od filtru já. :wink:

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 08.01.2008 10:46

No počkej čekal si a máš to s tím filtrem né :lol: :lol: teda u mne to tak je, až budu chtít silnější motor koupím si silnější auto a nebudu laborovat nad tímhle :lol: :wink: to je můj názor.

Fuks
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1476
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Fuks » 08.01.2008 11:10

jj mám, to se mi splnilo :lol: :lol:
To jenom, že jsem nečekal, že z 1,6-tky budu mít po montáži filtru 2,0 litr :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 08.01.2008 11:12

Jj :lol: :lol: :lol: já taky nepředpokládám, že z 1.8 budu mít výkon a krouťák jako 2.8 V6 24V :lol: :lol:

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 08.01.2008 11:19

nie? 8O 8O :D
Ja mam filter este v krabici na stole a nebol cas ho montovat, tak mi neberte iluzie :D :D
(je mi jasne ze nemozem cakat narast vykonu nebojte 8) )
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 08.01.2008 11:40

jo s filtrem to jde líp od spodu ale ve vyšších otáčkách je to zase mrtvé

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 08.01.2008 12:44

No jenže my jezdíme na běžných komunikacích :lol: a já se snažím mít spotřebu v normálu né v nenormálu :wink: :lol: :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) Boban dne 08.01.2008 19:35, celkem upraveno 1 x.

Fuks
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1476
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Fuks » 08.01.2008 14:39

driver píše: ale ve vyšších otáčkách je to zase mrtvé
Tak tuhle zkušenost nemám a nemůžu s tím souhlasit.

Uživatelský avatar
pepino
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 538
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od pepino » 08.01.2008 15:14

já taky takovou zkušenost nemám a zatim jsem s filterm spokojenej a co se týče zvýšení výkonu tak musim souhlasit s fuksem a bobanem.( o to mi fakt nešlo)
je Mondeo MK V 2,0 TDCi 132 kw, kombi, bílá, 6/2016 titanium
je Mondeo MK IV 2,2 TDCi 157 kw, kombi, černá 12/2009 titanium
byl 1,6 EcoBoost 110 kw červená Candy 5 dv. titanium
byl 1,8 16v 5dv r.v. 12/1998

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti