Ceho se mam vyvarovat?

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 03.01.2008 12:00

zewl: ospravedlnujem sa za duplicitne video, zial videa sa tazko hladaju :oops:

Foki: Trosku som mal volneho casu, tak som spravil par obrazkov na porovnanie.. netvrdim, ze sa vo fiftGear nesnazili za kazdu cenu aby to strieborne dopadlo horsie :)..
kazdopadne vyzera ako seria a dopadlo horsie (mozno ucelne napilili nosniky, to sa nedozvieme), ak je to pravda to co tam ukazuju, tak je to na zamyslenie
..pri rovnakych autach, strieborne ma koleso az pod volantom, modre ma este zadnu cast predneho blatnika relativne v pohode a koleso v motorovom priestore.. (zas to moze byt konstrukcio lavej pravej strany)..
Přílohy
1.jpg
(14.8 KiB) Staženo 219 x
2.jpg
2.jpg (32.87 KiB) Zobrazeno 895 x
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Příspěvek od canndale » 03.01.2008 12:03

jo a este som spravil screeny sedadiel, nezdali sa mi nejak odlisne nastavene, neviem :)
Kazdopadne foki pytam sa teba ako odbornika: Ak je auto po havarii, je jeho konstrukcia oslabena ze by sa nieco podobne mohlo stat? alebo existuju postupy oprav, ktore dokazu dostat nosniky a deformacne zony do povodnych vlastnosti?
Nechem sa hadat, len sa zaujimam, tiez som rozmyslal nad autom po havarii, ked som kupoval focusa
Přílohy
blue.jpg
blue.jpg (25.26 KiB) Zobrazeno 888 x
silver.jpg
silver.jpg (24.98 KiB) Zobrazeno 890 x
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
amicron
Nováček
Nováček
Příspěvky: 74
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Martin, SR

Příspěvek od amicron » 03.01.2008 13:00

to: canndale
Osobne si myslim,ze deformacne oblasti a vlastnosti materialu nedokazes dostat po oprave do limitov ake maju pred burackou.
Napriklad v teplom ovplyvnenej oblasti (pri zvarani alebo bruseni napriklad) sa ti meni struktura materialu na mikrourovni. Samozrejme,ze aj toto sa da do istej miery eliminovat tepelnou upravou.
Ak mas zrazu zvar na mieste, kde predtym nebol, pri deformacii sa bude tato cast spravat inak ako keby tam ten zvar nebol.
Ford Focus II 1.8 TDCi GHIA, Modra metla
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 03.01.2008 13:03

nikdy deformovany samotný skelet nebude mat taku tuhost, ako ked bol vylisovaný a zozváraný..

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů