Problem s "prvnim" nastartovanim motoru
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- Pepik
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
Dneska jsem s tim byl v servisu, vsechny zhavice jsou OK, baterka sice neni 100%, ale tou to taky neni... chyba je v zanesene trysce vstrikovace, registr zavad motoru to potvrdil 
Kdyz je to studene, tak tryska nedodava do valce naftu, proto mi to tak blbne, motor pri startovani "zrychluje" a zase "zpomaluje" podle toho, jak se te trysce chce. Kdyz motor nabehne, tak se to zahreje a dodava to naftu v pohode. A motor je pry schopen udrzet teplotu velmi dlouho (8 hodin), proto mi v ten stejny den dalsi starty funguji v pohode, kdyz to stoji pres noc (12 a vice hodin), tak tryska vychladne a zase blbne. Tak nejak mi to bylo vysvetlene.
Mam tam nalit nejaky cistic do paliva a pak asi dvakrat natankovat plnou u shellky, tu jejich kvalitni naftu, ze pry je sance, ze se to procisti... pripada mi to rozumnejsi to zkusit, nez hned bezhlave menit vstrikovac... Aspon doufam, ze se nejak vylepsi ty ranni starty.
Mno, auto mam neco malo pres mesic, udajne ma najeto (ted uz i s mymi km) 97000 km a uz mam ucpanou trysku
Snad je ucpana jenom jedna 

Kdyz je to studene, tak tryska nedodava do valce naftu, proto mi to tak blbne, motor pri startovani "zrychluje" a zase "zpomaluje" podle toho, jak se te trysce chce. Kdyz motor nabehne, tak se to zahreje a dodava to naftu v pohode. A motor je pry schopen udrzet teplotu velmi dlouho (8 hodin), proto mi v ten stejny den dalsi starty funguji v pohode, kdyz to stoji pres noc (12 a vice hodin), tak tryska vychladne a zase blbne. Tak nejak mi to bylo vysvetlene.
Mam tam nalit nejaky cistic do paliva a pak asi dvakrat natankovat plnou u shellky, tu jejich kvalitni naftu, ze pry je sance, ze se to procisti... pripada mi to rozumnejsi to zkusit, nez hned bezhlave menit vstrikovac... Aspon doufam, ze se nejak vylepsi ty ranni starty.
Mno, auto mam neco malo pres mesic, udajne ma najeto (ted uz i s mymi km) 97000 km a uz mam ucpanou trysku


- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Pepik: co se tyce aditiv do nafty, tak muzes se inspirovat tady http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... pic&t=5372
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Pepik: tak jinak použít jednorázový čističe a pak propadat panice. Ne omlouvám se nechci aby to vyznělo že to zlehčuju. Noah mě recht, vstřiky. Ono taky záleží kde ten před tebou tankoval. No tak držim palce, ať to pomůže.Jozkablack píše:On má jiný problem než Noah, nebo opičak. Jemu se to hádá při startu, ale pak jde bez problemů.....nechcípne a to je zásadní rozdíl! Na prvnim místě udělat svíčky, pak propadat panice!
HonzaV : Tak alespoň u Tebe si vsadim že se ty raní starty po výměně KO žhavičů zlepšej.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- martyG
- Pokročilý
- Příspěvky: 812
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Zkuste se pohrabat v tomto:
http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... _solutions
Je tam uveden i spatny elektricky kontakt od senzoru tlaku.
http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... _solutions
Je tam uveden i spatny elektricky kontakt od senzoru tlaku.
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- martinsk
- Pokročilý
- Příspěvky: 554
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liesek-Orava-Slovensko
Tak ako píše pelen - použi čistič vstrekov, to nie je aditívdo nafty.martyG píše:myslím, že som na tom ako pepik a takisto rátam s tým, že sú to trysky. Pravidelne pridávam aditívum vif, ale nič sa nedeje štarty sú také , ako ich popisuje pepík, takisto neverím tomu, že nafta od shellu tomu štartovaniu nejako výrazne pomôže....
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
330 az 350 za kusKota píše:Tak to jste mě vcelku vyděsili pánové!Já doufám opravdu v jen ty svíce...
Jinak HonzoV,mohl by jsi mi napsat co jsi tam dával za žhaviče a na kolik vyšel jeden a na kolik komplet,ať mám představu?Díky....
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti