Hugo:napíš mi prosím presne, čo som nenapísal spravne
1/napísal, som,že disk MUSI dosadat presne na dosadaciu plochu
2/ak medzi disk a šruby vložíš podložku, automaticky tým zmenčíš plochu pre šrubovanie matiek
3/ ak použiješ priliš velke ET (prelis) stane sa to, že sa ti disk oprie o brzdiče a je nepoužitelny
4/ak použiješ priliš male ET tak ti bude disk trčat von a hrozí kontakt s pneu o lem blatníkov..
niečo si pohopil inak? pretože ja nie[/quote]
Ak si prečítaš môj prvý príspevok tak ja som začal písať iba v duchu upozornenia pre budúcich majiteľov diskov s menším ET, alebo podložkami že s tým súvisý aj možno nutná výmena štiftov za dlhšie. Tak ako písal Maryg ja mám skutočne AL disky s ET 37 a matka nie je utihnutá na celý jej závit. Z toho som vychádzal a mám za to že čím menšie ET tým je tá hrúbka disku väčšia a to znamená že štifty sú krátke. A teraz sa to tu celé obrátilo. Z tých 4 bodov je samozrejme všetko O.K.
O čom ma tu ťažko niekto presvedčí, že výmena štiftov je banálna a jednoduchá záležitosť. Rád by som videl tú zdesenú tvár ak jedného dňa nepôjde dotiahnúť, alebo povoliť koleso, pretože sa štift začne otáčať s matkou. /tiež osobná skúsenosť/
Priznávam niektoré veci som pochopil inak ako boli myslené, takže sorry

