sportovní filtr

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ferris
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: PN\SVK

Příspěvek od Ferris » 18.10.2007 11:32

zirafak píše:
Boban píše:Zirafak, já mám napsáno na obalu čistit nejpozději po 15000km a to přípravky k tomu určenými. :wink:
Mam K&N filter...15 000 km sa mi vsak zda hodne malo.To by potom stracalo ekonomicky vyznam,lebo tekutina na cistenie a inpregnaciu zrovna lacna nieje.Ak to je tak predpisane,preco mi to potom v servise u KOISA robili az po 40 000 km :?: Maju s tym dlhorocne skusenosti,tak snad vedie kedy,co... :idea: :wink:
Zirafak ma pravdu s tym intervalom , sa mi zda ze to niekto necita poriadne cases,
som pisal v mojom prispevku ako to je, ja mam K&N servisny interval je 50tis mil celkova zaruka je 1milion mil a ked sa filter ide namontovat je uz naimpregnovany teda aspon od K&N vsetko je inac popisane na ich stranke a da sa tam checknut aj ci je pre model (FOFO 2) k dispozicii
ja som si ho dal priniest priamo s USA (mal som stastie ze sa odtial vratila kamoska) ale impregnacny a cistiaci sprej mi zabavili na letisku
1,8 TDCi 85kw, K&N air filter, Eibach springs

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 18.10.2007 11:51

Já vím, že občas čtení návodů není moje silná stránka, ale koukni sem http://www.sportovni-filtry.cz/ já vycházím od tadyma, vím už i to že tady je to jinak http://www.eshop.escape6.cz/attachments/PICT7321.pdf , otázka je co je ideální, myslím, že hodně záleží , kde jezdíš, prostředí a tak, já ho ještě nepral , sadu na čištění mám doma.

Uživatelský avatar
Ferris
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: PN\SVK

Příspěvek od Ferris » 18.10.2007 12:22

presne tak smozrejme ze zalezi na prostredi kde jazdis , ja som si jednoducho precital navod co je na krabici a co bol prilozeny,
Mam K&N vlozku 33-2819
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2819
filter bol predimpregnovany a vnavode je servisny interval 50 000 mil a zaruka je jeden milion mil
objednal som si to s amazon.com teda jedna kamoska co zije v USA mi to objednala a poslala mi to po sestre na slovensko stalo ma to 30 dolarov aj so sadou na osetrovanie ktoru jej sice potom zhabali na letisku :(
nieco o K&N
http://www.knfilters.com/filtercharger.htm
Přílohy
33-2819.jpg
33-2819.jpg (18.99 KiB) Zobrazeno 1443 x
1,8 TDCi 85kw, K&N air filter, Eibach springs

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 18.10.2007 22:03

jamaka píše:No to je zas o niecom inom, ale zasa na druhej strane, kedy ma auto lepsiu spotrebu? ked je vonku -20, alebo ked jazdi pri nejakych +20? Nebavime sa o vykone. A dlasia vec, a to som spozoroval na inom aute (SKODA 1000MB de luxe) a potvrdilo sa mi to potom aj na dalsich, ked poprsi (jazda po cerstvom dazdiku), po nejakych teplotach, nezda sa vam ze auto ide lepsie?
to s tou vodou je velka pravda. Vlhkost vzduchu ma tiez velky vplyv na vykon. Napr. vozy WRC maju pridavnu nadrz vody, ktorou ostrekuju chladic, ale pre docasne zvysenie vykonu pouzivaju aj vstrekovanie vody do predchladica stlaceneho vzduchu. Takze vlhkost je dost dolezita.

A este je tu jeden dost dolezity vyznam sportoveho filtra. Struktura papieroveho filtra sa casom zanasa a uz po zopar tisic kilometroch uz nema taku priepustnost vzduchu ako mal cisty. Sportove filtre sa tak rychlo nezanesu maju aj iny sposob filtracie, kde sa nezanasaju vzduchove priechody, ako je to u papieroveho. Tak ak som spravne studovany :?
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Hugo72
Junior
Junior
Příspěvky: 399
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trencin, SK

Příspěvek od Hugo72 » 19.10.2007 07:38

Vccedula si Ty ale študovaný 8O súhlas. 8)
FF Combi 1,8 TDCI, 85kw, 12/02, K&N air filter, Dark Grey...
Obrázek

HAWK
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1755
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Toužim, Karlovarsko

Příspěvek od HAWK » 20.10.2007 11:53

Tak pánové,včera jsem nahodil kit KN a je to naprostá bomba 8O :lol:
Ať si píše každej co chce,ten rozdíl v akceleraci je fantastickej a motor je
mnohem pružnější.
Měl jsem kit JR na Escu (1600),ale tohle mě fakt hodně překvapilo a jsem
přesvědčenej,že to neni změnou teploty nebo vlhkostí vzduchu bo tady
u nás už je několik dní stejně hnusně :lol:
FORD FOCUS 2,0 l, 3dv., 99, moondust silver

FORD FIESTA 1,25 l 5dv.99 blue metla

Uživatelský avatar
Scarab
Junior
Junior
Příspěvky: 241
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: KnO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scarab » 20.10.2007 12:09

HAWK píše:Tak pánové,včera jsem nahodil kit KN a je to naprostá bomba 8O :lol:
Ať si píše každej co chce,ten rozdíl v akceleraci je fantastickej a motor je
mnohem pružnější.
Měl jsem kit JR na Escu (1600),ale tohle mě fakt hodně překvapilo a jsem
přesvědčenej,že to neni změnou teploty nebo vlhkostí vzduchu bo tady
u nás už je několik dní stejně hnusně :lol:
To mě zajmá, nahoď link, kde jsi to sehnal. Mění to i zvuk?
Ford Focus 1.8i - 16V, 115 HP, GHIA, pacific green... a jiné dobroty

Obrázek

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MobyDick » 20.10.2007 12:17

Hawku udělej foto a dej odkaz kde jsi to koupil taky mně to zajímá.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Příspěvek od HonzaV » 20.10.2007 12:56

K&N filtry prodávájí tady: http://www.dkracing.cz/cover.htm
V autě jsem ho ještě neměl, ale když jsem ho dal na motocykl, změna to byla. Už jen to, že spotřeba šla dolu cca o 10% stálo za to.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MobyDick » 20.10.2007 14:22

KN filtry maj na hodně stránkách a dost se liší cena možná ho Hawk sehnal někde levněji. :)
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Fuks
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1476
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Fuks » 20.10.2007 16:45


Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MobyDick » 20.10.2007 16:55

Já váhám mezi kitem a sportovní vložkou.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kasi » 20.10.2007 16:55

doporučoval bych kit dává to víc :lol:
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Fuks
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1476
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Fuks » 20.10.2007 16:58

MobyDicku jestli chceš, aby se změnil i zvuk, tak si kup kit. A je i hned vidět v motoru :wink:

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MobyDick » 20.10.2007 17:00

No nejradši bych to nechal chipnout, ale 11 tisíc zbytečnejch teď nemám.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host