 Veď aj teraz to robíš sám a kedy chceš........
 Veď aj teraz to robíš sám a kedy chceš........  
   
   
   no akurát s lopatou
  no akurát s lopatou 

 Jinak na svatbě jsem se vozil Audi A8 4,2l quatro - šofér to zrovna nešetřil... brutální odpich... brutální spotřeba... ta okamžitá chvilkama hupsala někam k 60-70l/100km...... ale to jsem viděl jen koutkem oka, neboť jsem byl přilepen k sedačce.
 Jinak na svatbě jsem se vozil Audi A8 4,2l quatro - šofér to zrovna nešetřil... brutální odpich... brutální spotřeba... ta okamžitá chvilkama hupsala někam k 60-70l/100km...... ale to jsem viděl jen koutkem oka, neboť jsem byl přilepen k sedačce.



 
  Ale uplne najlepsi pocit nastal po naslednom presadnuti do svojej fabie 1.2HTP
 Ale uplne najlepsi pocit nastal po naslednom presadnuti do svojej fabie 1.2HTP  
   
   
   
 


 Největší zážitek je pro mě Multicar na brigádě, to byla panečku palba
  Největší zážitek je pro mě Multicar na brigádě, to byla panečku palba  Vždycky jsem při brždění myslel, že půjdu čelním sklem ven a se svými skoro 2 m jsem zažíval mírně klaustrofobické pocity
  Vždycky jsem při brždění myslel, že půjdu čelním sklem ven a se svými skoro 2 m jsem zažíval mírně klaustrofobické pocity 



wau... tak to je pekna zbierka. btw. nove rs6 bude mat desatvalec z lamba gallarda preplnovany biturbom... 580k v 6250 otackach a 650nm v 1500 az 6250... toto by som fakt chcel vyskusat. rodinne kombi s takymto motorom, to musi byt fakt hukot....zirafak píše:Z VW koncernovych TOUAREG W10 a W12
AUDI S8;RS6;Q7 5,2 FSI
GOLF sR 32
BMW radu 5 a 7 rozne motorizacie/az tak vela ma to neuchvacuje/
FORD Focus RS,ST,MUSTANG,Mondeo ST
..ale jednoznacne navacsi zazitok mam s LEXUS GS 450 H..skutocne vazna pecka a myslim,ze v danej triede sa na neho musi konkurencia pozerat skutocne s velkym respektom...jednoducho zhrniem...nadherne,elegantne,prepracovane,vykonnea este k tomu aj usporne..proste podla mna etalon triedy.

 
   , ale člověk nesměl při tom myslet na spotřebu (20l žádná hodnota). A startování klíčkem, pche to bylo pro amatery, mělo to startovací tlačítko (to které dneska všichni výrobci vyzdvihujou když ho mají) a když nefungovalo tak stačil šroubovák
 , ale člověk nesměl při tom myslet na spotřebu (20l žádná hodnota). A startování klíčkem, pche to bylo pro amatery, mělo to startovací tlačítko (to které dneska všichni výrobci vyzdvihujou když ho mají) a když nefungovalo tak stačil šroubovák  .
.Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti