sel bych cestou vymotani konektoru pro HCM a dodelani do auta ... pokud bych menil podpalubkovou elektriku (obavam se, ze se musi vyndat zelezna traverza), poradne bych si zkontroloval, zda mi bude pasovat na motorovou, protoze ford obcas v jednotlivych modelovych letech meni rozlozeni pinu + to same pro podlahovku
(pokud jde o dodelani bezklice, tak jen podlahovka nestaci; viz prislusne tema - ne tady!)
Výměna halogenů za xenony FFII
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24698
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Výměna halogenů za xenony FFII
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Embi
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09.08.2021 23:15
- Bydliště: Litomyšl
Re: Výměna halogenů za xenony FFII
Jak bych tak cca mohl rozpoznat, jestli by mi ta podpalubovková kabeláž pasovala či ne na tu motorovou, ty konektory budou vizuálně asi stejné, nebo to osazení nějak vizuálně poznám?
Dárce je 1.6 TDCI 2005 a ten můj 1.8 Duratec 2006.
U toho bezklíče, jsem to myslel tak, že když tam v tom autě je ta příprava, tak na co nezapomenout vzít z něj než půjde do šrotu. Hlavně ta kabeláž na podlaze, to mi bude stačit měnit jen jednou.
Zbytek všech různých potřebných akčních členů na bezklic bych si sehnal jindy. Jen teď jsem to chtěl na to připravit předem.
Děkuji
Dárce je 1.6 TDCI 2005 a ten můj 1.8 Duratec 2006.
U toho bezklíče, jsem to myslel tak, že když tam v tom autě je ta příprava, tak na co nezapomenout vzít z něj než půjde do šrotu. Hlavně ta kabeláž na podlaze, to mi bude stačit měnit jen jednou.

Zbytek všech různých potřebných akčních členů na bezklic bych si sehnal jindy. Jen teď jsem to chtěl na to připravit předem.
Děkuji
Ford Focus C-Max Ghia 1.8 Duratec 2006 Durashift CVT
Ford Focus C-Max Trend 1.8 Duratec 2005
Byl: Volvo V50 2.0d 2004
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 2.0 Duratec 2006
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 1.6 TDCI 2004 Durashift CVT
Byl: Ford Escort 1.6 Zetec 1998
Ford Focus C-Max Trend 1.8 Duratec 2005
Byl: Volvo V50 2.0d 2004
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 2.0 Duratec 2006
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 1.6 TDCI 2004 Durashift CVT
Byl: Ford Escort 1.6 Zetec 1998
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24698
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Výměna halogenů za xenony FFII
konektory vypadaji stejne a pasuji do sebe, ale jsou v nich piny a mely by byt vsechny jak v novem tak v puvodnim konektoru; a to vcetne barev a prumeru; pokud neco nesedi nebo chybi nebo je navic, je potreba ve schematech dohledat, co to je a k cemu to je
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Embi
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09.08.2021 23:15
- Bydliště: Litomyšl
Re: Výměna halogenů za xenony FFII
Zdravím,
tak jsem sehnal všechno potřebné pro dodělání HCM a senzorů. Ostřikovače světel už stříkají, xenony a přední sensor jsou na svém místě.
Ještě HCM, každopádně moc nechápu, že na některých potřebných pinech jsou již osazeny nějaké piny, měl bych ty potřebné kabely napojit na ty stávající?
Podle foto se jedná o piny pouze na samci konektoru C111, konkrétně pin 11, 30, 31, 33, které jsou již osazeny, na zbytku konektoru jsou volné pozice, včetně samce konektoru C112.
Díky za pomoc!
tak jsem sehnal všechno potřebné pro dodělání HCM a senzorů. Ostřikovače světel už stříkají, xenony a přední sensor jsou na svém místě.
Ještě HCM, každopádně moc nechápu, že na některých potřebných pinech jsou již osazeny nějaké piny, měl bych ty potřebné kabely napojit na ty stávající?
Podle foto se jedná o piny pouze na samci konektoru C111, konkrétně pin 11, 30, 31, 33, které jsou již osazeny, na zbytku konektoru jsou volné pozice, včetně samce konektoru C112.
Díky za pomoc!
Ford Focus C-Max Ghia 1.8 Duratec 2006 Durashift CVT
Ford Focus C-Max Trend 1.8 Duratec 2005
Byl: Volvo V50 2.0d 2004
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 2.0 Duratec 2006
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 1.6 TDCI 2004 Durashift CVT
Byl: Ford Escort 1.6 Zetec 1998
Ford Focus C-Max Trend 1.8 Duratec 2005
Byl: Volvo V50 2.0d 2004
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 2.0 Duratec 2006
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 1.6 TDCI 2004 Durashift CVT
Byl: Ford Escort 1.6 Zetec 1998
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24698
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Výměna halogenů za xenony FFII
stavajici piny v konektoru vedouci z podpalubky vyndas a zaizolujes (jsou pro naklapeni svetel od ovladace svetel)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Embi
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 09.08.2021 23:15
- Bydliště: Litomyšl
Re: Výměna halogenů za xenony FFII
Jednotku jsem zapojil, bohužel to moje přední čidlo je špatné, takže budu objednávat jiné, ale jednotku to normálně načte, naštěstí děda má Focuse s xenonama, takže jsem zkusil jeho čidlo a po zapojení chyba zmizí, jen se načte další chyba...a to zadního čidla (které zapojené nemám), na tom návodu je svazek až k zadnímu čidlu, je možné ten svazek podle katal. čísla koupit? Ten svazek vede od čidla, někam k zadním sedačkám do propoje?
Chtěl bych to mít kompletní, aby mi taky zmizla chyba o nezkalibrování světel HCM, které nelze provést s chybou v jednotce.
Jinak ale se zdá že jednotka je dobře zapojená a po zapnutí xenonů se naštelujou nahoru a dolu, což se předtím vůbec nedělo bez jednotky.
Díky za pomoc.
Chtěl bych to mít kompletní, aby mi taky zmizla chyba o nezkalibrování světel HCM, které nelze provést s chybou v jednotce.
Jinak ale se zdá že jednotka je dobře zapojená a po zapnutí xenonů se naštelujou nahoru a dolu, což se předtím vůbec nedělo bez jednotky.
Díky za pomoc.
Ford Focus C-Max Ghia 1.8 Duratec 2006 Durashift CVT
Ford Focus C-Max Trend 1.8 Duratec 2005
Byl: Volvo V50 2.0d 2004
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 2.0 Duratec 2006
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 1.6 TDCI 2004 Durashift CVT
Byl: Ford Escort 1.6 Zetec 1998
Ford Focus C-Max Trend 1.8 Duratec 2005
Byl: Volvo V50 2.0d 2004
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 2.0 Duratec 2006
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 1.6 TDCI 2004 Durashift CVT
Byl: Ford Escort 1.6 Zetec 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti