Vadný DPF filtr

petr zak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28.11.2015 18:08

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od petr zak » 09.07.2022 17:06

za je pouze lambda sonda dve teplotni cidla a nahore je vaporizer jedna jedina gumova hadicka do snimace diferencniho tlaku je to motor s oznacenim econetic ale mam obsah 1,6

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24542
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od ZaQik » 09.07.2022 17:39

tady je vlakno o 1.5 u FF3 ... takzu uz vime, ze mas 1.6 ... a rok vyroby? a pro jistotou i model auta (je to focus?)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Petr žák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.03.2022 04:10

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od Petr žák » 09.07.2022 18:10

Ano je to Focus 1.6 TDCi 77 kW 2013 rok výroby jestli jsem blbě tak se omlouvám ale jinde jsem stejný problém nenašel jako byl o pár řádek výš tak jsem se sem přimotal

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od stano. » 09.07.2022 21:19

ZaQik píše: 09.07.2022 16:03 nejake cidlo musi byt i za DPF, ne? jak jinak by auto vedelo, ze je DPFko ucpane?
Nie je. Ma tabulkove hodnoty, prepocitava. Predpoklada, ze vyfuk za DPF je original a ma predpokladany protitlak. Plus vraj sa to nejako adaptuje podla tlaku pred DPF po regeneracii odmeranom pri brzdeni motorom.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od stano. » 09.07.2022 21:20

petr zak píše: 09.07.2022 17:06 za je pouze lambda sonda dve teplotni cidla a nahore je vaporizer jedna jedina gumova hadicka do snimace diferencniho tlaku je to motor s oznacenim econetic ale mam obsah 1,6
To, co si myslis, ze je vaporizer, je snimac NOx. Idu z toho len kable. Ziadna hadicka na naftu.

Petr žák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.03.2022 04:10

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od Petr žák » 09.07.2022 21:38

Měl jsem to vyndaný při demontáži dpf a je tam tryska a hzavicka a hadička na naftu která vede od spodu motoru kde je čerpadlo na naftu a jsout tam dvě teplotní čidla a zmíněná hadička do čidla diferenčního tlaku .lambda sonda či nox čidlo je dole pod dpf těsně před vlnovcem

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od stano. » 09.07.2022 21:59

Taketo nieco som este nevidel.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od stano. » 09.07.2022 22:05

Ked je zly vaporizer, tak na dvojlitroch okrem ineho pise explicitne chybu regeneracie. Len upozornim, ze dokoncenie statickej regeneracie este neznamena, ze prejde aj za jazdy. Najlepsie sledovat teplotu vyfuku pred a za DPF na trase aspon 300km.
Skor to vidim na problem s cidlom tlaku pred DPF. Tam sleduj hodnoty. Ak je problem vo vyfuku za DPF, prave spominane cidlo len s jednym vyvodom to nemusi spravne vyhodnotit.
Tato chyba nastala po dlhej dobe, alebo sa s tym trapis od kupy auta?

Petr žák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.03.2022 04:10

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od Petr žák » 09.07.2022 22:30

Auto jsem koupil ve 220 tís první problém nastal ve 230 tak jsem dal nové dpf druhovýroby a za 5 tisíc vše znova teď jsem dával i čidlo díf tlaku
Kdyby to nepadalo do nouze asi bych to .......
Kdyby to šlo vyřešit nějakou jinou cestou třeba nějakou úpravou řídící jednotky ....
Už nevím co tím ...
Nechal jsem vyčistit origo dpf jak jsem už psal dám ho tam zpět a uvidím ....

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od stano. » 10.07.2022 07:40

Zacni tlakom pred DPF.

Petr žák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.03.2022 04:10

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od Petr žák » 10.07.2022 08:34

Tam je teď nově čidlo a nic se nezměnilo

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od stano. » 10.07.2022 10:35

Hodnoty. Nie menit podla nalady.

Petr žák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.03.2022 04:10

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od Petr žák » 10.07.2022 12:46

No já ho vyměnit musel protože ten původní když jsem zkoušel pusou tak se jevil jako že propouští prostě nebyl těsný
Když jsem vzal nový a porovnal tak jsem vyměnit musel ale ještě nemám to dpf výměněne
Až. vyměním tak dám vědět jak to vypadá jestli se někam pohnu

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od stano. » 10.07.2022 14:00

Hodnoty stale nevieme.
Po vymene cidla tlaku a po vymene DPF sa musi vykonat reset. Ak to neurobis, nove cidlo sa neskalibruje a zas novy DPF mozes odrovnat.
Ak origo DPF nebol vadny, pouzival by som radsej ten. Najma ak je vycisteny. Samozrejme resetnut treba.

Petr žák
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.03.2022 04:10

Re: Vadný DPF filtr - motor 1.5TDCi 77kW

Příspěvek od Petr žák » 10.07.2022 14:12

Nově čidlo nastaveno není to jsem nevěděl
Umí to Delphi diag?
Origo dpf mám vyčištěné a budu ho dávat zpět do auta a jak jsem psal byl dle protokolu z čisténi zaplněn na 30 %

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti