Chip na 2.0 TDCI
- LuC4s
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 26.06.2014 21:46
Chip na 2.0 TDCI
Zdravím.
Máte tu někdo zkušenosti s chipem u motoru 2.0 TDCI 103kw ? Jsou verze 120kw a nebo i st a to má tuším 136kw. Jde udělat nějaký tovární chip, aby se dalo dostat na 120, případně těch 136kw a nebo je tam potřeba mnohem víc úprav ?
Děkuji.
Máte tu někdo zkušenosti s chipem u motoru 2.0 TDCI 103kw ? Jsou verze 120kw a nebo i st a to má tuším 136kw. Jde udělat nějaký tovární chip, aby se dalo dostat na 120, případně těch 136kw a nebo je tam potřeba mnohem víc úprav ?
Děkuji.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13410
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Chip na 2.0 TDCI 103kw
Tohle téma nestačí? - http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 89&t=11190
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Chip na 2.0 TDCI 103kw
ford delal 103 i 120kW na stejny motor - je to jen o firmwaru v pcm
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip na 2.0 TDCI 103kw
120kW ma ale jine vypalovani DPFka (vstrikovac), ne ?
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- bembek
- Člen klubu
- Příspěvky: 179
- Registrován: 08.05.2014 17:06
- Bydliště: KE
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Chip na 2.0 TDCI 103kw
Já (2.0 110kw) si nechal dohrát data do PCM ze silnější verze+chip, na brzdĕ neměřeno (nechtĕl jsem), mělo by tam být cca těch 135kw. Pocitově je svezení velmi příjemné.
Byl jsem zvyklý na na 2.0 ff2 chip na 122kw a ff3 euro6, 110kw, s delšími převody mne nějak neuspokojoval..
Po úpravě je to už uspokojivé..
Byl jsem zvyklý na na 2.0 ff2 chip na 122kw a ff3 euro6, 110kw, s delšími převody mne nějak neuspokojoval..
Po úpravě je to už uspokojivé..

-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 01.06.2016 06:58
Re: Chip na 2.0 TDCI 103kw
Mohl by ses, prosim, rozepsat o te PCM uprave?
Jak se to dela, popr kdo to delal?
Mam taky Fofo 3fl 2.0.TCDI 110kW
Jak se to dela, popr kdo to delal?
Mam taky Fofo 3fl 2.0.TCDI 110kW
Byl FoFo 1.6TDCI 66kW
Je FoFo 2.0TDCI 110kW
Je FoFo 2.0TDCI 110kW
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07.04.2022 18:02
Focus 2.0 TDCi 110 kW, zvýšení výkonu
Ahoj všem, fórum jsem již prohledal, ale nenašel jsem odpověď na mou otázku. Dočetl jsem se, že u Mondea s motorem 2.0 TDCi a 110 kW, lze pomocí diagnostiky přepnout výkon na 132 kW. Samozřejmě mě zajímá, jestli je toto možné i u Focuse III se stejným motorem a výkonem.
Pokud to lze, tak mě zajímá, jestli to s sebou nese nějaká úskalí typu, že ačkoliv motor bude mít 132 kW, jiné komponenty vozu (např. turbo, regenerace DPF atp.) nebude s tímto nastavením kompatibilní a může docházet k nějakým problémům.
Druhá otázka je, pokud by toto nebylo možné, a rozhodl bych se pro Chip, na podobnou hodnotu, řekněme kolem 130 kW, přinese mi to skutečně lepší jízdní projev? Jde mi v tomto případě na druhou stranu hlavně o to, aby výrazně více netrpěla převodovka, spojka (ta logicky trochu více trpět bude), turbo atp. aby komponenty nebyly vystaveny zbytečně vyššímu zatížení a riziku a aby zkrátka něco zbytečně neodešlo.
Ideální by bylo, kdyby někdo z vás měl s Chipem tohoto motoru, auta, praktické zkušenosti a poznatky, byl bych za to velice vděčný.
Prosím, hledám skutečně jen informace, nejsem kdejaký znalec a pokud jsem napsal nějakou kravinu, nechytejte mě za slovo a berte to s rezervou.
Předem děkuji za všechny užitečné odpovědi.
Pokud to lze, tak mě zajímá, jestli to s sebou nese nějaká úskalí typu, že ačkoliv motor bude mít 132 kW, jiné komponenty vozu (např. turbo, regenerace DPF atp.) nebude s tímto nastavením kompatibilní a může docházet k nějakým problémům.
Druhá otázka je, pokud by toto nebylo možné, a rozhodl bych se pro Chip, na podobnou hodnotu, řekněme kolem 130 kW, přinese mi to skutečně lepší jízdní projev? Jde mi v tomto případě na druhou stranu hlavně o to, aby výrazně více netrpěla převodovka, spojka (ta logicky trochu více trpět bude), turbo atp. aby komponenty nebyly vystaveny zbytečně vyššímu zatížení a riziku a aby zkrátka něco zbytečně neodešlo.
Ideální by bylo, kdyby někdo z vás měl s Chipem tohoto motoru, auta, praktické zkušenosti a poznatky, byl bych za to velice vděčný.
Prosím, hledám skutečně jen informace, nejsem kdejaký znalec a pokud jsem napsal nějakou kravinu, nechytejte mě za slovo a berte to s rezervou.
Předem děkuji za všechny užitečné odpovědi.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti