Kolísání chladící kapaliny
- 
				rs.xxx
 - Nováček

 - Příspěvky: 9
 - Registrován: 08.02.2013 14:23
 
Kolísání chladící kapaliny
Zdravím všechny přítomné.
Nějak nemůžu najít to správné téma který by to řešilo. O víkendu se mi stala taková nemilá zalezitost nastartuji vše probíhá jak má motor běží pak se preplo na lpg chvilku v pohodě pak to chcíplo. Startovani bylo docela dlouhé ale nakonec to chytlo si říkám zablblo ale už v pohodě tak jak jsem odjel z místa nač jsem si všimnul že po mě zůstal docela velký flek nakonec od chladící kapaliny. Otevřel jsem motor nádoba plná vlezu pod auto všechno suché takze nevím a pokracuji. Odjel jsem tak cca 40 km vše v pohodě za dvě hodiny jsem přišel a že to zkontrolují ještě jednou a nádoba skoro prázdná pod autem ani flek a vše suché. Otevřu nádobu a s velkým odfouknutim se to vrátilo zase mezi rysky. Takze jsem odjel domů a tam se to opakovalo zase nádoba skoro prazdna otevřu zase plná. Druhý den jsem odlej do práce a když jsem to chtěl zhasnout tak jsem slyšel jak tam cosi teče a při přidání otacek se to zintenzivňuje jako by tam někde vytékala voda zvuk cirkulující vody tak jsem to chcip a zase nádoba skoro prazdna otevřu a tam už jen půlka pod autem stále sucho. Napadá mě jestli blbne nefunguje víčko nádoby že ne vyrovnává tlak a pak jestli to není zavzdusnene co vy nato co stim může být?
Zase se blíží čas odjezdu na dovolenou a auto začíná blbnout. Předem dík za pomoc
			
									
									Nějak nemůžu najít to správné téma který by to řešilo. O víkendu se mi stala taková nemilá zalezitost nastartuji vše probíhá jak má motor běží pak se preplo na lpg chvilku v pohodě pak to chcíplo. Startovani bylo docela dlouhé ale nakonec to chytlo si říkám zablblo ale už v pohodě tak jak jsem odjel z místa nač jsem si všimnul že po mě zůstal docela velký flek nakonec od chladící kapaliny. Otevřel jsem motor nádoba plná vlezu pod auto všechno suché takze nevím a pokracuji. Odjel jsem tak cca 40 km vše v pohodě za dvě hodiny jsem přišel a že to zkontrolují ještě jednou a nádoba skoro prázdná pod autem ani flek a vše suché. Otevřu nádobu a s velkým odfouknutim se to vrátilo zase mezi rysky. Takze jsem odjel domů a tam se to opakovalo zase nádoba skoro prazdna otevřu zase plná. Druhý den jsem odlej do práce a když jsem to chtěl zhasnout tak jsem slyšel jak tam cosi teče a při přidání otacek se to zintenzivňuje jako by tam někde vytékala voda zvuk cirkulující vody tak jsem to chcip a zase nádoba skoro prazdna otevřu a tam už jen půlka pod autem stále sucho. Napadá mě jestli blbne nefunguje víčko nádoby že ne vyrovnává tlak a pak jestli to není zavzdusnene co vy nato co stim může být?
Zase se blíží čas odjezdu na dovolenou a auto začíná blbnout. Předem dík za pomoc
FF II 1.6 ti-vct lpg 2005
						- ZaQik
 - Admin

 - Příspěvky: 24892
 - Registrován: 30.05.2010 17:33
 - Bydliště: exit 82 na D0
 
Re: Kolísání chladící kapaliny
jak se chova rucicka teploty? muze to byt termostatem ... ale muze to byt i zavzdusnenim
			
									
									Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
						byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- 
				rs.xxx
 - Nováček

 - Příspěvky: 9
 - Registrován: 08.02.2013 14:23
 
Re: Kolísání chladící kapaliny
Ručička je lehce pod středem. Nepřehřívá se nic a jak jsem studoval odvzdusnovani tak ti stačí normální jízda po okreskach aby se to odvzdusnilo.
			
									
									FF II 1.6 ti-vct lpg 2005
						- KERF
 - Junior

 - Příspěvky: 382
 - Registrován: 06.09.2008 14:53
 - Bydliště: Brno
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Kolísání chladící kapaliny
Ahoj. Asi už to není aktuální a máš vše vyřešeno, ale měl jsem stejný problém. Dělalo mi to asi 14 dní a nevěděl jsem proč. Nakonec se projevila závada. Při jízdě mi jakoby něco škrábalo v palubce. Zastavil jsem a kontroloval co se děje. Byla to chladící kapalina, která prokapávala do elektriky a docházelo k malým zkratům. Odmontoval jsem kastlík u spolujezdce a zjistil že vše pod palubovkou je mokré od chladící kapaliny. Pod autem byla louže chladící kapaliny. Závadu určil až mechanik. Byly špatné gumové spoje u topení, které je pod palubovkou. Tím že okruch chlazení nasával vzduch docházelo ke kolísání chladící kapaliny. Mechanik mi vyměnil oba dva gumové spoje u topení a od té doby je zase všechno v pořádku. Hlavně - dokázal to vyměnit přes kastlík spolujezdce. U Fordu mi řekli, že musí sundat volant, rozdělat celou palubovku atd...s obrovskými náklady. (už si to nepamatuju přesně). Můj mechanik to zvládnul bez demontování půl auta a za rozumné peníze.
			
									
									Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter

						
- 
				MK2
 - Test driver

 - Příspěvky: 4585
 - Registrován: 01.09.2008 20:30
 - Bydliště: Kolín, Nedašov
 
Re: Kolísání chladící kapaliny
Vyvolal jsem si na budikách test mode a přepnul na Engine temp.
Ručička teploty chladicí kapaliny byla na cca 65 °C a zároveň ukazoval display Engine temp 100°C.
Později ukazovala ručička teploty chladicí kapaliny asi 90°C a na display svítila hodnota 120°C.
Po nějakém čase jízdy ručička chladicí kapaliny spadla znovu na 60°C.
Kdyby tu šli vložit fotky, mohli byste to vidět.
Nechápu co toto znamená, kde se stala chyba?
			
									
									Ručička teploty chladicí kapaliny byla na cca 65 °C a zároveň ukazoval display Engine temp 100°C.
Později ukazovala ručička teploty chladicí kapaliny asi 90°C a na display svítila hodnota 120°C.
Po nějakém čase jízdy ručička chladicí kapaliny spadla znovu na 60°C.
Kdyby tu šli vložit fotky, mohli byste to vidět.
Nechápu co toto znamená, kde se stala chyba?
2012 Mazda 3  2.0DISI 111kW
						- servisman
 - Nováček

 - Příspěvky: 68
 - Registrován: 06.08.2017 12:14
 - Bydliště: Č.Budějovice
 
- 
				vladka1
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 655
 - Registrován: 09.01.2013 21:02
 
Re: Kolísání chladící kapaliny
A je to chyba? Tam je čidlo teploty v hlavě (?) a přepočítává se na teplotu vody, může to sedět, 120 hlava = 90 voda by klidně platit mohlo..
			
									
									FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
						- 
				MK2
 - Test driver

 - Příspěvky: 4585
 - Registrován: 01.09.2008 20:30
 - Bydliště: Kolín, Nedašov
 
Re: Kolísání chladící kapaliny
Tak abych to upřesnil - nejdou vložit fotky větší než 1 Mb.
Taky nevím jestli je to chyba či problém, ale zdá se mi to divné, proč chvíli jede motor na 90°C, potom se to ohřeje na 120 a po čase to spadne zase na 90.
Bylo to na dlouhé trase asi 280 km, venkovni teplota asi -1°C.
			
									
									Taky nevím jestli je to chyba či problém, ale zdá se mi to divné, proč chvíli jede motor na 90°C, potom se to ohřeje na 120 a po čase to spadne zase na 90.
Bylo to na dlouhé trase asi 280 km, venkovni teplota asi -1°C.
2012 Mazda 3  2.0DISI 111kW
						- 
				MK2
 - Test driver

 - Příspěvky: 4585
 - Registrován: 01.09.2008 20:30
 - Bydliště: Kolín, Nedašov
 
Re: Kolísání teploty chladící kapaliny
Dnes ráno venku asi 5°C. Zapnul jsem před nastartováním motoru test mode a navolil Engine Temp -  display ukazoval 42°C. 
Tak jsem tedy objednal nové čidlo teploty chladící kapaliny, až to vymění, tak uvidíme
			
									
									Tak jsem tedy objednal nové čidlo teploty chladící kapaliny, až to vymění, tak uvidíme
2012 Mazda 3  2.0DISI 111kW
						- 
				MK2
 - Test driver

 - Příspěvky: 4585
 - Registrován: 01.09.2008 20:30
 - Bydliště: Kolín, Nedašov
 
Re: Kolísání teploty chladící kapaliny
Čidlo teploty chladící kapaliny je vyměněno.
Dnes ráno venkovní teplota 1C a kdyz jsem navolil Test mode, tak Engine temp ukazoval teplotu 40C.
Tak tomu teda vubec nerozumím.
							
			
									
									Dnes ráno venkovní teplota 1C a kdyz jsem navolil Test mode, tak Engine temp ukazoval teplotu 40C.
Tak tomu teda vubec nerozumím.
2012 Mazda 3  2.0DISI 111kW
						- dusanlulka
 - Junior

 - Příspěvky: 461
 - Registrován: 04.05.2013 16:57
 
Re: Kolísání chladící kapaliny
Nebude to minimalna teplota ktoru vie palubny pocitac zobrazit?
Ja na diagnostike navolim teplotu DPF a minimalna teplota je 100.
			
									
									
						Ja na diagnostike navolim teplotu DPF a minimalna teplota je 100.
- 
				MK2
 - Test driver

 - Příspěvky: 4585
 - Registrován: 01.09.2008 20:30
 - Bydliště: Kolín, Nedašov
 
Re: Kolísání chladící kapaliny
Je to jinak. Zapnul jsem si aplikaci na mobilu a připojil přes BT OBD diagnostiku.
V aplikaci ukazoval teplotu 0 a na budikach Engine temp 40. Když stoupala teplota motoru, tak vždycky byl rozdil mezi hodnotami v mobilu a v budikach 40.
							
			
									
									V aplikaci ukazoval teplotu 0 a na budikach Engine temp 40. Když stoupala teplota motoru, tak vždycky byl rozdil mezi hodnotami v mobilu a v budikach 40.
2012 Mazda 3  2.0DISI 111kW
						- djdekl
 - Test driver

 - Příspěvky: 4036
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Praha 9
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Kolísání chladící kapaliny
Umi zobrazit 0-255, 40 = 0st 0= -40st  zrejme
			
									
									
						Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

