 na olej A1 - 5W-30,/ na který jzdila kára před koupi ve Francii/, když jsem se dořítil na dovolenou k moři. Okamžitá výměna za 5W-40 a od té doby bylo u dalších cest k moři s poblikáváním klid.
 na olej A1 - 5W-30,/ na který jzdila kára před koupi ve Francii/, když jsem se dořítil na dovolenou k moři. Okamžitá výměna za 5W-40 a od té doby bylo u dalších cest k moři s poblikáváním klid. 

 na olej A1 - 5W-30,/ na který jzdila kára před koupi ve Francii/, když jsem se dořítil na dovolenou k moři. Okamžitá výměna za 5W-40 a od té doby bylo u dalších cest k moři s poblikáváním klid.
 na olej A1 - 5W-30,/ na který jzdila kára před koupi ve Francii/, když jsem se dořítil na dovolenou k moři. Okamžitá výměna za 5W-40 a od té doby bylo u dalších cest k moři s poblikáváním klid. 

OK dám tomu ještě jednu šanci objednám nový filtr a nový olej 5w-40 A3/B3 a uvidíme ,pak bych se asi zeptal ve fordu co to může být pokud borci už se s tím setkali.foki píše:to jarod : v minulosti byl extra filtr pro vct pak to sloucili s normalni 1,6 . byl jsem prave upozornen pri nakupu ze pouzitim jinych se muzou poskodit kola a tim to zacne cvakat , treba to byla obhajoba spatneho vyrobku ( myslim tim kol ) ale je pravda ze hodne aut co jsem menil kola tak melo aftermarketove filtry , je to jen poznatek








 
 

 
 




 Jediná jistota je pořídit si tlakoměr a změřit si to sám..
  Jediná jistota je pořídit si tlakoměr a změřit si to sám..
 ale me tohle delal i mann na starym aute, jediny ktery to nedelal byl original filtr
 ale me tohle delal i mann na starym aute, jediny ktery to nedelal byl original filtrUživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host