 . Dnešní běhounové směsi po vulkanizaci mají stejné jízdní vlastnosti při okamžitém nasazení jako ty rok staré. Mě by spíš zajímalo kde ty lidi berou informace že fungl nová pneumatika pořebuje "vyzrát".
 . Dnešní běhounové směsi po vulkanizaci mají stejné jízdní vlastnosti při okamžitém nasazení jako ty rok staré. Mě by spíš zajímalo kde ty lidi berou informace že fungl nová pneumatika pořebuje "vyzrát".  

 . Dnešní běhounové směsi po vulkanizaci mají stejné jízdní vlastnosti při okamžitém nasazení jako ty rok staré. Mě by spíš zajímalo kde ty lidi berou informace že fungl nová pneumatika pořebuje "vyzrát".
 . Dnešní běhounové směsi po vulkanizaci mají stejné jízdní vlastnosti při okamžitém nasazení jako ty rok staré. Mě by spíš zajímalo kde ty lidi berou informace že fungl nová pneumatika pořebuje "vyzrát".  



 vpředu 5mm a vzadu 4mm) a budu je toto léto testovat. Kilometrový nájezd není prioritou, zajímá mě ten handling na suchu a mokru a chování při brždění. Dám vědět, až na nich něco najedu.
  vpředu 5mm a vzadu 4mm) a budu je toto léto testovat. Kilometrový nájezd není prioritou, zajímá mě ten handling na suchu a mokru a chování při brždění. Dám vědět, až na nich něco najedu.







No, já myslím, že ne. 205/55 R16 dává výšku bočnice 11,275 cm. To je na rozbité okresky, případně městské výmoly tak akorát při zachování dobré odezvy z zatáčkách.petulak píše:55, ** není to moc vysoký ?

To je veru cisto subjektivne.LeonardoTM píše:
- - ve městě při brždění subjektivně o poznání lepší (ne, že bych na zimácích nedobrzdil, ale vnímal jsem, že při obdobně stlačeném brzdovém pedálu zpomaluje auto výrazněji, tj. že jsem dobrzdil s větší rezervou)






Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti