Netáhne, nouzový režim

Uživatelský avatar
jaroš1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 21.04.2009 22:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od jaroš1 » 18.03.2018 20:43

pepannn píše:Pokud se v tom aspon trochu neorientuješ ,tak najdi někoho kdo se v tom vyzná.Hlavně nechod do forda nebo ti vymění pul auta.
PROTO SE PTÁM ZDE NA FORU A ZATÍM JSEM SE NIC NEDOZVĚDĚL
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od TomFocus » 18.03.2018 20:57

Kolega má pravdu... těžko tě zde (můj čas) naučím to co k tomu potřebuješ. Jestli chceš ušetřit..projdi si vlákna o turbech našeho motoru, palivové soustavy...čti čti a budeš moudřejší. Třeba se tu najde někdo do ti bude dávat fotky s kroužky a popisky co je podtlak turba to a jiné. Stejně ti to bude k ničemu, protože baňku na turbu si sám nevyměníš-neseřídíš přesně.

Pokud zde čekáš na odpověď jestli máš filtr sazí (google ti to ukáže za 20s.) a ani nevíš kde ho hledat a jak vypadá...moc šancí na diagnostiku tvého problému ti nedávám.

Hodně zdaru..
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
jaroš1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 21.04.2009 22:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od jaroš1 » 18.03.2018 21:08

necituj primo predesle prispevky a nepis jen velkymi pismeny - diky
ZaQik


ZASE TAKOVÝ DEBIL NEJSEM A KDYBYS SI PŘEČETL CO PÍŠI OD ZAČÁTKU DOTAZU TAK HO ZE MNĚ TAKY NEDĚLÁŠ .PDF URČITĚ NEBUDU HLEDAT V KABINĚ NEBO V KUFRU.KDYŽ TI PO TELEFONU Z FORDU ŘEKNOU ŽE KAŽDÝ FOCUS 1.6 HO MÁ TAK SE NEMOHU OPTAT?
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od TomFocus » 18.03.2018 21:25

Nedělám z tebe debila, ale pohodlného člověka co nehledá, nezajišťuje, ale pohodlně čeká až mu to ostatní servírují.

Kdyby jsi se 10minut zajímal na netu/zde o 1,6 tdci vs. PDF zjistil bys, že ti kecali 1. po prohlídce pod kapotou a 2. do 2010 podzimu měli filtry je vybrané trhy a nebo jako výbava na přání.

Kdyby jsi nebyl linej a četl, zjišťoval najdeš zde info a pomoc...takhle se jen rozcilujes :D
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

pepannn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 22.06.2014 23:04

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od pepannn » 18.03.2018 21:26

Tady je ta podtlaková banka

https://www.youtube.com/watch?v=rMTq2-ezriA
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009

Uživatelský avatar
jaroš1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 21.04.2009 22:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od jaroš1 » 18.03.2018 21:41

děkuji
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy

Uživatelský avatar
jaroš1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 21.04.2009 22:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od jaroš1 » 18.03.2018 21:48

TomFocus píše:Nedělám z tebe debila, ale pohodlného člověka co nehledá, nezajišťuje, ale pohodlně čeká až mu to ostatní servírují.

Kdyby jsi se 10minut zajímal na netu/zde o 1,6 tdci vs. PDF zjistil bys, že ti kecali 1. po prohlídce pod kapotou a 2. do 2010 podzimu měli filtry je vybrané trhy a nebo jako výbava na přání.

Kdyby jsi nebyl linej a četl, zjišťoval najdeš zde info a pomoc...takhle se jen rozcilujes :D
ALE TADY NEJDE O PDF ALE PROČ SVÍTÍ KONTROLKA A ENGINE SYSTEMS FAULT -MOTOR NETÁHNE A V SERVISU PO DIAGNOSTICE ŽÁDNÁ CHYBA . TAk to může dělat 1000000 závad .LÍNEJ NEJSEM A NEROZČILUJI SE ALE PTÁM SE PŘECI ŽÁDNÝ UČENÝ Z NEBE NESPADL
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy

Uživatelský avatar
jaroš1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 21.04.2009 22:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od jaroš1 » 18.03.2018 21:55

necituj primo predesle prispevky
ZaQik


V případě správné mechanické funkčnosti motoru a rotačního systému turbodmychadla, nedostatek výkonu motoru s takovým ovládáním turbodmychadla může způsobit:
• porucha elektroventilu
• chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
• chybějící podtlak (ucpané nebo netěsné potrubí, poškození podtlakového čerpadla)
• netěsnost zásobníku podtlaku vypouštěcího ventilu (např. poškození vnitřní membrány, perforace krytu zásobníku)
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od TomFocus » 19.03.2018 07:47

Netestnost pal soustavy (nadrz- až vstriky) bych vyloučil. Vubec by jsi nenastartoval a byla by citit nafta. Tak bych se zameril na čerpadlo, elektriku, rail snimac a turbo (celkově).
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

pepannn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 22.06.2014 23:04

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od pepannn » 20.03.2018 18:30

• porucha elektroventilu
• chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
• chybějící podtlak

To je ten elektroventil který muže blokovat podtlak do té baňky, co přitáhne to táhlo co uzavírá turbo.
Neboli se taky nazývá měnič tlaku turba a najdeš ho zezadu na moturu (musíš ze spodu auta)
https://www.autokseft.cz/PIERBURG-Menic ... 0-nd318530
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009

Uživatelský avatar
jaroš1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 21.04.2009 22:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od jaroš1 » 22.03.2018 22:07

Tak dnes jsem zkoušel nastartovat a normálně všechno fungovalo a asi za 2minuty zase naskočilo Engine Systems Fault a červená kontrolka
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy

Uživatelský avatar
jaroš1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 21.04.2009 22:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od jaroš1 » 22.03.2018 22:12

pepannn píše:• porucha elektroventilu
• chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
• chybějící podtlak

To je ten elektroventil který muže blokovat podtlak do té baňky, co přitáhne to táhlo co uzavírá turbo.
Neboli se taky nazývá měnič tlaku turba a najdeš ho zezadu na moturu (musíš ze spodu auta)
https://www.autokseft.cz/PIERBURG-Menic ... 0-nd318530
Tak moc děkuji se podívám.Ale kdyby byl špatný tak by to napsalo do diagnostiky ne?
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy

pepannn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 22.06.2014 23:04

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od pepannn » 24.03.2018 01:52

Měl jsem ho špatný a žádnou závadu to nepsalo.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009

Uživatelský avatar
jaroš1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 21.04.2009 22:21
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od jaroš1 » 24.03.2018 15:16

Že to může dělat přístrojovka , tak nevím.Za studena tedy po ránu to nastartuje a nic se nerozsvítí a asi po minutě to rožne červenou kontrolku a engine systems fault
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24865
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Netáhne, nouzový režim

Příspěvek od ZaQik » 24.03.2018 17:16

zkusim to znovu: co vycteni chyb nekym jinym?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host