PROTO SE PTÁM ZDE NA FORU A ZATÍM JSEM SE NIC NEDOZVĚDĚLpepannn píše:Pokud se v tom aspon trochu neorientuješ ,tak najdi někoho kdo se v tom vyzná.Hlavně nechod do forda nebo ti vymění pul auta.
Netáhne, nouzový režim
- jaroš1
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 21.04.2009 22:21
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Netáhne, nouzový režim
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Netáhne, nouzový režim
Kolega má pravdu... těžko tě zde (můj čas) naučím to co k tomu potřebuješ. Jestli chceš ušetřit..projdi si vlákna o turbech našeho motoru, palivové soustavy...čti čti a budeš moudřejší. Třeba se tu najde někdo do ti bude dávat fotky s kroužky a popisky co je podtlak turba to a jiné. Stejně ti to bude k ničemu, protože baňku na turbu si sám nevyměníš-neseřídíš přesně.
Pokud zde čekáš na odpověď jestli máš filtr sazí (google ti to ukáže za 20s.) a ani nevíš kde ho hledat a jak vypadá...moc šancí na diagnostiku tvého problému ti nedávám.
Hodně zdaru..
Pokud zde čekáš na odpověď jestli máš filtr sazí (google ti to ukáže za 20s.) a ani nevíš kde ho hledat a jak vypadá...moc šancí na diagnostiku tvého problému ti nedávám.
Hodně zdaru..
- jaroš1
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 21.04.2009 22:21
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Netáhne, nouzový režim
necituj primo predesle prispevky a nepis jen velkymi pismeny - diky
ZaQik
ZASE TAKOVÝ DEBIL NEJSEM A KDYBYS SI PŘEČETL CO PÍŠI OD ZAČÁTKU DOTAZU TAK HO ZE MNĚ TAKY NEDĚLÁŠ .PDF URČITĚ NEBUDU HLEDAT V KABINĚ NEBO V KUFRU.KDYŽ TI PO TELEFONU Z FORDU ŘEKNOU ŽE KAŽDÝ FOCUS 1.6 HO MÁ TAK SE NEMOHU OPTAT?
ZaQik
ZASE TAKOVÝ DEBIL NEJSEM A KDYBYS SI PŘEČETL CO PÍŠI OD ZAČÁTKU DOTAZU TAK HO ZE MNĚ TAKY NEDĚLÁŠ .PDF URČITĚ NEBUDU HLEDAT V KABINĚ NEBO V KUFRU.KDYŽ TI PO TELEFONU Z FORDU ŘEKNOU ŽE KAŽDÝ FOCUS 1.6 HO MÁ TAK SE NEMOHU OPTAT?
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Netáhne, nouzový režim
Nedělám z tebe debila, ale pohodlného člověka co nehledá, nezajišťuje, ale pohodlně čeká až mu to ostatní servírují.
Kdyby jsi se 10minut zajímal na netu/zde o 1,6 tdci vs. PDF zjistil bys, že ti kecali 1. po prohlídce pod kapotou a 2. do 2010 podzimu měli filtry je vybrané trhy a nebo jako výbava na přání.
Kdyby jsi nebyl linej a četl, zjišťoval najdeš zde info a pomoc...takhle se jen rozcilujes
Kdyby jsi se 10minut zajímal na netu/zde o 1,6 tdci vs. PDF zjistil bys, že ti kecali 1. po prohlídce pod kapotou a 2. do 2010 podzimu měli filtry je vybrané trhy a nebo jako výbava na přání.
Kdyby jsi nebyl linej a četl, zjišťoval najdeš zde info a pomoc...takhle se jen rozcilujes

-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Netáhne, nouzový režim
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
- jaroš1
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 21.04.2009 22:21
- Bydliště: Zlínský kraj
- jaroš1
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 21.04.2009 22:21
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Netáhne, nouzový režim
ALE TADY NEJDE O PDF ALE PROČ SVÍTÍ KONTROLKA A ENGINE SYSTEMS FAULT -MOTOR NETÁHNE A V SERVISU PO DIAGNOSTICE ŽÁDNÁ CHYBA . TAk to může dělat 1000000 závad .LÍNEJ NEJSEM A NEROZČILUJI SE ALE PTÁM SE PŘECI ŽÁDNÝ UČENÝ Z NEBE NESPADLTomFocus píše:Nedělám z tebe debila, ale pohodlného člověka co nehledá, nezajišťuje, ale pohodlně čeká až mu to ostatní servírují.
Kdyby jsi se 10minut zajímal na netu/zde o 1,6 tdci vs. PDF zjistil bys, že ti kecali 1. po prohlídce pod kapotou a 2. do 2010 podzimu měli filtry je vybrané trhy a nebo jako výbava na přání.
Kdyby jsi nebyl linej a četl, zjišťoval najdeš zde info a pomoc...takhle se jen rozcilujes
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy
- jaroš1
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 21.04.2009 22:21
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Netáhne, nouzový režim
necituj primo predesle prispevky
ZaQik
V případě správné mechanické funkčnosti motoru a rotačního systému turbodmychadla, nedostatek výkonu motoru s takovým ovládáním turbodmychadla může způsobit:
• porucha elektroventilu
• chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
• chybějící podtlak (ucpané nebo netěsné potrubí, poškození podtlakového čerpadla)
• netěsnost zásobníku podtlaku vypouštěcího ventilu (např. poškození vnitřní membrány, perforace krytu zásobníku)
ZaQik
V případě správné mechanické funkčnosti motoru a rotačního systému turbodmychadla, nedostatek výkonu motoru s takovým ovládáním turbodmychadla může způsobit:
• porucha elektroventilu
• chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
• chybějící podtlak (ucpané nebo netěsné potrubí, poškození podtlakového čerpadla)
• netěsnost zásobníku podtlaku vypouštěcího ventilu (např. poškození vnitřní membrány, perforace krytu zásobníku)
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Netáhne, nouzový režim
Netestnost pal soustavy (nadrz- až vstriky) bych vyloučil. Vubec by jsi nenastartoval a byla by citit nafta. Tak bych se zameril na čerpadlo, elektriku, rail snimac a turbo (celkově).
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Netáhne, nouzový režim
• porucha elektroventilu
• chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
• chybějící podtlak
To je ten elektroventil který muže blokovat podtlak do té baňky, co přitáhne to táhlo co uzavírá turbo.
Neboli se taky nazývá měnič tlaku turba a najdeš ho zezadu na moturu (musíš ze spodu auta)
https://www.autokseft.cz/PIERBURG-Menic ... 0-nd318530
• chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
• chybějící podtlak
To je ten elektroventil který muže blokovat podtlak do té baňky, co přitáhne to táhlo co uzavírá turbo.
Neboli se taky nazývá měnič tlaku turba a najdeš ho zezadu na moturu (musíš ze spodu auta)
https://www.autokseft.cz/PIERBURG-Menic ... 0-nd318530
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
- jaroš1
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 21.04.2009 22:21
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Netáhne, nouzový režim
Tak dnes jsem zkoušel nastartovat a normálně všechno fungovalo a asi za 2minuty zase naskočilo Engine Systems Fault a červená kontrolka
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy
- jaroš1
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 21.04.2009 22:21
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Netáhne, nouzový režim
Tak moc děkuji se podívám.Ale kdyby byl špatný tak by to napsalo do diagnostiky ne?pepannn píše:• porucha elektroventilu
• chybějící elektrický signál z řídicí jednotky motoru do elektroventilu
• chybějící podtlak
To je ten elektroventil který muže blokovat podtlak do té baňky, co přitáhne to táhlo co uzavírá turbo.
Neboli se taky nazývá měnič tlaku turba a najdeš ho zezadu na moturu (musíš ze spodu auta)
https://www.autokseft.cz/PIERBURG-Menic ... 0-nd318530
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Netáhne, nouzový režim
Měl jsem ho špatný a žádnou závadu to nepsalo.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
- jaroš1
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 21.04.2009 22:21
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Netáhne, nouzový režim
Že to může dělat přístrojovka , tak nevím.Za studena tedy po ránu to nastartuje a nic se nerozsvítí a asi po minutě to rožne červenou kontrolku a engine systems fault
Ford Focus 5dv. 1.6TDCI 2006 Deep Navy
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24865
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Netáhne, nouzový režim
zkusim to znovu: co vycteni chyb nekym jinym?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host