zahrivani motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.01.2018 22:48
Re: Zahřátí motoru
Tak jsem sahal snad na vsechny hadice co jsem tam videl a vsechny byli studene... jel jsem s tim cca 10 min
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.01.2018 22:48
Re: Zahřátí motoru
Jak horni tak spodni je studena...
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Zahřátí motoru
Pravdepodobne na ochladenie staci kurenie.
Mne sa -5 a menej zohreje ledva na 65 ale ked vypnem kurenie stupne to za par min. na 90.
Mne sa -5 a menej zohreje ledva na 65 ale ked vypnem kurenie stupne to za par min. na 90.
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Zahřátí motoru
Ja teda muzu pripsat zkusenost s mk2 1.6 tdci 80 KW a stacilo mit zaple topeni a jet pianko na 5 a teplota klesala k 65 stupnum, to same stani v kolone. Jakmile sem to za mestem zase prislapl tak teplota sla nohoru...
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.01.2018 22:48
Re: Zahřátí motoru
Ja mel pred focusem mondeo mk4, sice zrvalo dlouho nez se zahral, ale teplota se potom drzela na 90stupnich.
I kdyz jsem jel z CB do Prahy treba tak raficka se na 90 nedostala (rychlost 130-150km/h), raficka zustala jak jsem poslal fotku v prvnim prispevku.
I kdyz jsem jel z CB do Prahy treba tak raficka se na 90 nedostala (rychlost 130-150km/h), raficka zustala jak jsem poslal fotku v prvnim prispevku.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Zahřátí motoru
Nejdo o to jak rychle jedeš, ale kolik ot. točíš!
Pokud máš hadici z termostatu do chladiče studenou prvních x km tak jezdíš šetrně k motoru a neškodilo by věci to i víc točit (nižší kvalty) ať se motor prohřeje. A nebo dát kartón před chladič.
Pokud máš hadici z termostatu do chladiče studenou prvních x km tak jezdíš šetrně k motoru a neškodilo by věci to i víc točit (nižší kvalty) ať se motor prohřeje. A nebo dát kartón před chladič.
- jarod72pm
- Test driver
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Zahřátí motoru
Mám sice benzín ale když jsem tomu šlapal na dálnici tak se to k 90 ani nepřiblížilo a soused má nafťáka a pochvaluje si že chlazení má Ford řešené asi dost dobře ,stání v kolonách v létě no problem natož když jede po městě posouváním v koloně. 

Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.01.2018 22:48
Re: Zahřátí motoru
No tak zkusim dat karton pred chladic, snad to pomuze. Znamej rikal, ze pokud nepomuze ani to, tak bych mel nechat vymenint termostat.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: zahrivani motoru
Termostat se mění, když zůstane buď otevřenej nebo jen zavřenej a nebo (můj případ) funguje extrémně zpomaleně. Já měl hadici k chladiči ihned teplou po rozjezdu.
Kartón dej, ale začni menším rozměrem
Kartón dej, ale začni menším rozměrem

-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.01.2018 22:48
Re: zahrivani motoru
Tak karton jsem jeste nezkousel, ale zkusil jsem to, ze jsem zaradil 3.rychlostni stupen a slapal jsem na to na 4500 otacek raficka ukazatele teploty byla na 90 stupnich ale po tom co jsem zvolnil tak to hned behem peti vterin kleslo zase na tech cca 75 stupnu.
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: zahrivani motoru
Určitě bych chrochtáka netrápil delší dobu přes cca 3500ot.
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 03.01.2018 22:48
Re: zahrivani motoru
Ale kdyz ta teplota mozoru tak rychle kolisa, tak jsem to chtel nejak vyzkouset. Myslis ze je ten termostat spatnej?? U zadnyho auta mi to takhle nikdy nekoslisalo. Vzdy se to dostalo na 90 a tam to drzelo.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 642
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: zahrivani motoru
Tipnul bych termostat nezavírá jak by měl a zbytkový průtok to ochladí... Proud vzduchu kolem motoru by to až tak ochladit neměl, stejně tak topení... Tvůj motor neznám, ale 1,9 JTD 63 kW se dlouho ohřívá (ca 15 km), ale pak teplotu drží na středu... Karton před 2/3 vstupu k chladiči může pomoct, omezí proud vzduchu kolem motoru.. Je dobrý nechat díru před IC, pro chladič nechat menší dírytak aby to při sepnutí sahary dobře chladilo. Přidělávám měděným drátkem.
Ale pokud je studená hadice od termostatu k chladiči, tak je termostat OK... Může i otvírat/ zavírat skokově - nejde lehce, napruží se a pak skočí, to by vysvětlovalo to kolísání...
Ale pokud je studená hadice od termostatu k chladiči, tak je termostat OK... Může i otvírat/ zavírat skokově - nejde lehce, napruží se a pak skočí, to by vysvětlovalo to kolísání...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: zahrivani motoru
Tak ten term. výměn. Já to měnil hodku a cena term. do 700,- .
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: zahrivani motoru
Chovalo se mi to stejne... proste sem jel trochu pod zatezi a pohoda, vyjedu na horizont dam nohu z plynu nebo to lehtam a sla teplota dolu. Termostat sem menil a porad stejne.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti