Tak kluci - turbo vyměněno, vyčištěna olejová soustava (naftou) - vyměněny všechny filtry a všechny cesty, kudy jde vzduch. Samozřejmě se to neobešlo bez porodních bolestí typu zavzdušněná soustava, takže to nestartovalo, ale i to se podařilo. Takže vše OK. Po prvních pár km se to jeví opravdu lepší. Auto má lepší tah, jede jakoby "lehčeji" a ustaly vibrace, na které jsem si stěžoval. Neřekl bych, že to bude turbem. Kdyby mi to někdo někdy řekl, neuvěřím mu.. Opravdu ne. Ani mě to nenapadlo. Ale asi není na škodu, že jsou nové silentbloky, spojka i se setrvákem, vyčištěné vstřiky a vyčištěný DPF filtr.. Celé to stálo strašné peníze, ale..
Uvidíme, jestli si sedne i ta spotřeba. Poslední měsíc mi vylezla +0,8l / 100km.. Tak uvidíme..
Ještě mám jeden dotaz - je nějaká možnost, a pokud ano, čím se to děje a jak se to pozná, když je problém s klikovou hřídelí (vydává nějaký zvuk?) a EGR ventilem(nějak to škube, nebo tak)? To se spíš ptám pro zajímavost, doufám, že mě to mine.. Už bych rád jen jezdil a kupoval jen naftu a občas olej a filtry...
