Vyčtené chyby z diagnostiky
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24765
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
P2584 - hladina aditiva; i po odstreneni DPF tam muze nadoba i s obsahem zustat; skutecne zalezi na zpusobu "vyjmuti" DPF
U0155 - zkusil bych prohrat konektor, pripadne dat jine budiky
a v budikach zadna chyba nebyla?
U0155 - zkusil bych prohrat konektor, pripadne dat jine budiky
a v budikach zadna chyba nebyla?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Werty87
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.04.2013 18:14
- Bydliště: Brno
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Při testu budíků vše svítí, nic neproblikává a vše funguje jak má.
Záhadou mi je proč tyto 2 chyby vyskočí vždy přesně ve stejný okamžik.
Zítra to skusím přepájet, jestli tam nejsou studené spoje a uvidím co dál
Záhadou mi je proč tyto 2 chyby vyskočí vždy přesně ve stejný okamžik.
Zítra to skusím přepájet, jestli tam nejsou studené spoje a uvidím co dál

Ford Focus kombi 1.6 Tdci 80kW 2008
- Werty87
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.04.2013 18:14
- Bydliště: Brno
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Problém vyřešen.
Po opravě budíků (pomocí horkovzdušky a fluxu) se problém stále projevoval.
Při jízdě jsem zjistil že má na tuto poruchu vliv natočení budíků, měl jsem je venku a když byly na svém místě tak to skákalo do poruchy, jakmile jsem je dal vodorovně tak chyby zmizely.
Chyba byla tedy v samotném konektoru nejspíš zaoxidovaní konektory. Vše jsem vyčistil malinko jsem konektory odehnul, prostříkal kontaktorem a zatím bez poruchy vše funguje jak má.
Po opravě budíků (pomocí horkovzdušky a fluxu) se problém stále projevoval.
Při jízdě jsem zjistil že má na tuto poruchu vliv natočení budíků, měl jsem je venku a když byly na svém místě tak to skákalo do poruchy, jakmile jsem je dal vodorovně tak chyby zmizely.
Chyba byla tedy v samotném konektoru nejspíš zaoxidovaní konektory. Vše jsem vyčistil malinko jsem konektory odehnul, prostříkal kontaktorem a zatím bez poruchy vše funguje jak má.
Ford Focus kombi 1.6 Tdci 80kW 2008
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Prosim o popis chyby P1696. Nasel jsem moc problemu k teto chybe a nejsem z toho zrovna moudrej.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24765
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ano, tohle je jedna z moznosti a asi duvod teto chyby u mne. Me ovsem zarazila i moznost fouknuti tesneni a dalsi moznosti odtud. http://enginedtc.com/p1696-ford-focus
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24765
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
zacal bych tim jednodussim 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 31.03.2015 10:46
Diagnostika
Ahoj všem potřeboval bych nasměrovat ohledně pár kódů z diagnostiky.Jde o Fofo 1.6 Tdci 80kw
r.v.2008 kód motoru G8DB + DPF
Hlavním problémem je že po přidání plynu (tak nad 2000 ot.) auto dost kouří což by z DPF nemělo
nicméně jsem smířený s tím že DPF koupím nové to co mě momentálně trápí víc je důvod proč se to děje.diagnostika na mě vyplivla tyto kódy:
1)P0113 -Odvod snímače tepl.nasávaného vzduchu 1 - vysoký vstup/přerušovaně
2)P2585 -Řídící modul palivového aditiva požadavek na varovnou kontrolku poruchy motoru/přerušov.
3)P2409 -Obvod snímače/spínače uzávěru palivové nádrže - problém rozsahu výkonu
4)P0020 - Obvod ovladače polohy sacího vačkového hřídele 2.řada válců-rozpojený obvod
5)P2002 - Zachycovač částic-účinnost pod prahovou hodnotou (1.řada válců)/přerušovaný
Číslo 1) chápu a vyměním č.2) nerozumím (z toho důvodu že jsem ho před 14dni doplnil) č.5) tam není co řešit - ale č.3,4 mi nic moc neříká navíc myslíte že kombinace č.1,3,4 by mohla způsobovat onu kouřivost navíc jsem s tím autem najel 1000km a ani jednou se nespustila regenerace DPF.Jen pro doplnění:auto jinak jede úplně v pohodě,motor nehoupe,jde plynule nevydává žádné divné zvuky.turbo se na tom kouři nepodílí (tomu nic není) navíc EGR+komplet sání a chladič stlač.vzduch jsou nově vyčištěny.Máte někdo podobnou zkušenost?P.S. prosím radu typu zbav se DPF filtru a podobně nepotřebuji!Tento odkaz směřuji spíš na ty z vás co ty auta opravujete nebo se v nich často hrabete jako já
děkuji
r.v.2008 kód motoru G8DB + DPF
Hlavním problémem je že po přidání plynu (tak nad 2000 ot.) auto dost kouří což by z DPF nemělo
nicméně jsem smířený s tím že DPF koupím nové to co mě momentálně trápí víc je důvod proč se to děje.diagnostika na mě vyplivla tyto kódy:
1)P0113 -Odvod snímače tepl.nasávaného vzduchu 1 - vysoký vstup/přerušovaně
2)P2585 -Řídící modul palivového aditiva požadavek na varovnou kontrolku poruchy motoru/přerušov.
3)P2409 -Obvod snímače/spínače uzávěru palivové nádrže - problém rozsahu výkonu
4)P0020 - Obvod ovladače polohy sacího vačkového hřídele 2.řada válců-rozpojený obvod
5)P2002 - Zachycovač částic-účinnost pod prahovou hodnotou (1.řada válců)/přerušovaný
Číslo 1) chápu a vyměním č.2) nerozumím (z toho důvodu že jsem ho před 14dni doplnil) č.5) tam není co řešit - ale č.3,4 mi nic moc neříká navíc myslíte že kombinace č.1,3,4 by mohla způsobovat onu kouřivost navíc jsem s tím autem najel 1000km a ani jednou se nespustila regenerace DPF.Jen pro doplnění:auto jinak jede úplně v pohodě,motor nehoupe,jde plynule nevydává žádné divné zvuky.turbo se na tom kouři nepodílí (tomu nic není) navíc EGR+komplet sání a chladič stlač.vzduch jsou nově vyčištěny.Máte někdo podobnou zkušenost?P.S. prosím radu typu zbav se DPF filtru a podobně nepotřebuji!Tento odkaz směřuji spíš na ty z vás co ty auta opravujete nebo se v nich často hrabete jako já

Focus HB 1.6 Tdci 80kw 2008 G8DB + Mondeo 2.0 Tdci 96kw 2006 FMBA
- lubkoo
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 19.08.2014 20:10
- Bydliště: Šemša
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
1. Kabel alebo snimac
2. Suvisi to z 3. pozri sa ci mas na dvierkach nadrze magnet zvykne padat ked mas prever funkcnost snimaca otvorenia a zavrenia vicka nadrze cez diagnostiku + ked si plnil aditivum sprav aj reset cez diagnostiku
3. vid. vyssie
4. neviem tazko poradit od pocitaca este som sa nestretol z touto chybou
5. plne dpf
2. Suvisi to z 3. pozri sa ci mas na dvierkach nadrze magnet zvykne padat ked mas prever funkcnost snimaca otvorenia a zavrenia vicka nadrze cez diagnostiku + ked si plnil aditivum sprav aj reset cez diagnostiku
3. vid. vyssie
4. neviem tazko poradit od pocitaca este som sa nestretol z touto chybou
5. plne dpf
Je: Volvo V60 2,0D 100 Kw
Volvo S60 R 220 Kw
Bol: Ford C-max 1,6 TDCi 80Kw 2008 Titanium
Ford focus 1,6 tdci Sport
Volvo S60 R 220 Kw
Bol: Ford C-max 1,6 TDCi 80Kw 2008 Titanium
Ford focus 1,6 tdci Sport
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 31.03.2015 10:46
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
No právě že ty dvířka chodí v poho protože jsem přes ně dělal reset po doplnění aditiv.
takže moc nerozumím tomu v čem je problém.
takže moc nerozumím tomu v čem je problém.
Focus HB 1.6 Tdci 80kw 2008 G8DB + Mondeo 2.0 Tdci 96kw 2006 FMBA
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 01.03.2017 23:06
Re: Seznam DTC kódů Ford
Ahoj sem tu nový mam Kugu 1 2,0 TDCI mam ho jen chvilku při jízdě mi auto vyhodí chybu závada motoru ale jediné co mi diagnostika vyhodila je kod U1900 (CAN sběrnice chyba komunikace přerušovaný) máte nějakej tip co by to mohlo být ? Díky předem všem za vaše poznatky JOWY
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24765
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Seznam DTC kódů Ford
U1900 neres, nicemu nevadi a mame ji obcas vsichni
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Hm, ale proč tam nemá žádnou chybu závady motoru? To je divné.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
P1000 je neorigo diag? Myslel jsem, že je to nepřítomnost readiness kódů po smazání chyb diagnostikou.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24765
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re:
protoze nevycita jednotku motoruvita_k píše:Hm, ale proč tam nemá žádnou chybu závady motoru? To je divné.

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host