Jaký motor do focuse II
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Já bych to řekl méně smířlivěji.. na naleštěné průsery se vyloženě specializují.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Nedávaly se 2.0i do mondea? Popr do jakých ročníku?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Jaký motor do focuse II
Davaly je tam a docela dlouho, urcite byl v MK3, rekl bych po celou dobu co se nabizelo a i v MK4(az dokud nepresli na 1.6 Ecoboost cca 2011-12)
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Ja mam Mondeo uz po FL, 9/2010 a dvoulitr tam je... mozna je davali jeste ve 2011. Kazdopadne podle meho nazoru idealni volba pro lidi, co nemaji vysoky najezd. Sestka by bodla, ale i tak se to da.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Hmm, škoda ty šestky
. Proč ne takový motor při vysokém nájezdu? Pokud je spolehlivy tak jen vyšší náklady na km, to se dá zkousnout.

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Jaký motor do focuse II
No právě ty vyšší náklady na palivo, moje mazda má asi stejný motor, jako se dával do mondea (tj. asi duratec HE), bere při eco rallye 6,6, při běžným ježdění cca v rámci rychlostních limitů tak do 8, při couračkách po městě nebo při mírným spěchání na dálnici (tj. tak do 150 km/h) cca 9. Naproti tomu diesel, jak známo, žere furt stejně, nezávisle na tom, jak se s tím jezdí, prostě za 3,5 všude
Jenže při mých cca 15 tisících ročně to není žádná tragédie. A ta spolehlivost je k nezaplacení, v dlouhodobém testu Autobildu vyhrála mazda 6 s 1.8 benzínem (což je příbuzný motor jako 2.0, takže opět ford v jiném kabátě).
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 47185.html

Jenže při mých cca 15 tisících ročně to není žádná tragédie. A ta spolehlivost je k nezaplacení, v dlouhodobém testu Autobildu vyhrála mazda 6 s 1.8 benzínem (což je příbuzný motor jako 2.0, takže opět ford v jiném kabátě).
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 47185.html
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Jojo..to mam dost podobne..okresky se daji za 6.2, mesto je pres 8, prumer mam ted za 8000 km 7.8l/100km. A to jezdim casto i kratke trasy a mesto.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Pro větší nájezdy asi nej do FF2 1.8 diesel a 1.8i nebo 2.0i pro menší nájezdy 

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Jj souhlas... ta 1.8 akorat jeste nema dvouhmotu, ale porad ma bohuzel kratsi kvalty jako 1.6ka.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Myslíš benzin? Naftova jsem zjistil, že v mondeu se dělala i s 6kou bez dpf do 2010. Safra že by to byla volba pro mě? 

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 20.11.2016 13:16
Re: Jaký motor do focuse II
Pánové, jsem tu nový, tak se omlouvám za možná kapku naivní otázku... Čeká mě výběr "nového" druhého vozu (kombi) a defakto si nechávám tři možnosti:
a) FoFo MK2 předface
b) FoFo MK2 poface
c) FoFo MK3 jedno z prvních
Jakou volbu byste v jaké motorizaci doporučili?
Varianty a + b kalkuluju s nájezdem cca 15t km ročně - osobně bych asi inklinoval k benzinu, ideálně 2.0.
Varianta c - kalkuluju s nájezdem cca 30t km ročně (varianta c je defakto taková, že bych eliminoval auto současné a jeho nájezd přičítám). V tomto případě mě trochu láká diesel, ale dvoulitr asi nebude v mých finančních možnostech (s rezervou na servis samozřejmě počítám) a o 1.6 TDCi jsem minimálně u MK2 nečetl moc dobrého. Na druhou stranu u 1.6HDI se údajně udála změna k lepšímu v 2010, takže u MK3 by to tím pádem nemuselo být tak zlé. Aktuálně se kloním asi nejvíc k třetí variantě, ale tu motorizaci si potřebuju dobře rozmyslet. Poradil by mi někdo ze zkušených? Moje zkušenosti ohledně BMW jsou poměrně rozsáhlé, ale další auto bude na 99% právě toto - rodina na cestě a potřebuju řešit spíš praktično než zábavu.
Zároveň mám dotaz ohledně cenového rozpětí, v jakém se dají koupit slušné kusy jednotlivých variant. Trh jsem si jakžtakž zmapoval, ale zatím jsem žádná auta neobjel, abych si udělal podrobnější obrázek sám.
a) FoFo MK2 předface
b) FoFo MK2 poface
c) FoFo MK3 jedno z prvních
Jakou volbu byste v jaké motorizaci doporučili?
Varianty a + b kalkuluju s nájezdem cca 15t km ročně - osobně bych asi inklinoval k benzinu, ideálně 2.0.
Varianta c - kalkuluju s nájezdem cca 30t km ročně (varianta c je defakto taková, že bych eliminoval auto současné a jeho nájezd přičítám). V tomto případě mě trochu láká diesel, ale dvoulitr asi nebude v mých finančních možnostech (s rezervou na servis samozřejmě počítám) a o 1.6 TDCi jsem minimálně u MK2 nečetl moc dobrého. Na druhou stranu u 1.6HDI se údajně udála změna k lepšímu v 2010, takže u MK3 by to tím pádem nemuselo být tak zlé. Aktuálně se kloním asi nejvíc k třetí variantě, ale tu motorizaci si potřebuju dobře rozmyslet. Poradil by mi někdo ze zkušených? Moje zkušenosti ohledně BMW jsou poměrně rozsáhlé, ale další auto bude na 99% právě toto - rodina na cestě a potřebuju řešit spíš praktično než zábavu.
Zároveň mám dotaz ohledně cenového rozpětí, v jakém se dají koupit slušné kusy jednotlivých variant. Trh jsem si jakžtakž zmapoval, ale zatím jsem žádná auta neobjel, abych si udělal podrobnější obrázek sám.
- speleo
- Nováček
- Příspěvky: 124
- Registrován: 13.10.2014 13:20
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Na menší nájezd bych vzal benzínové. Trojky jsou ještě drahý, ale maj zase motory, co stojí za to (1.6EB, 1.0EB), který pojedou v běžným provozu líp jak 2.0 (především ten 1.6EB). Dvojka Focus mi příjde, že zase oproti trojce generaci nabízí víc místa, tam bych vybíral kterýkoliv motor kromě 1.6Ti-VCT, který taky funguje, ale zbytečně díky variabilnímu zdvihu ventilů má víc potenciálních kurvítek. Dvoulitr 107kW pojede hezky, ale je to atmosféra ze starý (Mazdí) školy, kdo netočí, nejede. A kdo točí, tak mu logicky žere.
Na delší cestování bych vzal dvojku Focusa v naftě, konkrétně 1.8TDCi nebo 2.0TDCi. Ta 1.8 má výhodu, že nemá DPF, ale je to agregát ze starý školy, dlouho se zahřívá, má trošku znatelnější turbokopanec a takový ty nectnosti. Dvoulitr je na větší cestování vhodnější, ale má dvouhmotu a DPF, což je potenciální problémy. Trojka Focus když v naftě, tak 2.0TDCi, tu 1.6TDCi bych nebral. Nevím jestli je to stejná generace motorů jako u dvojky, ale jestli jo, tak to byl jen zdroj problémů, tomu bych se vyhnul.
Kdybych si mohl vybrat já, tak trojku Focuse (ale pouze pro postavy menšího a střední vzrůstu, dlouháni se tam fakt nevejdou) v 1.6EB 110/134kW). Úsporný motory, benzín bez větších kurvítek, atd., co víc si přát.
Na delší cestování bych vzal dvojku Focusa v naftě, konkrétně 1.8TDCi nebo 2.0TDCi. Ta 1.8 má výhodu, že nemá DPF, ale je to agregát ze starý školy, dlouho se zahřívá, má trošku znatelnější turbokopanec a takový ty nectnosti. Dvoulitr je na větší cestování vhodnější, ale má dvouhmotu a DPF, což je potenciální problémy. Trojka Focus když v naftě, tak 2.0TDCi, tu 1.6TDCi bych nebral. Nevím jestli je to stejná generace motorů jako u dvojky, ale jestli jo, tak to byl jen zdroj problémů, tomu bych se vyhnul.
Kdybych si mohl vybrat já, tak trojku Focuse (ale pouze pro postavy menšího a střední vzrůstu, dlouháni se tam fakt nevejdou) v 1.6EB 110/134kW). Úsporný motory, benzín bez větších kurvítek, atd., co víc si přát.
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
Focus 3 je fakt malej. Taky jsem o nem uvazoval, podvozek je suprovej, ale to misto tam proste neni. Jinak 1.0 EB jsem zkousel, jede hezky, ale zivejsi nez 2.0 atmo podle me neni. Taky asi diky delsim prevodum. 1.5/1.6 EB bude lepsi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- speleo
- Nováček
- Příspěvky: 124
- Registrován: 13.10.2014 13:20
- Bydliště: Praha
Re:
Jestli chceš 6° manuál, tak jdi do Mazdy 3/6 s tímhle dvoulitrem (ve Fordu je od Mazdy), protože poFL už tuhle převodovky dostaly.vita_k píše:Hmm, škoda ty šestky. Proč ne takový motor při vysokém nájezdu? Pokud je spolehlivy tak jen vyšší náklady na km, to se dá zkousnout.
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
- speleo
- Nováček
- Příspěvky: 124
- Registrován: 13.10.2014 13:20
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor do focuse II
1.0EB taky není konkurent dvoulitru, ale těch 1.6-1.8Ma.rt píše:Focus 3 je fakt malej. Taky jsem o nem uvazoval, podvozek je suprovej, ale to misto tam proste neni. Jinak 1.0 EB jsem zkousel, jede hezky, ale zivejsi nez 2.0 atmo podle me neni. Taky asi diky delsim prevodum. 1.5/1.6 EB bude lepsi.

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
Ford Escort VII. kombi 1.6 16V 66kW 1996 Ghia
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti