při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Odpovědět
honza_
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: 04.10.2010 20:28

při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Příspěvek od honza_ » 01.04.2016 14:19

Zdar, prosím o radu. Když vytočím studený motor do vyšších otáček a pak vyřadím rychlost, motor někdy chcípne. Děje se to při provozu jak na benzín, tak na LPG. Neděje se to při zahřátem motoru a ani když vyřadím rychlost při nižších otáčkách (cca do 2000). Auto má najeto cca 140 000 km, z toho 90 000 na LPG. "Žlutá ponorka" zatím nesvítí. Máte nějaké tipy, co by to mohlo být? Díky předem.
FF 2010 16V. LPG elpigaz, přístřik benzínu, bez flashlube

Uživatelský avatar
Specík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 03.12.2013 22:36
Bydliště: Šumavsko

Re: při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Příspěvek od Specík » 01.04.2016 14:37

Zkusil bych to napíchnout - o jaký se jedná obsah? Setkal jsem se špatnou elektronickou klapkou, která řídí volnoběh a auto pak takhle chcípalo - i když je to divný :wink: Třebas taky nějaký to čidlo tlaku (MAP).
Přinejhorším změřit tlaky motoru (kvuli LPG) ale to by nejspíš dělalo bordel i jinak. Sice se to majitelům LPG líbit nebude, ale do Forďáckých 1.6, 1.8, 2.0 dodělávaný plyn prostě nepatří, už jen ty hrníčky s minimální vůlí ventilů. Většinou ušetřené peníze na palivu stejně vrazíte do opravy. :wink:
Focus II 2.0 16V 107kw Titanium+
Mazda Tribute 2.3 110kw

honza_
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: 04.10.2010 20:28

Re: při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Příspěvek od honza_ » 01.04.2016 16:08

1596 ccm
FF 2010 16V. LPG elpigaz, přístřik benzínu, bez flashlube

Uživatelský avatar
Cernoch-L
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 01.03.2009 21:45
Bydliště: Děčín

Re: při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Příspěvek od Cernoch-L » 02.04.2016 07:54

Kdysi sem měl problém ještě na escortu bez plynu a celej problém byl v tom, že bylo už rozleptaný těsnění na kabelu, který sedí přímo na svíčce... koupil sem novej a bylo po problému
Byl: FF3 po faceliftu combi 1.6 Ti VCT 77kw Trend+ modrá Blazer
Byl: FF2 po faceliftu 5dv. 1.6 16v 74 kw Trend béžová Chill

honza_
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: 04.10.2010 20:28

Re: při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Příspěvek od honza_ » 02.04.2016 09:22

Nemůže to souviset s přesluhujícíma svíčkama? Mám je tam tak 60 000 km..
FF 2010 16V. LPG elpigaz, přístřik benzínu, bez flashlube

Uživatelský avatar
Cernoch-L
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 01.03.2009 21:45
Bydliště: Děčín

Re: při studeném motoru a vyšších otáčkách chcípá při vyřazení

Příspěvek od Cernoch-L » 03.04.2016 09:12

Určitě se nedá říct, že to musí být tim, ale něco na tom asi taky bude. Záleží dost jak jezdíš (popojíždky nebo delší trasy). Já měl svíčky v FFII 1.6 16v 45 tis km a už to škubalo. Dali se nové, a bylo vyřešeno
Byl: FF3 po faceliftu combi 1.6 Ti VCT 77kw Trend+ modrá Blazer
Byl: FF2 po faceliftu 5dv. 1.6 16v 74 kw Trend béžová Chill

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti