Nižší teplota chladící kapaliny - FocusII 2006 1.8
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nižší teplota chladící kapaliny - FocusII 2006 1.8
měl jsem stejný problém s termostatem od koupě. 1.6 TDCi 66kW. Normálně to v zimě topilo. Ukazatel mi ukazoval tak 70-75 st. Myslel jsem že je to normální. Když jsem jel déle z kopce, tak ručka malinko i klesla. Na STK mě dvakrát za sebou řekl, že to nemám ohřáté a to jsem měl za sebo 20km ostré jízdy i na nižší kvalty. Tak jsem si jednou koupil celý termostat, vyměnil a ejhle, teplota se zvedla cca na 83-85st dle ukazatele. Je mírně doleva od 90 st. Asi 2mm. Myslím, že by měl otvírat při 82 st. V zimě to teď hřeje víc, musel jsem dle zvyku na knoflíku teploty ubírat. Takže od koupě z druhé ruky jsem měl termostat nakopnutej. Toť moje zkušenost.
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04.07.2015 20:17
- Bydliště: Kyjov,okr.Hodonín
-
- Junior
- Příspěvky: 239
- Registrován: 07.05.2015 19:52
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Nižší teplota chladící kapaliny - FocusII 2006 1.8
Taky bych nenadával. Tyhle opravy, kdy člověk zjistí, že se jedná o vlastnost, nikoliv o chybu, jsou nejlepší. 

Focus II hatch, 1.6 Ti-VCT 85 kw, rok 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19.08.2015 07:58
Re: Nižší teplota chladící kapaliny - FocusII 2006 1.8
Mám na C- maxu 06 podobný problém, dlouho rafička teploty jede doprostřed a někdy i kolísá, takže klasika výměna termostatu - stejné, výměna teplotního čidla- stejné a hlavně ta ručka do svislé polohy ani nedoběhne. na diag žádné závady, tak jediné co mě napadlo přes Elmconfig zkusit přehrát firmware budíků, někdo tu psal, že změnil verzi za novější a začalo mu tohle dělat. Ale jelikož v tomhle nejsem zdatný, tak bych auto nerad, kvůli relativně kravině nějak "deaktivoval"...
Co myslíte, napadá Vás ještě něco??

Ford C-MAX 2006, 1.8 Duratec 92 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13.08.2015 23:52
Re: Nižší teplota chladící kapaliny - FocusII 2006 1.8
Mám dva měsíce Focus II 1,8 a od začátku mi divně ukazovala ručička teploty kapaliny. Buď stoupala nahoru strašně pomalu, nebo naopak skokem (dlouho se nehýbala a pak najednou během pár minut vyletěla nahoru) a nebo nahoru nevystoupala skoro vůbec. Tohle nejčastěji - málo kdy mě to ukazovalo víc než těch zhruba 75 stupňů, tj. přes tu druhou čárku to vůbec nepřelezlo.
Dal jsem to do Ford servisu a výsledek dle očekávaní: vadný termostat. Nechal jsem to vyměnit, cena za opravu zhruba dva tisíce (termostat stál 780,-). A mám zatím pokoj. Po asi 5-ti minutách jízdy začne ručička ukazatele stoupat a během dalších asi 10-ti minutách jízdy plynule dostoupá někam na hodnotu asi kolem 85 stupňů a tem se zastaví a dál se už v podstatě nehýbe.
Ještě doplním, že stejné problémy s termostatem jsem měl dřív i na Felicii, která mi kvůli tomu dost cukala, když měla studený motor. Po výměně termostatu se to zlepšilo, jen jsem si všiml, že hodně záleželo, jak moc se motor zahříval. Na tom ukazateli bylo hned poznat, jestli jedu rychle nebo pomalu, jaká je venku teplota nebo jestli stojím v koloně. Ta ručička v návaznosti na to dost běhala nahoru a dolů. Píšu to pro to, že později jsem vyměnil chladící kapalinu a tohle úplně přestalo. Motor se zahřál na nějakou teplotu a pak už tu teplotu držel jak přikovaný, ta ručička se ani nehnula. To už muselo být jo horko nebo velkej kopec, aby to vylezlo dál nahoru.
Takže za mě: i kvalita chladící kapaliny na tohle může mít dost podstatný vliv.
Dal jsem to do Ford servisu a výsledek dle očekávaní: vadný termostat. Nechal jsem to vyměnit, cena za opravu zhruba dva tisíce (termostat stál 780,-). A mám zatím pokoj. Po asi 5-ti minutách jízdy začne ručička ukazatele stoupat a během dalších asi 10-ti minutách jízdy plynule dostoupá někam na hodnotu asi kolem 85 stupňů a tem se zastaví a dál se už v podstatě nehýbe.
Ještě doplním, že stejné problémy s termostatem jsem měl dřív i na Felicii, která mi kvůli tomu dost cukala, když měla studený motor. Po výměně termostatu se to zlepšilo, jen jsem si všiml, že hodně záleželo, jak moc se motor zahříval. Na tom ukazateli bylo hned poznat, jestli jedu rychle nebo pomalu, jaká je venku teplota nebo jestli stojím v koloně. Ta ručička v návaznosti na to dost běhala nahoru a dolů. Píšu to pro to, že později jsem vyměnil chladící kapalinu a tohle úplně přestalo. Motor se zahřál na nějakou teplotu a pak už tu teplotu držel jak přikovaný, ta ručička se ani nehnula. To už muselo být jo horko nebo velkej kopec, aby to vylezlo dál nahoru.
Takže za mě: i kvalita chladící kapaliny na tohle může mít dost podstatný vliv.
Focus II kombi benzin 1.8 92 kW, 9/2006, najeto 140 000km
- sid
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 15.05.2009 00:06
- Bydliště: Brno
Re: Nižší teplota chladící kapaliny - FocusII 2006 1.8
Mám to stejné i stou fildou před tím
u Fordu vystoupá ručička lehce před pozici uprostřed a tam zůstává...

Ford focus II 1,8 HB 2007


-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 07.03.2015 19:35
Re: Nižší teplota chladící kapaliny - FocusII 2006 1.8
Taky Focus II 1.8. Teplota mi kolísala hore dole, i po nastoupání padala dolů při jízdě z kopce. Vyměnil jsem termostat v autorizovaném servisu a pořád se ručička nedoplazí na 90, ale zato sedí jako přibírá.
Ve zkratce stejná story co psal Petazavinac.
Ve zkratce stejná story co psal Petazavinac.
2006 Focus II kombi 1.8 benzin aneb benzínová atmosféra bude vždycky lepší než ropák
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host