Snížení výkonu, větší kouřivost
- bofo
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Snížení výkonu, větší kouřivost
Nemáte někdo zkušenosti s podobným problémem? Auto uz mi tak netáhne, nejde tolik vytočit do vyšších otáček cca nad 3000 uz to jde dost pomalu. Akcelerace není taková a na dálnici mám nohu na podlaze a 120 km/h.
Poraďte prosím.
Ford Focus kombi 1,8 TD r.v. 1999
Poraďte prosím.
Ford Focus kombi 1,8 TD r.v. 1999
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Peta
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Znamemu (podle popisu) udelal naftovej Peugeot 309 neco podobneho. Najednou, z niceho nic prestal jet a zacal kourit jako lokomotiva - smiril se s tim,ze je to turbo na odchodu a ve finale to byly filtry - palivovej i vzduchovej
Mrknul bych nejdriv na takovehle hovadiny...

Mrknul bych nejdriv na takovehle hovadiny...

"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- bofo
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Podezření na filtry mě upozornili už v servisu, ty jsem ale před čtvrt rokem měnil. Turbo nikde nefouká, ani není slyšet žádný divný zvuk.
Všimnul jsem si toho prostě ze dne na den, že to tak nejede. Teď mě napada, že jsem trefil na silnici dřevěnou kostku. Myslíte, že by to s tím mohlo mít něco společného? Na spodek jsem koukal, ale nic jsem tam nenašel.
Na diagnostiku jdu za 2 dny, jsem zvědavý co mi tam zjistí. Ještě mi koukali na EGR ventil a zkoušeli ho tlakovat a ni se nehnul. NEvím jestli to může být tím.
A co se týče turba. KDyby odešlo, jel bych tak 20km/h, není to pravda?
Já jedu docela v pohodě, ale jako kdyby mi několik koní odešlo na pastvu
Předem díky za postřehy
Ford FOcus combi 1,8 TD r.v. 1999
Všimnul jsem si toho prostě ze dne na den, že to tak nejede. Teď mě napada, že jsem trefil na silnici dřevěnou kostku. Myslíte, že by to s tím mohlo mít něco společného? Na spodek jsem koukal, ale nic jsem tam nenašel.
Na diagnostiku jdu za 2 dny, jsem zvědavý co mi tam zjistí. Ještě mi koukali na EGR ventil a zkoušeli ho tlakovat a ni se nehnul. NEvím jestli to může být tím.
A co se týče turba. KDyby odešlo, jel bych tak 20km/h, není to pravda?
Já jedu docela v pohodě, ale jako kdyby mi několik koní odešlo na pastvu

Předem díky za postřehy
Ford FOcus combi 1,8 TD r.v. 1999
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- bofo
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Výsledek
Omluvte, že jsem s výsledkem přišel až teď.
Na diagnostice mi vyndali kuličku ze sání u EGR ventlu a mysleli, že na to kápli. Zaplatil jsem 1500 a jízda ještě horší a čoudilo to za mnou jako blazen, každý kopeček problém a když jsem tam měl 60km/h tak jsem jel jako rychlík.
Ve Fordu (Auto Motol Beni, Praha) byli natolik féroví, že mi to tam vzali ještě jednou a zjistili, že je ucpanej katalyzator. Že by mi ho nejdřív za 15000 vyměnili. Pak že to může být nastavení rozvodů a makonec čerpadlo, takže toho jsem se obával nejvíc!!!
Nechal jsem si poradit od bráchy a nechal si vymontovat katalyzator a rozbít tu keramickou vložku uvnitř.
Závěr: Katík průchozí auto táhne a emise až za rok a půl. Přesto, nevíte někdo, kde by se dal nějaký katalysator, klidně starší sehnat?
Díky
Na diagnostice mi vyndali kuličku ze sání u EGR ventlu a mysleli, že na to kápli. Zaplatil jsem 1500 a jízda ještě horší a čoudilo to za mnou jako blazen, každý kopeček problém a když jsem tam měl 60km/h tak jsem jel jako rychlík.
Ve Fordu (Auto Motol Beni, Praha) byli natolik féroví, že mi to tam vzali ještě jednou a zjistili, že je ucpanej katalyzator. Že by mi ho nejdřív za 15000 vyměnili. Pak že to může být nastavení rozvodů a makonec čerpadlo, takže toho jsem se obával nejvíc!!!
Nechal jsem si poradit od bráchy a nechal si vymontovat katalyzator a rozbít tu keramickou vložku uvnitř.
Závěr: Katík průchozí auto táhne a emise až za rok a půl. Přesto, nevíte někdo, kde by se dal nějaký katalysator, klidně starší sehnat?
Díky

- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- bofo
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- David 1
- Junior
- Příspěvky: 452
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava-Podvihov
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- wildman
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Tak dnes som zazil podobne desivu skusenost.
Idem si po dialnici 130 km/h do mierneho kopceka ked tu zrazu auto zacalo byt "lenive" - rychlost zacala pomaly klesat i napriek tomu, ze som isiel na 5tke. V tom som si vsimol, ze za mnou dym ako keby mi horel motor. Ziadna kontrolka vsak nesvietila, tak som spomalil, ale dym stale ostaval. Nejako som to pretrpel az domov, dalo sa ist maximalne tak 100 km/h a pri akceleracii som pravidelne desil okoloiducich vodicov. Par metrov pred branov sa mi este rozblikala aj kontrolka oleja. Nasledne sa uz nedalo ani nastartovat, este ze som prisiel domov.
Myslite, ze to bude kat?
Diky za nazor.
Idem si po dialnici 130 km/h do mierneho kopceka ked tu zrazu auto zacalo byt "lenive" - rychlost zacala pomaly klesat i napriek tomu, ze som isiel na 5tke. V tom som si vsimol, ze za mnou dym ako keby mi horel motor. Ziadna kontrolka vsak nesvietila, tak som spomalil, ale dym stale ostaval. Nejako som to pretrpel az domov, dalo sa ist maximalne tak 100 km/h a pri akceleracii som pravidelne desil okoloiducich vodicov. Par metrov pred branov sa mi este rozblikala aj kontrolka oleja. Nasledne sa uz nedalo ani nastartovat, este ze som prisiel domov.
Myslite, ze to bude kat?
Diky za nazor.
Ford Focus TrendX 1.4 Duratec 16V 59kW/80k 5 dvr Ocean blue
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti