
Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.03.2015 01:11
Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
Ludia viete mi povedat ci je normalne ze je vo focuse 6/2008 1.6L Zetec-S PFI HPDC motor.ci sa vyrabali normalne alebo je to prehodeny motor alebo nieco take,pretoze na stranke ma napisane duratec a ani vybava mi nejak moc nesedi...
Vopred Dakujem...

- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9483
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
Spíš bych věřil tomu, že je převařený VINko 

-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.03.2015 01:11
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
no asi tak ved to sa robili len duratecy nie? a druha vec je ze to na fordzone je z vyroby pisany zetec 

- rofek
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05.11.2011 10:31
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
vsetky benzinove motory pre focus 2 su fordom oznacovane ako duratec, dizle su duratorq. Ale, realne su duratecy iba 1.8 a 2.0 - o nich som ti uz pisal a linkoval clanok. motory z rady "sigma" kt. boli montovane uz do focusu 1.gen. - teda 1.4 a 1.6 su skutocne zetec, konkretne oznacenie je Zetec-SE.
Takze ziadna chyba to nie je, iba tvoja neznalost.
Prednedávnom si sa tu pytal na motory 2.0 a 1.8 - pisal som ti, ze su to jednoznacne najvhodnejsie motory pre focus II. neviem, kvoli comu pozeras nejake 1.6ky... ale ak je to kvoli financiam, tak radsej by som hladal 1.8 s horsou výbavou nez nejaku 1.6 so "super" výbavou... akakolvek 1.8 pojde lepsie nez akakolvek 1.6 , nezoberie viacej benzinu a je to aj konstrukcne odolnejsi motor.
Navyse, 1.8 prave vo verzii flexifuel, cize s upravenou hlavou / ventilmi na spalovanie E85 (vyssie teploty horenia ako u benzinu) je zo vsetkych benzin.motorov vo focuse II najvhodnejsi motor na prestavbu na lpg - kt. rovnako viac tepelne namaha prave hlavu a ventily, a fordacke motory s tim maju problemy (tzv. zaklepanie ventilov, kt. nie su z dostatocneodolneho materialu).
howgh.
Takze ziadna chyba to nie je, iba tvoja neznalost.
Prednedávnom si sa tu pytal na motory 2.0 a 1.8 - pisal som ti, ze su to jednoznacne najvhodnejsie motory pre focus II. neviem, kvoli comu pozeras nejake 1.6ky... ale ak je to kvoli financiam, tak radsej by som hladal 1.8 s horsou výbavou nez nejaku 1.6 so "super" výbavou... akakolvek 1.8 pojde lepsie nez akakolvek 1.6 , nezoberie viacej benzinu a je to aj konstrukcne odolnejsi motor.
Navyse, 1.8 prave vo verzii flexifuel, cize s upravenou hlavou / ventilmi na spalovanie E85 (vyssie teploty horenia ako u benzinu) je zo vsetkych benzin.motorov vo focuse II najvhodnejsi motor na prestavbu na lpg - kt. rovnako viac tepelne namaha prave hlavu a ventily, a fordacke motory s tim maju problemy (tzv. zaklepanie ventilov, kt. nie su z dostatocneodolneho materialu).
howgh.
4dv_12-2008_he-2.0-107kw_strieborno-hrdzavy_ghia
- Zizass
- Pokročilý
- Příspěvky: 552
- Registrován: 13.11.2008 16:51
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
Já myslel ,že se uvádí na fordzoně u1,6 i 2008 Duratec ?Mathew píše:.... a druha vec je ze to na fordzone je z vyroby pisany zetec
např:
08.03.2008
Focus 2008-
3 Dveřový Sedan
Série 32 / TREND
1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma.....
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836

byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836

-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.03.2015 01:11
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
To Rofek: Ja viem ja viem uz si pisal vela krat len treaz dom chcel zistit ci je vobec mozne mat v 2008micke napozaj zetec motor,lebo predavajuci ma znameho vo forde tak som mal pochybnosti co mohli vymysliet...no najradsej by som 2l alebo 1,8 ale uz som sa priklonil aj k 1,6 ale urcite uprednostnim nieco silnejsie lenze na svk nic nie je...a za druhe uz som bol rozhodnuty na 2l len ked si premyslim ze moja jazda je fakt 60-70% mesto/dedina
tak ten 2l chudak by sa trapil
aj zral zbytocne ale bral by som aj 2l
lebo 1,6 vo vybave a ani to nepojde
1,8 by som bral ale taku najst je umenie...
no a toto je vypis z FZ:
E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
06.06.2008
Focus 2008-
3 Dveřový Sedan
Série 32 / TREND
1.6L Zetec-S PFI HPDC 100PS
5rychl. manuální - B5/IB5
LHD FWD
Emisní stupen IV
Mauální Klimatizace
(+)"D"
Černá Panther (met)
Ecrin / Ocean/Ebony
zaujimave ze ma laktovu opierku vyhrievanie celneho atd pritom trend
no na nete ma napisane duratec a titanium 




no a toto je vypis z FZ:
E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
06.06.2008
Focus 2008-
3 Dveřový Sedan
Série 32 / TREND
1.6L Zetec-S PFI HPDC 100PS
5rychl. manuální - B5/IB5
LHD FWD
Emisní stupen IV
Mauální Klimatizace
(+)"D"
Černá Panther (met)
Ecrin / Ocean/Ebony
zaujimave ze ma laktovu opierku vyhrievanie celneho atd pritom trend


-
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 09.03.2015 23:07
- Bydliště: Praha
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
nevim jak je vyhrivane celni sklo u FF2 ale u FF3 je to vzdy volitelny doplnek navic i u Titania, predpokladam to nikdy nenabizeli automaticky v plnych vybavach neb to nekomu vadi v noci. Loketka jde u FF3 trendu navic s aut. klimatizaci i par dalsimi balicky, ale samo muzes zkusit zjistit v jake konfiguraci ten konkretni kus sel
Ford Focus III Titanium Sedan, 2015, 1.5 Ecoboost (110 kW) Magnetic Grey
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24580
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
konec OT


Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- rofek
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05.11.2011 10:31
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
@ Mathew:
chlape, chlape... len som sa ti snazil co najviac polopaticky popisat ze co a ako a co ... tak to skusim este raz, teda posledny raz zhrnut :
motor 1.6 s vykonom 100k kt. ma oznacenie Zetec S/SE (focus I., 1998-2004) je vlastne identicky motor s tym kt. sa nazyva Duratec 1.6 (focus II, 2004-2010). Ide o motor z tzv. rady Sigma (spolu s 1.25 a 1.4), tak sa uvadza v oboch pripadoch aj toto oznacenie, teda napr. Zetec SE (Sigma) alebo Duratec (Sigma).
ohladom 1.8 a 2.0 - ako som ti uz pisal, je treba ich hladat v DE, pripadne v CR * a tympadom aj pocitat so zlodejskym poplatkom zavedenym fico-zbojnikom po jeho nastupe do vlady v roku 2012. kedze su to motory s vykonom nad 80 kW, tak musis pri registracii vozidla dovezeneho zvonku platit tzv. registracny poplatok zvyseny o prirazku za "luxus" (vykon motora) - a to je pre 1.8 cca 200€, pre 2.0 cca 2x tolko.
neviem odkial beries to, ze motor 2.0 by sa pri jazde v meste/obci "trapil" ... zozerie v tomto rezime o nejake deci viac oproti 1.6, ale to vôbec nie vzdy a daleko viac zalezi na style jazdy, ako dokaze ten element medzi sedackou a pedálmi predvidat, preradovat a vobec premyslat...
* odkaz na inzeraty miestneho admina a guru fokiho - kt. dal iba pred tyzdnom, su tam 4 vozy s motorom 1.8 alebo 2.0 : http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 1#p1040101
chlape, chlape... len som sa ti snazil co najviac polopaticky popisat ze co a ako a co ... tak to skusim este raz, teda posledny raz zhrnut :
motor 1.6 s vykonom 100k kt. ma oznacenie Zetec S/SE (focus I., 1998-2004) je vlastne identicky motor s tym kt. sa nazyva Duratec 1.6 (focus II, 2004-2010). Ide o motor z tzv. rady Sigma (spolu s 1.25 a 1.4), tak sa uvadza v oboch pripadoch aj toto oznacenie, teda napr. Zetec SE (Sigma) alebo Duratec (Sigma).
ohladom 1.8 a 2.0 - ako som ti uz pisal, je treba ich hladat v DE, pripadne v CR * a tympadom aj pocitat so zlodejskym poplatkom zavedenym fico-zbojnikom po jeho nastupe do vlady v roku 2012. kedze su to motory s vykonom nad 80 kW, tak musis pri registracii vozidla dovezeneho zvonku platit tzv. registracny poplatok zvyseny o prirazku za "luxus" (vykon motora) - a to je pre 1.8 cca 200€, pre 2.0 cca 2x tolko.
neviem odkial beries to, ze motor 2.0 by sa pri jazde v meste/obci "trapil" ... zozerie v tomto rezime o nejake deci viac oproti 1.6, ale to vôbec nie vzdy a daleko viac zalezi na style jazdy, ako dokaze ten element medzi sedackou a pedálmi predvidat, preradovat a vobec premyslat...
* odkaz na inzeraty miestneho admina a guru fokiho - kt. dal iba pred tyzdnom, su tam 4 vozy s motorom 1.8 alebo 2.0 : http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 1#p1040101
4dv_12-2008_he-2.0-107kw_strieborno-hrdzavy_ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.03.2015 01:11
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
super dakujem velmi pekne,uz som to pochopil az priliz ze aky som bol nehapavy
no ano ide na style jazdy ale viacmenej je 2l do mesta menej vhodny ako nizsie kubatury ale to uz je jedno kedze sa jedna aj o poplatky k dovozu atd tak sa mi tie 2l neoplatia z hladiska financneho kedze kupit kupim ale potom asi bude stat na dvore
Kazdopadne dakujem za info dost mi to pomohlo... 



- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
Jestli muzu prispet do mlyna: Urcite ber aspon 1.8ku, budes mnohem radsi. Ano, vezme si ve meste trosku vic, jak 1.6ka, pojisteni je ale vicemene stejny a vetsi objem+vyssi vykon=vic pohodli 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13493
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
S 1.8 sa podstatne menej radi ako s 1.6. Pri sviznejsej jazde zerie aj menej ako 1.6, lebo ju netreba tolko tocit a nie je v tak vysokom zatazeni (neobohacuje sa zmes). A s nalozenym autom je to urcite pohodlnejsie, ani spojku tolko nehoblujes.
- grundyg
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 14.08.2011 13:27
- Bydliště: Praha
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
Co se spotřeby týče, tak se spíš koukej na servery, které se tímto zabývají, spotreby.cz nebo spritmonitor.de. Tam máš dostatečně široký vzorek uživatelů a v průměru ta data v porovnání kubatur sedí. Za sebe bych řekl že do města a na občasný výjezd ven 1,6 stačí, kdybys jezdil častěji po dálnici, tak je to ale trápení. S 1.8 a 2.0 u Fordu nemám zkušenost.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada Ohladne Motoru FoFoII 2008
To mathew : a nechtel jsi nejdriv 5dv 2.0 i ? A skoncis u 3dv 1,6 ? 

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti