výkon motoru
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.11.2014 21:23
výkon motoru
zdravím,
mam Focuse, rv. 2005, motor 2.0 16V Duratec 107kw, najeto 170tis.
mam ho předělaný na plyn, ale kvůli závadě jezdim jen na benzín, jen než to nechám opravit,
jde mi o to že motor, pokud ho chvilku podržim v otáčkách kolem 5000, jakoby "oživne"
a pak táhne krásně od spoda, reaguje okamžitě na přidání plynu, ale po najetí několika km klidné jízdy zlenivý, do třech a půl tisíc otáček je to hrozná bída, pokud tomu víc nešlápnu, pak je to opět ok
jinak jde plynule, necuká ani při 1500 otáčkách, volnoběh ok, spotřeba přiměřená
nevíte čím by to mohlo být? dělá to už dlouhou dobu
mam Focuse, rv. 2005, motor 2.0 16V Duratec 107kw, najeto 170tis.
mam ho předělaný na plyn, ale kvůli závadě jezdim jen na benzín, jen než to nechám opravit,
jde mi o to že motor, pokud ho chvilku podržim v otáčkách kolem 5000, jakoby "oživne"
a pak táhne krásně od spoda, reaguje okamžitě na přidání plynu, ale po najetí několika km klidné jízdy zlenivý, do třech a půl tisíc otáček je to hrozná bída, pokud tomu víc nešlápnu, pak je to opět ok
jinak jde plynule, necuká ani při 1500 otáčkách, volnoběh ok, spotřeba přiměřená
nevíte čím by to mohlo být? dělá to už dlouhou dobu
- Skodax
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 02.12.2012 22:01
- Bydliště: Plzeň
Re: výkon motoru
Zkusil bych vzduchový filtr. Pak tu lidi měli problémy s podtlakovými hadičkami se špatným osazením a v nejhorším by to mohlo být i palivový čerpadlo. A určitě se minimálně podívat na svíce.

Je: Ford B-Max 1.4 66kW
Byl: Ford Ka 1.2 2013 51kW
Byl: Ford Focus Bordeaux 2.0 16V Duratec HE 107kW
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13433
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: výkon motoru
Průchodnost výfuku(katu).
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: výkon motoru
Nieco podobne som si vsimol aj ja na svojom byvalom 2.0i - ked som 2 az tri tyzdne jazdil tvrdo na spotrebu (vedel som to aj za 6.8/100), auto citelne zlenivelo. Ked ale dostalo kvapky v podobe vytacania az na obmedzovac, opat doslo k rozumu. Rovnako sa sprava aj aktualne Mondeo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: výkon motoru
Já pozoruji to samé.Když jezdím delší dobu na spotřebu tak je to pak taky linejši.Hold řídící jednotka se přizpůsobuje požadovanému stylu jízdy.A změna toho přizpůsobení chvíli trvá.
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Tak tak, taky jsem ted jezdil na spotrebu jako kuryr po praze(samej start stop) za 7,5... Cca 50km trvalo, nez jsem to zmenil na agresivnejsi jizdu 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.11.2014 21:23
Re: výkon motoru
tak to nejdřív vypadalo na špatný kat.
odvezl jsem to do servisu, o kterém vím ze zkušenosti, že je to slušný podnik,
nechal jsem si změřit tlaky, ty jsem měl na všech válcích přesně 13 atm., což je, jak mi potvrdil mechanik, dost na kompr. poměr 11,8
zkontroloval mi svíčky, ty jsou ok, vyměnil vzduchový filtr,
vzadu kotouče i s destičkama (nějaký čas auto stálo a byly přirezlý)
nejdřív mi řekl že tam snad půjde dát jiný kat. tak za dva tisíce, pak pod auto kouknul a je to tam tak blbě udělaný hned u paroží, že by s tim bylo hrozně vyvařování, což se normálně nedělá
tak mi nabídl jeho vypálení za 900kč, že to někdy pomůže
udělal mi diagnostiku, vymazal chybu poruchy motoru, která se vznikla při měření emisí, když pan teschnik na stk držel otáčky kolem 6000 (ještě že jsem u toho nebyl, asi bych to nevydržel)
pravděpodobně to kat. nepobral
no a teď když jsem s tím přijel, výkonově to lepší moc neni, sice jsem tomu dřív musel šlápnout, pak to jelo jak střelený, teď tomu šlápnu a nic moc, výkon je ale nechce se mu moc do otáček, je to hodně poznat, když jedu na dvojku nebo trojku, šlápnu plný plyn a čekam, co bude
jinak jsem zjistil, že mi to žere olej, zatim nevim kolik přesně, olej byl mezi ryskama, najel jsem tak 2 tisíce a koukam, je u spodní rysky, dolil jsem hned na střed, nevim přesně kolik, ale až zase ubyde tak doleju a spočítam kolik jsem najel
nejde mi to dohromady, takové tlaky a úbytek oleje
odvezl jsem to do servisu, o kterém vím ze zkušenosti, že je to slušný podnik,
nechal jsem si změřit tlaky, ty jsem měl na všech válcích přesně 13 atm., což je, jak mi potvrdil mechanik, dost na kompr. poměr 11,8
zkontroloval mi svíčky, ty jsou ok, vyměnil vzduchový filtr,
vzadu kotouče i s destičkama (nějaký čas auto stálo a byly přirezlý)
nejdřív mi řekl že tam snad půjde dát jiný kat. tak za dva tisíce, pak pod auto kouknul a je to tam tak blbě udělaný hned u paroží, že by s tim bylo hrozně vyvařování, což se normálně nedělá
tak mi nabídl jeho vypálení za 900kč, že to někdy pomůže
udělal mi diagnostiku, vymazal chybu poruchy motoru, která se vznikla při měření emisí, když pan teschnik na stk držel otáčky kolem 6000 (ještě že jsem u toho nebyl, asi bych to nevydržel)
pravděpodobně to kat. nepobral
no a teď když jsem s tím přijel, výkonově to lepší moc neni, sice jsem tomu dřív musel šlápnout, pak to jelo jak střelený, teď tomu šlápnu a nic moc, výkon je ale nechce se mu moc do otáček, je to hodně poznat, když jedu na dvojku nebo trojku, šlápnu plný plyn a čekam, co bude
jinak jsem zjistil, že mi to žere olej, zatim nevim kolik přesně, olej byl mezi ryskama, najel jsem tak 2 tisíce a koukam, je u spodní rysky, dolil jsem hned na střed, nevim přesně kolik, ale až zase ubyde tak doleju a spočítam kolik jsem najel
nejde mi to dohromady, takové tlaky a úbytek oleje
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21.12.2013 11:34
- Bydliště: Praha
Re: výkon motoru
Ty tlaky jsou způsobené tím olejem jak ti ho to žere. Ve spalovacím prostoru máš motorový olej a tím pádem při měření nárůstá kompresní tlak
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host