Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Odpovědět
Uživatelský avatar
pesoo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 85
Registrován: 28.06.2013 09:12
Bydliště: Nymburk

Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od pesoo » 25.10.2014 20:49

Potreboval bych poradit s chybovou hlaskou ktera se mi objevila, P1037 (HO2S-12 circuit low voltage). Uz driv se mi tam objevila P2297 a na zaklade toho jsem uz drive nechal vymenit predni lambdu (http://www.nahradni-dily-auto.cz/zbozi/ ... 96ccm-.htm). Po najeti cca 500km se znovu rozsvitila kontrolka a byla tam chyba P2297, smaznul jsem ji a po cca 1000km se to rozsvitilo zase a pribyla P1037. Auto jezdi normalne, spotreba porad stejna kolem 7L/100km. Jedine co se velmi zridka stane je drobne zacukani poku jedu se studenym motorem kolem 2000RPM a pomalu ubiram a potom chci pridat. Po vymene lambdy jsem jeste zkontroloval konektory a prostrikal kontaktolem. Poradite co zkontrolovat popripade co by ta chyba mohla znmenat(P1037)?
FF II 1.6 Ti-VCT kombi 2007

Uživatelský avatar
pesoo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 85
Registrován: 28.06.2013 09:12
Bydliště: Nymburk

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od pesoo » 04.11.2014 14:07

Nikdo nic?
FF II 1.6 Ti-VCT kombi 2007

Uživatelský avatar
pesoo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 85
Registrován: 28.06.2013 09:12
Bydliště: Nymburk

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od pesoo » 26.11.2014 16:38

Tak jsem prez ELM327 a Torque zkusil udelat nejake mereni za jizdy. Jedine co to nacita jsou dve hodnoty o2 voltage bank 1 sensor 1 a 2. Poradite nekdo co by to mohlo byt? Je problem s 1.lambdou? Nebo naopak s druhou protoze neosciluje?

Obr1:Jizda na 3 kolem cca 2400RPM
Obr2:Zahraty motor volnobeh
Obr3:Zahraty motor zvyseni otacek
Obr4:Po vypnuti motoru
Přílohy
Screenshot_2014-11-26-14-13-30.png
Screenshot_2014-11-26-15-11-50.png
Screenshot_2014-11-26-15-12-02.png
Screenshot_2014-11-26-15-12-20.png
FF II 1.6 Ti-VCT kombi 2007

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od Johnyy » 26.11.2014 17:31

nejsem odborník.. ale tenhle motor, má celkem 4 lambdy ne? to co ti vyjela diagnostika jsou podle popisu 2 přední a z toho bude jedna mrtvá (ta co neosciluje).. podle mě:) na koretkně fungující lambdě to musí lítat;)

zkus pohledat ještě tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... vct+lambda
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
pesoo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 85
Registrován: 28.06.2013 09:12
Bydliště: Nymburk

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od pesoo » 27.11.2014 10:21

No koukal jsem a mam tam proste jen dve sondy jednu pred a druhou za katem. To tema sem uz prochazel ale resi tam trosku jine chyby. Je mozne ze ma VCT svody, lambdy a kat jako 74KW ?
FF II 1.6 Ti-VCT kombi 2007

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13493
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od stano. » 27.11.2014 11:53

4 lambdy a dva katy mala 85kW, nie?

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od foki » 27.11.2014 14:33

stano. píše:4 lambdy a dva katy mala 85kW, nie?
on ma 85kW ale ma 2007 cili uz jen 2 lambdy
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1257
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od Wolodyjowsski » 29.11.2014 23:59

Oba signály jsou podle mě docela v pořádku, druhá lambda nemá moc co "poskakovat", pokud č. 1 stíhá regulaci. Jen rozsah signálu L1 se mi zdá nízký, špičky jsou jen kolem 0.6 a to by mohl být právě ten problém - L1 má nízké napětí při bohaté směsi a to ŘJ po nějakých cyklech vyhodnotí "mimo rozsah" a uloží chybu. Chyba souvisí s emisemi a řízením směsi tj. rozsvítí se MIL.

Výstup z Torque je ovšem plus mínus autobus, chce to buď osciloskop nebo datový stream zaznamenávaný přímo v napětí tj. ve V.

Uživatelský avatar
pesoo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 85
Registrován: 28.06.2013 09:12
Bydliště: Nymburk

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od pesoo » 11.12.2014 18:29

Tak mam propojeno se ScanMaster-ELM data tam jdou jen nevim jak spustit test lambda sond, poradite?
FF II 1.6 Ti-VCT kombi 2007

Martin Cmax
Příspěvky: 1
Registrován: 21.07.2015 10:09

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od Martin Cmax » 25.07.2015 19:47

U me na fordu taky vyskakuje kontrolka motoru. A dela mi to ze se nedostatecne ohrejou ty lambdy.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od foki » 25.07.2015 22:34

proc se neohrejou ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Stale se rozsvicuje chybova kontrolka motoru (P1037, P2297)

Příspěvek od V12 » 26.08.2015 05:55

Wolodyjowsski, Pesoo :
Trochu neskoro, ale aj tak. Problem nerobi Torque, ale samotny ELM 327 ktory dokaze citat iba 10 PID za sekundu v rychlom rezime, co je zalostne malo na analyzu lambdy. Na tieto ucely naozaj treba osciloskop, alebo lepsiu diagnostiku, ktora dokaze citat viac PID za sekundu, aspon 30.
Ked ma clovek k dispozicii iba ELM, na lambdu sa ako tak da pouzit aj ten, no treba uobit nasledovne :
- zapnut rychly rezim
- vypnut rozsireny vypocet spotreby
- vytvorit si novy layout RealTime Data iba s 1 meranou velicinou

Za tychto okolnosti su data ako tak pouzitelne a da sa usudit, ci je lambda OK.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host