Tak jsme to popletli oba nebo co Nejak mi nedoslo, ze jde o Cmax.
Takze 2011 70kW bude MK2, jak jsi prvne psal, ale jde o nejnovejsi model. Ani MK1 nebo MK1 po FL
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie) Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie) Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)
Takže srozumitelně shrnuto: C-max 2011 1.6TDCi 70kW je již novější motor (8 ventilů) a měl by mít vyřešené problémy s chlazením turba co měly starší (16 ventilů) verze. Úmyslně píšu “měl by mít“ protože většina aut s tímhle motorem ještě nemá najeto 100kkm, aby se z toho dala reálně posoudit spolehlivost.
Naposledy upravil(a) Tomkan dne 07.09.2015 21:14, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus III kombi 2012, 1.6 TDCi 85 kW Start/Stop
Dneska jsem s tímto motorem - 1,6TDci 70kW překročil 113tis km a zatím nebyl na žádném neplánovaném servise - tzn. jen garančky po 20tis... Rok výroby 2011, focus MKIII kombi. A co se týče výkonu, dneska sem s ním uháněl po dálnici 201km/h dle GPS...
A jakou životnost má DPF ? A dolévá se aditivum ? Nebo je DPF jiné kontrukce ?
A ví někdo, kolik stojí nový DPF na tento motor ? - jestli je jiný než ten ve FF2
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).