sportovní filtr

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MobyDick » 08.01.2008 15:38

Boban píše:No jenže mi jezdíme na běžných komunikacích :lol: a já se snažím mít spotřebu v normálu né v nenormálu :wink: :lol: :lol: :lol:
Co mě čeká až dám filtr? :lol:
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Skusenosti

Příspěvek od Pasmo » 08.01.2008 18:12

Ja som na svojom 2.0L focuse vyskusal skoro vsetky typy. Takze moje skusenosti:
Short ram intake....ten filter co je na mieste terajsieho boxu (siska) pod kapotou je somarina....auto ma sice "krajsi" zvuk, ale v lete ked sa jazdi najme po meste alebo pomalsie tento filter nasava az privela tepleho vzduchu a potom ma auto problemy s tahom zospodu...taktiez je tato kombinacia podla mna nevhodna ak ma niekdo vacsiu skrtiacu klapku, napr. ja mam 65mm a pri plnom zosliapnuti plynu v nizkych otackach auto doslova zavaha na chvylu.

Studene sanie.....toto by aj slo,ale nakolko filter je polozeny dost nizko dokazal som cezen nasat trochu vody a teda mal som namale...oprava moze byt potom dost nakladna a myslim,ze v CR/SR prsi viac ako v Alberte. Nezabudnut, ze MAF senzor a TPS senzor (senzor polohy skrtiacej klapky) su velmi haklive na vodu

K&N vlozka... pri tej som skoncil oproti krtkemu/studenemu saniu ziadne viditelne straty...

Kdo chce fakt dobry system, nech si nahradi box kde sa vklada filter, plus privodnu hadicu s ST170 napr. alebo potom investovat viacej a mat Volant.
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 08.01.2008 19:59

Pasmo, já měl do teď otevřený kužel RACELAND, teď mám zpátky origo papír od forda v air boxu a na léto přemýšlím nad tím BMC do boxu máš s tímto vírobcem nějaké zkušenosti ?

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Příspěvek od Luuker » 08.01.2008 20:09

Dala píše:Nazdárek, nechci Vás odrazovat od sportovního filtru, každého věc, ale já bych si ho určitě nenamontoval. Základní funkce vzduchového filtru spočívá v odfiltrování pevných, pilových a ostatních částic z nasávaného vzduchu. Sportovní filtr má větší rozměr mikropórů narozdíl od papírového (sériového filtru), tzn. že sice klade menší odpor při průchodu vzduchu, ale také propustí větší částice!!!. Ty samozřejmě způsobují větší opotřebení motoru (válec, píst, pístní kroužky), dostávají se do mot. oleje a také poškozují (zalepují-pilové částice) váhu vzduchu, která pak neměří skutečné množství nasávaného vzduchu. Výrobce se tak brání použitím papírových vložek těmto poruchám. Proto bych doporučoval pravidelnou kontrolu sériového filtru, podle potřeby výměnu.
Přeji hodně šťastných kilometrů.
Musíš koupit kvalitní třeba KN.Já už si auto bez sp.filtru nedokážu představit :)

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 08.01.2008 20:29

Boban píše:Pasmo, já měl do teď otevřený kužel RACELAND, teď mám zpátky origo papír od forda v air boxu a na léto přemýšlím nad tím BMC do boxu máš s tímto vírobcem nějaké zkušenosti ?
Nemam, ako som pisal ja mam v origo boxe K&N.....podla mna najvacia vyhoda tohoto je,ze staci ocistit, nemusis menit stale za novy, na vykone bez inych uprav to neprida postrehnutelnu cast
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 08.01.2008 20:48

OK díky.

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 08.01.2008 21:01

Pasmo má pravdu
já sem s tím taky laboroval vyzkoušel jsem snad tři filtry a došel jsem k názoru že nejlepší je origo filtr
v létě semi stalo že jsem se nemohl ani rozjet

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 08.01.2008 21:08

Tak to se mi stalo při prvních mrazech s kuželovým uni, motor jako by neměl sílu sám na sebe, když se to pak ohřálo vše bylo ok, tak sem to dal do původního stavu od Fokiho koupil papírák a jezdím, jen mě štve, že ten motor fakt před tím bral dolejc a to mi nikdo nevymluví. :lol: :lol:

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 08.01.2008 21:08

Boban píše:No jenže my jezdíme na běžných komunikacích :lol: a já se snažím mít spotřebu v normálu né v nenormálu :wink: :lol: :lol: :lol:
hoši nikdo vám tady netvrdí že budete jezdit v max. otáčkách,ale pro něco jste si ten filtr tam dali

for fuks-neříkej že tvoje auto má stejný výkon jak za studena tak za tepla,za studena to auto jede jako z praku,jak je motor horký tak už saje horký vzduch a výkon upadá
u normální fitlr vložky nebo sportovní jeto přesně naopak

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 08.01.2008 21:12

no, ale to bylo přeci vždy, že teplý vzduch je špatný pro motor, já měl odstínění ze strany od motoru a přiveden vzduch takřka na přímo ke kuželu, jelikož v Havl Brodě v kolonách nestávám, netrápilo mě to, ale jak sem psal, mě filtr zlobil právě když začli mrazíky, asi to váha vzduchu vyhodnocovala špatně či co.

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 08.01.2008 21:17

2Driver já vím jak to myslíte :wink: já ho mám z důvodu posunutí síli dolů, což oceňuju hlavně a pak to, že ho stačí vyprat a jít. :wink:

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 08.01.2008 21:19

Este jednu vec som urobil,ale neviem ci to ma vplyv na nieco...US verzia focusu ma z boku originalneho air-boxu taku somarinku na tlmenie zvuku ci co...tu som dal prec takze tam je este aj diera naviac z boku cez ktoru si moze motor nasat trochu vzduchu...inak ak chces naozaj upravu pri ktorej pocitis ze auto taha kedykolveksa dotknes pedala, tak si daj 65mm skrtiacu klapku,alebo aspon skus portovat originalnu...na vykone to neprida skoro nic,ale plynovy pedal sa stane sakramentsky citlivy a je radost s tym potom jazdit...myslim,ze 1.8cka a 2.0L by mali mat tie iste klapky
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 08.01.2008 21:26

vím jak vypadá ten air box pro US je tam jako takový šnorchl viď, nad klapkou sem už přemýšlel, ale sehnat jí tady za rozumný peníze hm problema a návod jak upravit tu stávající taky zatím nemůžu najít, četl sem, že se odbrousí nějaký vějířky, ale to je jediný co vím a to je pro mě dost málo, nemáš něco konkrétního, vím, že dávaj klapku i z mustanga, ale to mi nepříjde až tak bez dalších úprav, chtěl bych i svody, ale nevím kde v ČR k tomu přijít a když sem zháněl dopravu z USA cenovka za dopravu byla větší jako za díl. :roll:
Naposledy upravil(a) Boban dne 09.01.2008 06:44, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Nech sa paci

Příspěvek od Pasmo » 08.01.2008 23:16

boban toto je ako na to :
http://thewarf.com/ryan/portedTB.php
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 09.01.2008 06:54

Super díky moc.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti