Diky moc. P.S.: To s tím capslokem, že je to neslušné, jsem fakt nevěděl, tak jsem zas o něco chytřejší

Nemuzes rict, ze na kazdem dieselu ti odejde turbo, odejde cerpadlo, vstriky, ... To by na kazdem benzinu musely odchazet civky, kabely, cerpadla, hadice, ... Jasne, ze na tom naftaku je vzdycky vice veci, co se muzou posrat, ale predevsim to zalezi na tom, jak s tim kdo jezdi a jak se k tomu chova.chmelko píše:Ahmed:ono nejde ani tak o motor samotný ako o jeho podporne časti:vstreky, turbo, čerpadlo...
Bohuzel to tak nejak asi budechmelko píše:takže ak je diesel drahší o cca 100tis, musím najazdit viac ako 200tis km aby sa mi vyplatil? ak ano,tak to fakt radšej benzín
je zbytočne sa handrkovat,ale ak by sa spočítali všetky problemy motoru tu na fore s dieslom a benzínom, bol by to velmi zaujímavy pomer
tak ak toto je pravda, tak ani moje vysnene auto-Smax nebude mat na kufry označenie TDCiacoLaco píše:Ten setrvačník lze nejrychleji odrovnat tak, že když jedete a vyřadíte, pak zařadíte za jízdy kvalt, pustíte (pokud možno prudce) spojku a z volnoběžných otáček to vyletí na 4000, tak tohle udělejte 10x a máte vyděláno.
Fotchus píše:Vecny hadky ohledme dieselu a benzinu, oboji ma svoje pro i proti, jenze az zase zacnou pridavat do benzinu bioslozku, nekdy po novym roce, jak tu kdosi psal, benzin vylitne taky treba o korunu dve a zase se budou vice chvalit naftaky. Kazdej ma svuj nazor a zkusenost, ja treba ted presedlal na focuse 1,8 TDCi a zatim jezdim kolem 6,4 l, Golf III, ktereho jsem mel predtim, byl benzin 1,8i a zral kolem 7,7 l. Rocne najezdim asi 30 000 km, takze kdyz srovnam jen spotrebu, za predpokladu, ze u nas tankujeme benzin cca za 30,70 kc a naftu cca za 32 kc, vychazi mi, ze rocne usetrim skoro 10.000,-kc, a to uz je docela dost darda, nemyslite? Navic ten Golf byl rok 1997 a focus 2004, takze jsem do Golfa furt neco musel vrazet, coz u tohodle focusu snad nejakou dobu nebudu, ma 60 tisic najeto...
Kazdy si musi rozmyslet, co chce a do ceho pujde, pak co taky ocekava, pokud bych jezdil 10 tis. rocne a casto couracky s castym startovanim, pak bych si radsi poridil benzin, a naopak. Zalezi taky na tom, jak je auto stary apod. Jinak jsem zvedavej, jak se hnou ceny benzinu po novem roce...
Focus Combi, 1,8 TDCi, 74 kw, r.v. 2004
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti