Osobne zdielam nazor TripleJay-a.
Mam moznost skutocne porovnat FO1 a FO2.
Prave to bolo najvacsie prekvapenie u mna,ze ako sa Fordu podarilo utlmit hluk od motora a od podvozku.V nizkych otackach o motore ani neivem,vo vyssich nadherny zvuk,ktory mne osobne vyhovuje.
Pri dialnicnom tempe okolo 140 km hluk vobec neotravuje a oproti FO1 je ohodne mensi aerodynamicky hluk.
Prechod cez jamy a retardery je oproti FO1 pre ucho ohodne menej bolestivy a je vnimany len velmi tlmene a z dialky.
Kto ma pozna lepsie,vie kde pracujem a mam moznost to porovnat aj s motormi a autami od VW.Vobec by som netvrdil,ze GOLF 5 je na tom s motorom FSI,alebo klasickou 1,6-tkou lepsie.Moje pocity su skor v prospech Focusa.
TripleJay tu spominal LEXUS.Mam velmi blizkeho znameho,ktory vlastni LEXUS HYBRID GS 450H a kopec inych aut premiovych znaciek/BMW 7,MB triedy S/.Mal som moznost jazdit tieto auta a skutocne take ticho,ako v LEXUSE som este nezazil.Preco a v akej suvislosti to vsak pisem....
Znameho som na jeho poziadanie previezol v mojom novom aute.Osobne som necakal,ze by cloveka,ktory sa vozi v autach o 2 milony drahsich,ako moje,nieco zaujalo.On sam vsak spontanne skonstatoval,ze tak elegantne a tichucke auticko by od Fordu/v zivote ziadny Ford nejazdil/ a v takej cene rozhodne necakal.Skutocne pochvalil,ze sa v tom aute citil kludne,prijemne a bezpecne.
Dokonca,ak sa dobre pamätam,tak zakladatel tohoto prispevku sa mal moznost so mnou previest na mojom aute v Banovciach a skonstatoval,ze oproti jeho je to neskutocny rozdiel.
A na zaver...
Pre mna rozhodne patri FOCUS 2 v odhlucneni k spicke triedy
