Problem s napětím
Napsal: 28.11.2024 10:46
Jestli jsem zalozil duplicitni tema, tak se omlouvám a prosim adminy o přesunutí
Mohl bych mit dotaz k dobíjení?
Mam na baterii i alternátoru naměřené napětí 13,7-13,9V
Řeším pokles napeti pri zapnutí jakeho koliv elektroprislusenstvi...blinkr, okna...nejvyrazneji pri otočení volantu na místě, to je pokles az o 2V...
Nevsiml bych si toho, kdyby mi pokazde neproblikly led h7 v potkavacich svetlech....ktere se obcas rozsviti vic
Meril jsem a zkousel kdeco....kostry v prahu spolujezdce(gem), samotny gem jsem taky vymenil. Natahl jsem kostru (solo 10mm2 kabel) z alternátoru na kostru baterie u tlumiče, veskere kostry maji 0ohmu mezi sebou i baterkou....
Alternátor mam pul roku po repasi, puvodni se choval stejně.
Jedine, co jsem nemenil je baterie, kterou jsem kontroloval zatěžákem a napětí drží, takze je taky ok.
Forscan zadnou chybu dobijeni neukazuje, problemy zadne nejsou. Starty taky ok, i když občas cvaknou relatka (ze by fakt baterie?)
Napada vas, na co jeste mrknout nez vyhodim 3tkc za novou baterku?
Mohl bych mit dotaz k dobíjení?
Mam na baterii i alternátoru naměřené napětí 13,7-13,9V
Řeším pokles napeti pri zapnutí jakeho koliv elektroprislusenstvi...blinkr, okna...nejvyrazneji pri otočení volantu na místě, to je pokles az o 2V...
Nevsiml bych si toho, kdyby mi pokazde neproblikly led h7 v potkavacich svetlech....ktere se obcas rozsviti vic
Meril jsem a zkousel kdeco....kostry v prahu spolujezdce(gem), samotny gem jsem taky vymenil. Natahl jsem kostru (solo 10mm2 kabel) z alternátoru na kostru baterie u tlumiče, veskere kostry maji 0ohmu mezi sebou i baterkou....
Alternátor mam pul roku po repasi, puvodni se choval stejně.
Jedine, co jsem nemenil je baterie, kterou jsem kontroloval zatěžákem a napětí drží, takze je taky ok.
Forscan zadnou chybu dobijeni neukazuje, problemy zadne nejsou. Starty taky ok, i když občas cvaknou relatka (ze by fakt baterie?)
Napada vas, na co jeste mrknout nez vyhodim 3tkc za novou baterku?