2.0 TDCi CHIPTUNING
Napsal: 16.12.2020 12:36
Ahoj, resil jste nekdo chip Focusu 3 facelift r.v. 2017 2.0TDCI 110kW?
U predfaceliftu pry platilo, ze 103kW a 120kW varianty byly shodne a lisily se pouze mapou, jak je to nyni u variant 110kW a 132kW?
Zajimala by me moznost nasazeni tovarni mapy pro 132kW, pokud je zbytek motoru shodny.
A este, pokud by to mozny bylo, dava to v normalnim provozu smysl?
Zena ma Kodiaqa a rozdil mezi 110 a 140kW variantou se projevuje az ve vysokych otackach. On ten 110kW v Kodiaqu ma realne na brzde 125kW a pri bezne jizde to jede stejne jak 140kW varianta, vyssi vykon az nekde nahore ve vysokych otackach.
Nebude to ve Focusu neco podobnyho? Ze si to maluju a v normalnim provozu pojede auto po chipu stejne.
Nechci se hnat za kazdym kw, hlavne aby auto normalne dal prochazelo na STK, neucpavalo to DPF a nenarostla brutalne spotreba.
Dik za kazdy info.
U predfaceliftu pry platilo, ze 103kW a 120kW varianty byly shodne a lisily se pouze mapou, jak je to nyni u variant 110kW a 132kW?
Zajimala by me moznost nasazeni tovarni mapy pro 132kW, pokud je zbytek motoru shodny.
A este, pokud by to mozny bylo, dava to v normalnim provozu smysl?
Zena ma Kodiaqa a rozdil mezi 110 a 140kW variantou se projevuje az ve vysokych otackach. On ten 110kW v Kodiaqu ma realne na brzde 125kW a pri bezne jizde to jede stejne jak 140kW varianta, vyssi vykon az nekde nahore ve vysokych otackach.
Nebude to ve Focusu neco podobnyho? Ze si to maluju a v normalnim provozu pojede auto po chipu stejne.
Nechci se hnat za kazdym kw, hlavne aby auto normalne dal prochazelo na STK, neucpavalo to DPF a nenarostla brutalne spotreba.
Dik za kazdy info.