Úbytok oleja, vysoké HC, nutná výmena motora?
Napsal: 10.05.2017 14:13
Čaute, ospravedlňujem sa za založenie nového vlákna,
dnes už tretíkrát na emnisnej celé zle.... vysoké HC. Vymenil som tesnenia driekov ventilov, a nepomohlo. Motor trochu dýcha, no technik mi povedal, že na 160tis kimometrov je to adekvatne a ze by to malo byt v pohode... zerie to cca 3dcl oleja na tisícku. Lejem tam Castrol Magnatec 5w-40. Majitel predtým to kŕmil helixom. Neviem čo s tým ďalej. Môžem dať motoru dovidenia skrz zlé krúžky, alebo je tu ešte nejaká iná šanca? Paradox je, že pri štarte možno trolinku nabielo dymí, no po zahriatí vôbec nič. Pri dnešnej emisnej som celú dobu čakania na kontrolu mal naštartované, z výfuku nedymilo... musel som však otvopriť kapotu... po znovunaštartovaní to začalo dymiť nabielo ako už dávno nie, a utíchlo to až po tom, čo dal technik motoru dobrý záhul. HC má maximum 100 a mne namerali 210. Budem vďačný za každú radu. Inak z pôvodného výfuku ostal len katzalizátor...existuje aj možnosť že je usadený nevypálený olej v ňom ako pozostatok zlých driekov ventilov? Je tu aj možnosť že to môže byť "len" tesnením pod hlavou? Chladiacu kvapalinu mam v pohode, a z oleja sa emulzia tiež nestáva.
dnes už tretíkrát na emnisnej celé zle.... vysoké HC. Vymenil som tesnenia driekov ventilov, a nepomohlo. Motor trochu dýcha, no technik mi povedal, že na 160tis kimometrov je to adekvatne a ze by to malo byt v pohode... zerie to cca 3dcl oleja na tisícku. Lejem tam Castrol Magnatec 5w-40. Majitel predtým to kŕmil helixom. Neviem čo s tým ďalej. Môžem dať motoru dovidenia skrz zlé krúžky, alebo je tu ešte nejaká iná šanca? Paradox je, že pri štarte možno trolinku nabielo dymí, no po zahriatí vôbec nič. Pri dnešnej emisnej som celú dobu čakania na kontrolu mal naštartované, z výfuku nedymilo... musel som však otvopriť kapotu... po znovunaštartovaní to začalo dymiť nabielo ako už dávno nie, a utíchlo to až po tom, čo dal technik motoru dobrý záhul. HC má maximum 100 a mne namerali 210. Budem vďačný za každú radu. Inak z pôvodného výfuku ostal len katzalizátor...existuje aj možnosť že je usadený nevypálený olej v ňom ako pozostatok zlých driekov ventilov? Je tu aj možnosť že to môže byť "len" tesnením pod hlavou? Chladiacu kvapalinu mam v pohode, a z oleja sa emulzia tiež nestáva.